Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko ketään karppeja paikalla?

Vierailija
18.03.2009 |

Paljonko painonne on pudonnut ja missä ajassa? Mistä on ollut vaikeinta luopua? Olen ihan aloittelija tässä puuhassa ja kaipailisin teiltä kokemuksia =)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeviikolla aloitin, paino tippunut kilon. Totuuden nimissä kyllä sanottava, että on kyllä kalorimäärätkin tippuneet hurjasti, en niin jaksa uskoa tuohon karppaamisen ihmeellisyyteen muuta kuin siinä, että se makeanhimo kyllä häviää kun sitä vaan ei syö : )

Vierailija
2/5 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kelpaanko?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoa minulla oli vain "normaalisti" - nyt on pudonnut kuusi kiloa eikä enempää tarvitsisi lähteä. Joillakin paino lähtee putoamaan oikein rytinällä ja toisilla kestää viikkojakin, ennen kuin mitään tapahtuu. Siihen vaikuttaa tietysti lähtöpaino, aiempi ruokavalio ja myös varmaan jokin henkilökohtainen aineenvaihdunnan ominaisuus.

Vaikea luopua? Ei mistään. Ruokavaliota on ollut käsittämättömän helppo ja miellyttävä(!) noudattaa. Varsinkin aluksi nautin suunnattomasti salaateista, joihin lisäilin pähkinöitä, kunnon fetaa ja tuoreita yrttejä. Aamupala vaihtui kertalinttuusta munakkaaksi ja salaatista. Vaihtoehtoja toki on niille, jotka niitä haluavat.

Koko perhe on mukana niin, että itse pidän aika tiukan linjan ja perhe syö muuten vaan terveellisesti: syö jonkin verran kaikenlaisia rasvoja ja melko tehokkaasti vältämme valkoista viljaa. Sokeria on vain erityisissä herkuissa, ei arkiruoassa käytännöllisesti katsoen ollenkaan (ei sokerijogurttia!).

Vierailija
4/5 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoa on tippunut nyt tasan 6kg, mutta etenkin kasvoista luulisi muutoksen olleen isompikin.

Olo on aivan mahtava, tosin ekat 2 vkoa kärsin kauheasta päänsärystä.

Vaikeinta on ollut luopua tuoreesta ruisleivästä ja suklaasta ;) Tosin, nyt olen kahtena päivänä syönyt 2 palaa 86% suklaata ja se on auttanut nuihin himoihin.

Repsahduksia tuli 3. ja 4.vkolla ihan tuhottomasti, sitten sain taas itseni kuriin ja nyt ei enää tee mieli mitään ei-karppia :)

Nyt siis paino 80kg->74kg ja tavoite olis päästä jonnekin 60-65 tietämiin :)

Vierailija
5/5 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

karppasin joskus vuosia sitten, mutta ruokavalio tuntui silloin väärältä sen hetkiseen elämäntilanteeseen.

Nyt olen karpannut 2,5 viikkoa. Paino tippunut 3 kiloa. Kilot lähteneet todella helposti. Luopuminen ei ollut oikeastaan mistään vaikeaa. Karkkia söin aika paljon, melkein päivittäin aikasemmin, mutta nyt ei tee edes mieli.

Karppina syön paljon enemmän kuin ei-karppina ollessani, kuitenkin paino tippuu. Olen paljon pirteämpi, energisempi karpatessa. Sokeripöhö on lähtenyt pois. Painoa olisi tarkoitus tiputtaa 25 kiloa. Nälkäkin on kummasti kadonnut.....

Karppaus.info sivuilta löytyy todella hyviä ruokaohjeita.