Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

aargh että voi kolmevuotiaan kanssa mennä hermot!!!

Vierailija
18.03.2009 |

Narisee ja kiukkuaa joka asiasta!!!!!!!!!!!!!!Nää ns.vapaapäivät hoidosta on kyllä niin tuskaa välillä, nytkin hirveä huuto kun haluaa aina sen tavaran mikä' 5-vuotiaalla on! Vaikka itse valitsi kaupassa toisen niin kotona sitten märinä alkaa että mä haluan ton, mä haluan ton! ja edellinen aihe riisuminen, pukeminen,kauppaan lähtö ym ym... milloin tämä loppuu ei jaksaisi vaan millään...

Jotenkin sitä luuli et helpottais kun pikkukakkonen kasvaa mutta taitaakin olla päinvastoin...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohjaa 3v muihin puuhiin..

Ja muista siitä tulee vielä 6 vuotiaskin ja 15v..................................................

Vierailija
2/6 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä tuo mehut vie meistä aikuisen malleista tehokkaasti:)

noh murrosikää odotellessa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tappelua pukemisen, syömisen, tulemisen, lähtemisen, kulkemisen, nukkumisen kanssa päivästä toiseen. Meillä vähän helpottaa toiset kiukkuaiheet, mutta keksii tilalle uusia. Joskus uhkailu ja kiristäminen auttaa, joskus ei. Palkitseminen ja sylittely yleensä rauhoittaa vähän.

Joku sanoi, että ei uhma ennen kouluikää helpota, muuttaa vaan muotoaan. Että helpottaisko sitten neljän vuoden kuluttua :)

Vierailija
4/6 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jäin nyt vähäksi aikaa kotiin 3,5 vuotiaamme kanssa ja kovasti on poika rauhottunut. Uhmis on helpottanut, saadaan mennä omassa tahdissa päivät. Eilen hän ei halunnut lähteä ollenkaan ukos, halusi vaan askarrella ja työt keksi itse. Pyysi liimaa, paperia, sakset ym. Kunhan hiihtokausi loppuu, alamme käymään urakalla uimahallissa.

Vierailija
5/6 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä vaan ap:lle.

Meillä vasta nyt uhmaikä alkaa helpottaa, kun poika on 8v.

Uskomantonta mutta totta....

Nyt odotellaan milloin meidän 2veellä alkaa kunnolla uhmis... pieniä merkkejä on jo ilmassa.....

Vierailija
6/6 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaa hymyilyttämään kun kysyn 3v pojalta että onko kaikki tänään ei?

Vastaus on yleensä ei. Hihhih...