Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mikä on oudoin asia/tapa jolla olet satuttanut itsesi? cheddarjuusto (ov)

Vierailija
20.03.2009 |

pakko kirjoittaa tänne tästä, kun oli sellainen tilanne johon en ole uskonut "törmääväni"...

lapsella oli ilmeisesti tippunut pari päivää sitten cheddarjuustosta pala lattialle. näin sen juuri ja ajattelin puolihuolimattomasti pyyhkäistä sen kämmenelle, mutta se olikin tarttunut lattiaan kiinni, ja tiukasti. tästä hyvästä sain aika pitkän naarmun kämmeneen siitä kivettyneestä juustosta. ei ole ennen juustosta naarmuja tullut... :)

Kommentit (77)

Vierailija
21/77 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porasin työpaikalla uuden pöytäni jalkaa kiinni lattialla selällään maaten. En tietenkään tajunnut painaa poraa tarpeeksi lujaa ruuvin kantaan, vaan pora lipesi kannasta ja painava pora kääntyi alaspäin kädessäni ja terä osui suoraan otsaani. Tosi kiva musta ja verinen risti tatuoitu suoraan kulmakarvojeni väliin. Oli siinä työkavereilla hauskaa! Kävi aika kipeää ja kesti monta päivää ennen kuin turvotus laski! Nykyään tilaankin kiinteisöpuolen pojat paikalle kun on vastaavia hommia tiedossa :)

Vierailija
22/77 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen polttanut ison mahani (raskaana) kiukaaseen. Ja yhden sukulaisen ovenpielessä, vanhassa maalaistalossa, on sellainen ikivanha naula, joka on noin sentin pituinen ja paksu, niin moneen kertaan maalattu ettei se varmaan lähtisi pois joten ovat jättäneet siihen. Itse osaavat sitä kai väistää, mutta joka kerran kun olen siellä kylässä jään kiinni siihen naulaan kun viuhtaisen keittiön puolelle. Lattia on liukas puulattia myös, joten kerran repäisin paitani kun menin keittiöön, liukastuin lattialla ja jäin paidasta kiinni siihen naulaan. Isännän piti tulla pelastamaan... Ketään muuta se ei näytä haittaavan, mutta se on just minun tapin olkapään kohdalla, grrrr....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/77 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnistunut polttamaan itseäni piippaussaksilla sekä otsaan että peukalon "juureen" - ensimmäinen näistä kävi vielä kun olin lähdössä ensimmäistä kertaa tapaamaan tulevia appivanhempiani... :-D

Lisäksi olen onnistunut leikkaamaan saksilla etusormen päästä palan pois - ja kyse oli samasta kädestä, jossa mulla oli ne sakset!

Muutenkin kolauttelen etenkin jalkojani joka paikkaan, huomaan vaan aina välillä että taas on uusi mustelma :)

Vierailija
24/77 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soutuveneestä sain 5 cm pitkän ja 5mm paksuisen tikun persiiseeni.Appiukko poisti;D

Vierailija
25/77 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompelin tuolinpäällisiä ja lattialla oli kasa kankaita, missä nuppineulat jo paikoillaan. Astuin suuren askeleen kankaiden yli, mutta en tarpeeksi suurta, koska astuin kankaiden päälle. Nuppineula pystyssä tietenkin, joten se meni sentin syvyyteen kantapäähän. Teki aika kipeää ja oli tiukassa kiinni.

Imuroin viattomasti ja imurin varren teleskooppilukitus lipesi ja putken yläpää viuhahti alaosan sisään ja vetäisi mun kädestä peukun ja etusormen välistä ihoa mukanaan. Auts, sattui ihan simona, mies oli onneksi kotona, kun itsellä ei vasemman käden voimat riittäneet niiden putkien vetämiseen irti kun iho oli siellä välissä.

Muuten kolauttelen itseäni sinne tänne. Perusvahinko on se, että pöydänkulmat ja kaappien reunaat aina töksäyttää. En joko arvoi liikkeitäni tai etäisyyksiä kunnolla. Ärsyttää kun on sitten reisissä lähes aina mustelmia...

Vierailija
26/77 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ajattelin sitten puristaa sisällöt pois ja hain peilin ääreen lisävaloksi pöytälampun (ilman varjostinta). Onnistuin tökkäisemään leukani tuohon hehkulamppuun ja sain finnin tilalle puolileukaa peittävän palovamman...

Vierailija
27/77 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kävelin samalla huoneesta ulos vauhdilla. Kyynärpää osui ovenpieleen ja se murtui.

Koti on vaarallinen paikka, sen todistaa tässäkin ketjussa moni..

Vierailija
28/77 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auton roiskeläppä (vai mikä se on :D). Kompastuin ja jotenkin liuin auton alle. Kolautin otsani siihen roiskeläpän kulmaan sillä seurauksella, että otsaan tuli kovasti verta vuotava haava.

Sukkapuikko: kutimet oli tipahtaneet lattialle. Kiireessä en huomannut niitä ja astuin päälle. Sain sukkapuikon jalkapohjaani n. sentin syvyydelle :(. En itse saanut puikkoa pois.

Vierailija
29/77 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auton roiskeläppä (vai mikä se on :D). Kompastuin ja jotenkin liuin auton alle. Kolautin otsani siihen roiskeläpän kulmaan sillä seurauksella, että otsaan tuli kovasti verta vuotava haava.

Sukkapuikko: kutimet oli tipahtaneet lattialle. Kiireessä en huomannut niitä ja astuin päälle. Sain sukkapuikon jalkapohjaani n. sentin syvyydelle :(. En itse saanut puikkoa pois.

Vierailija
30/77 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitin marjapuuroa ja kattilasta lensi aimo kuplaus puuroa kämmenselkään. En päässyt heti pesemään sitä, joten kipeä palovamma tuli.

Vierailija
31/77 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aina sattuu ja tapahtuu...

Eräänä mustana hetkenä näin:

Olin lähdössä sokkotreffeille, kun huomasin, että paitani oli ryppyinen.

Äitini on opettanut, että jos ei ehdi/jaksa silittää koko paitaa, niin voi silittää vain kaulukset (vai oliko se niin, että kaulukset erityisen tarkkaan...). Tuumasta toimeen, siis.

En vain ottanu paitaa päältäni pois, vaan kuumalla raudalla suhautin kaulan ohueen ihoon 15 sentin palohaavan. Oli törkeän näköinen ja kipeä. Ei sitten muuta kuin rasvaa kaulaan, punaa huulille ja menoksi. Pari ekaa drinksua jälki särki, mutta kyllä se sitten siitä.

Vierailija
32/77 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi onnistuneesti pudotti peilipallon lattialle (onneksi ei satuttanut itseään) ja kun nostin pallon, viilsi irronnut peilinpalanen pikkurillin tyveen reilu puoli senttiä syvän haavan. Verta valui ihan kiitettävästi ja hankalasta paikasta johtuen aukesi vähän väliä, reilu viikko taisi mennä ettei enää auennut ja vuotanut.

Vierailija
33/77 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajelin pyörällä mummon luota pois ja siellä taloyhtiön pihassa oli lasten leikkikenttä ja hiekkalaatikko sellaisen puolen metrin päässä saunarakennuksen seinästä. Noh, olin siitä välistä ennenkin ajanut pyörällä, mutta sillä kertaa olin liikkeellä papan vanhalla miestenpyörällä ja eiköhän poljin pamahtanut hiekkalaatikon reunaan ja minä tipahdin suoraan sen tangon päälle. Aiiiiii stna....

Vierailija
34/77 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikko meni niin etten voinut taivuttaa selkää.

Olen lyönyt itseäni naamaan. Makasin opiskeluaikoina kankkusessa poikaystävän kämpän lattialla ja leikin kädelläni. Pidin sitä velttona ja ohjailin toisella kädellä kunnes päätin päästää irti ja katsoa miten käsi lötkähtää alas. Paha vaan että tein sen naamani yläpuolella ja käsi putosi nenälleni niin kovaa että tuli verta . Poikaystävällä oli hauskaa :)

Tiedän muuten kaksi tyyppiä jtoka ovat unissaan murtaneet jalkansa! Siis aamulla ovat heränneet jalkakipuisina, menneet lääkäriin ja todettu että jalka murtunut :P

Kaverini yritti lapsena nielaista hengarin kun veli väitti sitä lakritsaksi. Koukku jäi kiinni kurkkuun ja sairaalareissu tuli.

Vierailija
35/77 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lyönyt itseäni töissä lekalla päähän. Ja tähän asti luulin olevani ainut toope joka on jättänyt päänsä oven vääliin, mutta meitähän on täällä muitakin. Perustetaanko yhteisö.. heh..

Vierailija
36/77 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylppärissä kuivattuani hiukseni irrotin sen seinästä, kun sen toinen töpselinpiikki jäi kiinni sinne pistorasiaan. Olin sen verran voimakkaiden kipulääkkeiden vallassa ( sektio), että ajattleematta asiaa yritin kiskaista sen irti. Sain tietty kunnon säkärin, mutta ei sen vaarallisempaa.

Vierailija
37/77 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin joskus, jos mulla on joku pienimuotoinen vamma, koska olen todella kömpelö ja kolhin itseäni jatkuvasti. En osaa arvioida etäisyyksiä ollenkaan.

Vierailija
38/77 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa joo, että on muitakin, joille yhdistelmä pää + ovi tuottaa vaikeuksia....

: DDDD

Vierailija
39/77 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikuisillakin. Ihan diagnosoimattomanakin. Minä en ole kömpelö mutta hajamielinen kyllä olen. Saisikohan siihenkin jonkin diagnoosin - orientoitumisongelmainen? puutteita toiminnanohjauksessa? : )

Vierailija
40/77 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmapallo: pentuna yritin imeä heliumpallosta heliumia mutta kavereiden pelleillessä vieressä nauroin samalla niin että hengitin oudosti ja sain pahan astmakohtauksen.

Kuminauha: leikin tylsityksissäni pienellä, tiukalla, koiran ponnariin tarkoitetulla kuminauhalla. Päätin ujuttaa sen kieleeni. Se jäikin jumiin ja kieleen tuli syvä viilto ja kielen pää oli pitkään tunnoton.

Sateenvarjo: tutkin miksei sateenvarjo aukea napista painaen ja se jysähti auki naamaani.

Näkkileipä: näkkärissä oli vissiin hiekkaa ja hampaasta irtosi paikka.

Kerran leikkitappelin enoni kanssa (lapsena) ja "löin" häntä mahaan -> eno laittoi käden eteen ja käsi osui tosi kipeästi hänen rannekelloonsa. Sitten yritin "potkaista" ja eno väisti -> varvas meni sijoiltaan osuttuaan aukinaiseen astianpesukoneen luukkuun.

Lisäksi katkaisin akillesjänteeni juostessani portaita ja jalka lipsahti pari senttiä vinoon portaalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän