Miksi mies ei saisi olla laiha?
Kommentit (58)
Olet kevyempi kuin suurin osa reilusti sinua lyhyemmistä naisista. Ei naiset halua mitään hiirulaista
Et saanut pakkeja Bulgariassa tuon takia. Vika ei ole autossa eikä rungossa vaan päässä. Naiset luonnostaan varoo passiivis-aggressiivisia miehiä.
Mun on vaikea saada seuraa oman ikäisistä naisista ku oon 40 177/70 ja naamasta näytän 25 vuotiaalle.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei tykkää ku ovat pläskejä itse. Miehen pitää olla nalle.
Missä vaiheessa evoluutiossa tapahtui täyskäännös? Historiallisesti naisten himoama mies ei ole ollut mikään ylipainoinen nalle vaan jäntevä sotilas
Vierailija kirjoitti:
Mun on vaikea saada seuraa oman ikäisistä naisista ku oon 40 177/70 ja naamasta näytän 25 vuotiaalle.
Käyttäydytkö kuten 25?
Tottakai saa olla, ei se muille kuulu.
Ja jos parinvalintaa mietit, niin monet hyvin ihaillut miehet, kuten rock-tähdet, ovat hyvin laihoja. Ei se ole ongelma.
Tietysti pelkkä laihuus ei riitä, pitää olla muutakin.
Vierailija kirjoitti:
Olet kevyempi kuin suurin osa reilusti sinua lyhyemmistä naisista. Ei naiset halua mitään hiirulaista
Missä maassa?
Vierailija kirjoitti:
Nainen tuntee itsensä lihavaksi vierelläsi.
Ja nainen vain jatkaa syömistä.
Anorektisilla miehillä siitin näyttää paksummalta kuin runsailla ja kehopositiivilla miehillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen tuntee itsensä lihavaksi vierelläsi.
Ja nainen vain jatkaa syömistä.
Niin, sen takia tarvitsee ison miehen rinnalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei tykkää ku ovat pläskejä itse. Miehen pitää olla nalle.
Missä vaiheessa evoluutiossa tapahtui täyskäännös? Historiallisesti naisten himoama mies ei ole ollut mikään ylipainoinen nalle vaan jäntevä sotilas
Menevät kuitenkin naimisiin sen nallekarhun kanssa.
No toki saa olla. Mieluiten hoikka, sopivasti lihaksikas mies. Jos luut jo näkyy, niin ei vaan itseäni miellytä. Ja olen itsekin hoikka, ei ole siis siitä kiinni.
Naiset ei halua itseään heiveröisempää miestä, mutta ei mieskään haluaisi itseään jykevämpää naista. Kumpikin joutuu useimmassa tapauksessa tyytymään.
Niin. 😢