Lue keskustelun säännöt.
Prostaglandiini -käynnistyksestä
18.03.2009 |
Heippa! Onko kenelläkään kokemusta prostaglandiinin käytöstä käynnistyksessä? Kuinka kauan synnytykseen meni? Mitä tykkäsitte? Ymmärsin että ei niin tujua kuin oksitosiini? Lauantaina käynnistysaika, jännittää kamalasti..toivottavasti alkaisi itsekseen ennen sitä..
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla