Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huoh, jotenkin tuntuu, että Huutonetissä on enempi noita pälliaivoja myyjinä ja huutajina.

Vierailija
19.03.2009 |

Itse olen saanut viimeisen kuukauden sisällä 7 negaa.

2 myyjää antoi negan siitä hyvästä, kun en maksanut myyjien vaatimassa ajassa (kohde sulkeutui perjantai-iltana ja maksoin heti ja rahat näkyivät myyjien tilillä tiistaina. Myyjät vaativatkin maksun KOLMESSA PÄIVÄSSÄ, mutta tuota vaatimusta ei näy missään myyjien kohteissa tai omassa kuvauksessa).

Yksi huutaja antoi negan, kun postitus kesti liian kauan. Kohde sulkeutui torstai-iltana, huutaja maksoi heti, mutta rahat näkyivät vasta maanantaina tililläni. Kohteissani on selvästi ilmoitettu, että postitus perjantaisin. Postitin paketin perjantaina ja huutaja sai paketin tiistaina (vaikka lähetin huutajalle paketin pakettikoodin).

Yksi myyjä antoi negan, kun en ottanut VÄLITTÖMÄSTI yhteyttä, kun kohde sulkeutui (ja tarkoitan välittömästi) vaan kehtasinkin laittaa tilinumero kyselyn vasta seuraavana aamuna..

Loput negat sain sitten kahdelta huutajalta, jotka ilmoittivat etteivät lunasta huutoaan.. Olen kuulemma törkeä ja joustamaton myyjä, kun annoin negan, odotettuani kaksi-kolme viikkoa turhaan maksua.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki lastentarvikkeet kierrän kaukaa.

Vierailija
2/4 |
19.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki lastentarvikkeet kierrän kaukaa.

Huomasin kuitenkin, että kaikilla noilla oli alle 10 palautetta eli kyseessä oli aika uudet käyttäjät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kaikkia uusia käyttäjiä, tai kaikkia lastentarvikkeiden myyjiä.

Vierailija
4/4 |
19.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kaikkia uusia käyttäjiä, tai kaikkia lastentarvikkeiden myyjiä.

Itselläni on huonoja kokemuksia A) rättikaupoista, B) lastentarvikkeiden myyjistä ja C) uusista käyttäjistä ja D) himomyyjistä (=myyjistä, joilla on yli 1000 palautetta) ja olen tehnyt Huutiksessa kauppoja nyt viitisen vuotta enempi ja vähempi aktiivisesti..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä