Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuulun seksuaalivähemmistöön enkä kannata Prideä

Vierailija
28.06.2026 |

Mielestäni Pride on ihme sekoilua nykyään.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin kannatan perussuomalaisia h0m0n4tseja, enkä mitään värikästä vihvasprideä.

Vierailija
2/6 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sentään joku fiksu löytyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin kannatan perussuomalaisia h0m0n4tseja, enkä mitään värikästä vihvasprideä.

Tälläisten kirjoitusten takia meistä Perussuomalaisista ei pidetä.

Vierailija
4/6 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vasemmistolainen poliittinen juttu. Eivät he välitä seksuaalivähemmistöistä vaan käyttävät heitä hyväksi saadakseen lisää valtaa.

Vierailija
5/6 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkeyhtiöt tienaa näillä mt-ongelmaisilla FRIIKEILLÄ!

Vierailija
6/6 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaiheessa kun kulkueessa on livahtanut Palestiina-lippuja, otin isosti etäisyyttä koska tämä aihe ei liity mitenkään kyseiseen marssiin. Kuulun itsekin seksuaalivähemmistöön, mutta nää miehetkin synnyttävät -jutut menevät jo minulta yli. Juhlikoot keskenään, mutta minä en sinne enää mene.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän