Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Prostaglandiini -käynnistyksestä

Vierailija
18.03.2009 |

Heippa! Onko kenelläkään kokemusta prostaglandiinin käytöstä käynnistyksessä? Kuinka kauan synnytykseen meni? Mitä tykkäsitte? Ymmärsin että ei niin tujua kuin oksitosiini? Lauantaina käynnistysaika, jännittää kamalasti..toivottavasti alkaisi itsekseen ennen sitä..

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme