Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvioi mua. Paino 59 kg pituus 157 cm.

Vierailija
18.03.2009 |

Läski? Vai mitä ajattelisit jos tulisin vastaan?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Ja kyllä meitä lyhyitäkin ihmisiä on paljon kun joku ihmetteli että onpa lyhyt... meillä täällä töissä on monta n. 160-senttistä. Lihavasta ei minun mielestä voi voilla mitoilla puhua. Riippuu niin paljon ruumiinrakenteesta, lihaksista ja minne läski on kertynyt! Tisseissähän se ei haittaa???

Vierailija
22/28 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta varmasti olet hyvä just noin ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On joitakin ihan oikeasti ylipainoisia ihmisiä, joilla on hoikka vyötärö, ja sitten isompi peppu ja lanteet. Eikä mikään tursua. Tai voi olla hoikka huonokuntoinen ihminen, jolla masu roikkuu.

Vierailija
24/28 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytyksestä (3 kk sitten) on vielä 5 kg. En kuitenkaan tunne olevani mitenkään pullukka saati lihava. Vatsa pömpöttää hieman, rintojen koko on D tai DD (on ollut aina), takapuoli on pyöreämpi kuin ennen, mutta olen kyllä muuten melko hoikassakin kunnossa. Sinuna olisin ihan tyytyväinen itseesi!

Vierailija
25/28 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

et mitenkään pahasti kuitenkaan, jos olet kurvikas ;) Sanoisin just näin, että hyvinvoivan näköinen länsimainen ihminen.

Jos haluat, voit muutaman kilon pudottaa. Meissä lyhyissä on se hyvä puoli, että kun olemme pieniä, myös pieni painon pudotus näkyy nopsasti. ;) t.152/52

Vierailija
26/28 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ketä muiden läskit kiinnostaa? Inhottaa toisten arvostelu kilojen perusteella.

Ja ei varmasti tule ekana mieleen "läski" kun sinua katsoo. Tai sitten on vikaa mielenterveydessä.

Vierailija
27/28 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 167/59, ja MULLA pursuu läskit. 27

Vierailija
28/28 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

170cm/50 kg laiheliini sanois heti että olet läski, omaan pituuteen ja painoon kaikki heti vertaa. Minä suunnilleen samoissa kuin ap - et ole läski. Ite henk.koht. aion pudottaa pari kiloa että MINUSTA tuntuisi paremmalta, en muiden takia.