IS: ""Venäläinen, mene kotiin" tekaistu kuva suomalaisravintolasta herätti närkästystä Venäjällä"
Oliko vielä aineksien paistossakin käytetty voita?
"Venäläinen, mene kotiin" tekaistu kuva suomalaisravintolasta herätti närkästystä Venäjällä https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000008999663.html
Kommentit (43)
Tämä venäläisten sumutuksen ja kaikenlaisen uhri-ulinan määrä on mittaamaton. Hyvä, että tuntevat olevansa hyviä edes jossain.
Tuollaista vihakampanjaa Suomea vastaan Putinin hallinto on käynyt jo 20 vuotta. Olen vilpittömästi hämmästynyt että hyökkäsivät Ukrainaan eivätkä Suomeen.
Meidän alkaa olla aika iskeä ensin. Avataan toinen rintama Ukrainan avuksi, sillä kaatuu koko vääryyden valtakunta.
Minä veloittaisin ryssiltā 10€ Mene kotiin -maksun
Hah, jopa ihan huvittavaa että ei me noin sanota, vaikka uskon että kollektiivisesti ollaan juuri tuota mieltä :D
Ryssitty väärennös. Menee toki venäjällä täydestä.
Kaiken lisäksi lausahdus taitaa olla totta. Olisiko asiaa tiedustella vaikkapa Imatran ja Lappeenrannan alueilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollaista vihakampanjaa Suomea vastaan Putinin hallinto on käynyt jo 20 vuotta. Olen vilpittömästi hämmästynyt että hyökkäsivät Ukrainaan eivätkä Suomeen.
Meidän alkaa olla aika iskeä ensin. Avataan toinen rintama Ukrainan avuksi, sillä kaatuu koko vääryyden valtakunta.
Olet kyllä täysin väärässä. Jos joku on vihakampanjaa käynyt niin se on kyllö ollut Suomi (ja muut länsimaat). Venäjä halusi pitkään integroitua enemmän Länsi-Eurooppaan mutta se ei käynyt lännelle.
Erikoista, että rakentanut koko ajan tiiviitä suhteita Kiinaan kun kerran haluaa olla länsi-eurooppalainen. Teidän igorien kommenttienntaso laskee päivä päivältä. Millainen ilma Pietarissa?
Minun puolesta saisivat kyllä kotona pysyä, ei turistiviisumeita heille. Ikävää, että yrittäjää mollataan, mutta tyypillistä Venäjälle. Paljon siellä on hyviäkin ihmisiä ja kansaa on sumutettu aina, mutta jokin vastuu heilläkin silti on siitä, miten asiat ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet kyllä täysin väärässä. Jos joku on vihakampanjaa käynyt niin se on kyllö ollut Suomi (ja muut länsimaat). Venäjä halusi pitkään integroitua enemmän Länsi-Eurooppaan mutta se ei käynyt lännelle.
Erikoista, että rakentanut koko ajan tiiviitä suhteita Kiinaan kun kerran haluaa olla länsi-eurooppalainen. Teidän igorien kommenttienntaso laskee päivä päivältä. Millainen ilma Pietarissa?
Auts. Nyt sattui Igoria leukaan? Pystytkö kirjoittamaan kokonaisia lauseita?
Hyvä puoli on, ettei venäläisillä kohta ole rahaa lähteä turistimakoille yhtään mihinkään. Koko maan talous on ihan kuralla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Venäjä integroituu Ukrainaan?
Vierailija kirjoitti:
Tämä venäläisten sumutuksen ja kaikenlaisen uhri-ulinan määrä on mittaamaton. Hyvä, että tuntevat olevansa hyviä edes jossain.
Opit haettu persuilta vai onko mennyt toisin päin, mutta kumpiakin vainotaan kaikkialla kaikkien toimesta
Kyllähän se olisi törkeää käskeä venäläinen kotiinsa kun kaikki tietää miten hirveä paikka venäjä on. Hyvä sentään että myöntävät sen itsekin. Minä menen mielelläni kotiini koska se ei ole ihmisoikeuksia polkeva läävä.
Saako muuten pietarista vielä pizzaa? Meillä saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä puoli on, ettei venäläisillä kohta ole rahaa lähteä turistimakoille yhtään mihinkään. Koko maan talous on ihan kuralla.
:DD Siinäpä esimerkki taas toiveajattelusta. Venäjän on pitänt olla hetikohtanyt konkassa jo vuodesta 2014 asti, mutta ei vaan tapahdu.
Rupla on nyt niin vahva ja lännestä virtaa energiarahaa ennätysmäisesti, että venäläisillä on rahaa taskut täynnä. Siitä pääsee onneksi nauttimaan myös konkka-suomi, jota venäläiset tulevat avokätisesti rahoittamaan.
Pahalta kuulostaa etenkin tuo loppu. Leipäkoreja tulossa?
Vierailija kirjoitti:
Minä heittäisin venäläisen niska-perseotteella ravintolasta pellolle ja ottaisin siitä vielä maksun.
Et varmasti heittäisi, kuten et ketään muutakaan, etkä toisaalta 100-varmasti saisi aikaiseksi edes perustettua sitä ravintolaa.
Putin kävi Suomessa syömässä pizzaa. 😂