Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mikä on oudoin asia/tapa jolla olet satuttanut itsesi? cheddarjuusto (ov)

Vierailija
20.03.2009 |

pakko kirjoittaa tänne tästä, kun oli sellainen tilanne johon en ole uskonut "törmääväni"...

lapsella oli ilmeisesti tippunut pari päivää sitten cheddarjuustosta pala lattialle. näin sen juuri ja ajattelin puolihuolimattomasti pyyhkäistä sen kämmenelle, mutta se olikin tarttunut lattiaan kiinni, ja tiukasti. tästä hyvästä sain aika pitkän naarmun kämmeneen siitä kivettyneestä juustosta. ei ole ennen juustosta naarmuja tullut... :)

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että saan tietsikan ja sängyn välillä haavan tai aivotärähdyksen tai reisiluumurtuman tai ties mitä :DDDD.

Vierailija
62/77 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pingismaila: Juoksin muksuna pingismaila suussa ja kaaduin kynnykseen. Edestä lähti rutkasti hampaita.

Ovenkahva: Jotenkin, älkää kysykö miten, sain pitkän haavan käteeni avaamalla oven ovenkahvasta kääntämällä.

Sairaalasänky: Töissä olen useasti jättänyt sormen/sormia laidan väliin. Sillä sängyllä saaihan paloja irti sormistaan!

Lisääkin varmasti olisi, olen autuaasti onneksi suurimman osan toheloinneista unohtanut!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin ihan likomärkänä ja kävin vaihtamassa kaikki yövaatteet uusiin. Sitten kun makasin sängyssä havaitsin että sormi tuntuu oudolta, oli tuntunut koko ajan mutta kun unenpöpperössä vaihdoin vaatteita en rekisteröinyt asiaa kunnolla. Laitoin valot uudestaan ja jomottavassa sormessa oli outo painauma. Yritin aikaansaada vastaavaa jälkeä kaikilla mahdollisilla keinoilla mutta meillä on sellainen sänky että tulin siihen johtopäätökseen että joko olen purrut itseäni tai kynsi on jotenkin painunut toiseen sormeen kiinni.

Vierailija
64/77 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajoin kerran itse oman jalkani päälle autolla.

Seisoin siis pakettiauton vieressä ja koitin ottaa avainta virtalukosta, se ei jostain syystä irronnut ja aloin renkuttaa sitä ees taas. Autossa vaihdepäällä ja tietysti se lähti käyntiin ja hyppäsi eteenpäin sen verran että jalka jäi alle. Ihme kyllä ei sattunut mitään pahempaa. Jalka oli vain vähän hellänä sen päivän. :D

Ja toinen:

Sektion jälkeen vatsanahassa ei ollut tuntoa ja laitoin ekaa kertaa ratsastushousuja jalkaan. Ihmettelin kun vetoketju ei mene kiinni ja kun aloin tutkimaan mikä mättää havaitsin että vatsanahka on siellä vetoketjun välissä vereslihassa.

Vierailija
65/77 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni käveli alasti vastaan nurkan takaa... Kävelin häneen pahki ja hänen kova kikkelinsä tökkäsi minua mahaan. Kävi oikeesti yllättävän kipeetä mutta lähinnä se nauratti! :D

Vierailija
66/77 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuin jotenkin saamaan tukkaa sinne föönin propelliin. Hetken panikoin ennen kuin tajusin sammuttaa. x) Jouduin saksimaan itseni irti.

Ei pitäisi käynnistää fööniä kun sen väärä pää hiusten vieressä.

Vierailija
67/77 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma käsi: Otin jääkaapista maitoja syliini ja jotenkin onnistuin irrottamaan käteni purkkien välistä niin, että huitasin huuleeni. Turposi..

Polkupyörä: Ajoin mielestäni esteettömällä kadulla, kun yhtäkkiä törmäänkin katulamppuun ja seuraavaksi nauran hampaat ruohossa!

Ulkoilutin 2 koiraani ja yhtäkkiä keksivätkin lähteä juoksemaan jonnekin (olivat jaetussa narussa) ja tuloksena kämmenen kohdalta katkennut keskisormi. Tajuton kipu ja 7-8vko käsi paketissa.

Olin tulossa tai lähdössä ja ovella joku hihkaisi nimeäni ja minähän käännän pääni ja klassisesti osun ovenkarmiin. Vähän kulmakarva turposi..

Olen myös istunut pystyssä olevan pihakiven päällä, kunnes tasapaino temppuili ja laatta veti akillesjänteen kohdilta nahat kunnolla rullalle. Hyvinkin näkyvät arvet jäi..

Vierailija
68/77 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lensin kumoon ja sain aivotärähdyksen.

Vierailija
69/77 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin saanut todella kivalta mieheltä kyydin ja kun jäin pois kumarruin vielä autoon kiittämään ja hyvästelemään ja olemaan hurmaava. Sitten löin oven kiinni, mutta en muistanut vetää päätäni ulos autosta! Sain aika tällin kyllä, kävelin hetken mutkitellen. Se siitä hurmaamisesta.

Vierailija
70/77 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin oli kun nilkka murtui kun heräsin aamulla enkä huomannut unenpöpperössä että jalka oli puutuneena, ihan täysin tunto oli mennyt polvesta alaspäin. Ehdin kompuroida portaiden yläpäähän muutama askel sängystä, siis ei sen verran äly leikannut, ja putosin tasanteelle ja nilkka murtui. Olisi vaan pitänyt istahtaa sängylle, mutta siinä puoliunessa en edes tajunnut mikä ihme mun jalassa oli vikana kun en pystynyt kunnolla askeltamaan vaan jalka kääntyi alle. Mies nauroi (!!!), ääliö kun on, niin huvittavasti olin kömpinyt sängystä kuin joku mönkiäinen tukka sojottaen.

Pyörryin kun ekan kerran tapasin anopin, kun sormi jäi kaapin oven väliin. Suorilta jaloilta anopin syliin. Se tietysti luuli, että olin raskaana.

Sain sähköiskun kun imurin töpseli meni rikki ja yksi niistä metalliosista jäi seinään kiinni, ja sormi osui siihen. Tosi kipeä rakkula tuli sormeen.

Vierailija
71/77 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina sanon lapsille että pitää katsoa eteensä. Sattui omaan "nilkkaan" eli otsaan.

Katsoin jalkoihini etten liukastu ja kävelin kiipeilytelineen alle lasten kanssa ja BANG! telineessä oli semmoinen tanko juuri otsaluuni kohdalla. Kyllä sattui!

Onneksi oli jäinen /luminen puisto, joten oli kylmä ensiapu lähellä.

Lapsilla oli hauskaa kun painoin jäämöykyllä otsaani. Sehän on tietty toinen asia jota kielletään yleensä, että suuhun/naamaan ei laiteta lunta kun meillä atooppiset lapset ainakin muuten saisivat naamansa ihan ruvelle.

Vierailija
72/77 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta naurattaa kuitenkin... anteeksi! :) 54

Vierailija
73/77 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näpräsin kynnellä jotain tarraa pois puuterirasian kannesta ja se tarra meni kokonaisuudessaan sinne kynnen alle! Nykäisin sen äkkiä pois ja hetken päästä tuli verta aivan kamalasti ja sattui pitkän aikaa. Mustelma siitä jäi ja traumoja=)

Vierailija
74/77 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivosin rätti kädessä huoneen puisia lattialistoja kunnes järkyttävä kipu kulki ruumiin läpi. Listasta oli irronnut puusäle ja tunkeutunut etusormen kynnen alle.

En ole koskaan kokenut sellaista kipua.

Nukutin lastani ja lapsi huitaisi kädellään silmääni ja raapaisi kynnellään verkkokalvoani. Yö meni silmä turvonneena kipulääkkeitten kera.

Niittasin sellaisella huonekaluniittarilla uusia päällyksiä keittiön tuoleihin ja yksi niitti lävisti kynteni...makialta tuntui.

Vierailija
75/77 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pureskelin kynsiä ja etuhampaasta lohkesi iso pala :(

kuulemma ihan tavallista

Vierailija
76/77 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin se imurin teleskooppivarsi (meillä Philipsin imuri) ja puolipukeissa silittäessä mahan silittäminen..

plus lapsena kävi niin että seurasin kateellisena vierestä, kun isä ja veli ampuivat aitan seinään ilmakiväärillä. Hauli (tms?) osui naulan kantaan ja sinkosi takasin otsaani. Onneksi olin kulmittain siihen, niin veti vain haavan otsaan. Verta tuli aika paljon ja kesti jonkun aikaan ennen kuin saatiin selville ettei se ole siellä sisällä.

Vierailija
77/77 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostin töissä limsakoria toisen päälle ja nänni jäi väliin (niihin aikoihin en käyttänyt rintsikoita). Auh!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi