Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen Mensan jäsen eli älykäs. Miksi se ärsyttää sinua?

Vierailija
20.05.2022 |

Niin? Taitaa ottaa pikkasen pattiin, häh?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska jankutat siitä päivittäin.

Vierailija
2/33 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeastaan. Itselläni on V.I.P-kortti mensaan josta et ola varmasti edes kuullutkaan, sillä saa hieman paremmat edut kuin ihan perus mensalaisena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on väittänyt, että ärsyttäisi? :D Olen enemminkin nyt huvittunut, kun "älykäs" täällä koittaa ärsyttää.

Vierailija
4/33 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko jäsenyys maksaa? Mitä sillä saa?

Vierailija
5/33 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa päähän kun sitä pitää jatkuvasti mainostaa. Luuletko olevasi jotenkin hieno ihminen, *kele mun Bentley maksaa enemmän kuin sun asuntosi!

Vierailija
6/33 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vaikuta kovin älykkäältä kun spämmäät tätä samaa pskaa täällä joka päivä.

Vierailija
7/33 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä muu ärsytä kuin se, että jankutat täällä siitä päivittäin, se taas ei kerro hyvää matemaattisen päättelyn ulkopuolelle jäävästä älykkyydestäsi.

Vierailija
8/33 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mensan jäsenyys ei takaa millään lailla menestystä elämässä. Mitä teet työksesi ja paljonko tienaat? Mites ihmissuhteet? Mulkuin tuntemani ihminen on myös Mensan jäsen ja täydellinen narsistinen sosiopaatti, hän on myös aina oikeassa.

Vierailija
9/33 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi käydä niin, että geenilotossa sait hyvän osuman matematiikkakoriin, mutta muu osaaminen, kuten esim. sosiaaliset taidot jäivät sitten apukoulutasolle.

Vierailija
10/33 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaa päähän kun sitä pitää jatkuvasti mainostaa. Luuletko olevasi jotenkin hieno ihminen, *kele mun Bentley maksaa enemmän kuin sun asuntosi!

Älkää ruvetko isottelemaan, minä teen aivan varmasti enemmän VAPAAEHTOISTYÖTÄ kuin kumpikaan teistä ihmisen irvikuvista.

Vierailija
11/33 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää ruvetko isottelemaan, minä teen aivan varmasti enemmän VAPAAEHTOISTYÖTÄ kuin kumpikaan teistä ihmisen irvikuvista.

Narsku siis, mahdollisesti myös psykopaatti?

Vierailija
12/33 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole

Vierailija
13/33 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmiannettu

Vierailija
14/33 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oikeastaan. Itselläni on V.I.P-kortti mensaan josta et ola varmasti edes kuullutkaan, sillä saa hieman paremmat edut kuin ihan perus mensalaisena.

Tämä. Viime vuonna käytiin Lintsillä aamupäivällä ja koko paikka oli kiinni taviksilta.

Vierailija
15/33 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuvasta ap:n suurta älykkyyttä laittaa tämä sama aloitus palstalle päivittäin. Miksi toimit näin?

Vierailija
16/33 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit älykäs, et kirjoittaisi tuollaisia aloituksia.

Jos olisit älykäs, miksi olettaisit, että se ärsyttää muita?

Sinä olet onnekkaasti livahtanut Mensan testin läpi, mutta silti sinä olet tyhmä. Mutta me voimme loiventaa tuota määrittelyä. Miltä kuulostaisi älykäs tyhmä? Tuota korkeammalle sinä et yletä.

Vierailija
17/33 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua sinun jäsenyytesi ärsytä, vaan se että tuot sitä esille jatkuvasti. Etkö oikeasti ole mitään muuta saavuttanut, millä voisit ylpeillä?

Vierailija
18/33 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo älykkyys kysymys on vähän niin ja näin.Mensaan pääsee kuka vaan.Narsisti taidat olla huomaako muut,tietääkö muut.Sanon paskanko välii!Ei kiinnosta kuka on mitäkin!Mitenkähän ei kiinnosta kukaan tuntematon.Tutut riittää.Sielläkin olkoon kuka mitä tahaan.

Vierailija
19/33 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluaisin olla Mensan jäsen. Pidän itseäni aika älykkäänä. En kuitenkaan uskalla mennä testiin siitä pelosta, että minut todettaisiin tyhmäksi. En pääsisi siitä ikinä yli. Parempi olla epätietoisuudessa.

Vierailija
20/33 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mensan jäsenyys ei takaa sitä, että pärää elämässä. Itse asiassa, Mensan testissä pärjääminen tarkoittaa lähinnä sitä, että henkilö on hyvä juuri siinä kuviopäättelytestissä. Koska monet Mensan jäsenet ovat etukäteen harjoitelleet erilaisia kuviopäättelytestejä, niin varsinaisen älykkyyden liittäminen kyseisen yhdistyksen jäsenyyteen on kyseenalaista tai jopa merkityksetöntä.

Nyrkkisääntönä on, että mitä suurempi luuseri on oikeassa elämässä, niin sitä enemmän oman itsetunnon rakentuminen perustuu johonkin turhanpäiväiseen mensalaisuuteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi