Arvioi mua. Paino 59 kg pituus 157 cm.
Läski? Vai mitä ajattelisit jos tulisin vastaan?
Kommentit (28)
raskausaikana pääsi vähän kuntosali jäämään. ja en oo saanut sitä vielä oikein aloitettua.
Painat saman verran kuin minä, mutta olen sua lähes 20cm pidempi.. ja ei, en ole mitenkään liian laiha vaan kauniin sopusuhtainen.
Itse olen normaalisti 172cm ja 58kg, silloin on juuri hyvä. Nyt on kahden raskeuden mässäilyjen jäljiltä 72kg ja olen todella pullea!
En ymmärrä, että miten voin olla BMI-taulukon mukaan muka normaalipainoinen, olen oikeasti läski!
Normaaliaikuinen ei pohdi omaa painoansa jollain keskustelupalstalla, kun kyseessä ei nyt ole mikään sairaalloinen tapaus. Tässä minun arvioni sinusta.
Painoindeksisi on: 23
Olet täysin ihannepainoinen. Suomalaisten naisten keskimääräinen painoindeksi on 24,2 ja miesten 25,4.
Suomessa kun näitä läskejä riittää...
Painoindeksisi on: 23
Olet täysin ihannepainoinen. Suomalaisten naisten keskimääräinen painoindeksi on 24,2 ja miesten 25,4.
Itse olen samanpituinen mutta painan 79 kiloa. Eli 20 kiloa on vielä tavoitteeseeni.
mutta painoa n. 61 kg, eli minä se tässä kauhea "läski" olen... tosin kun peiliin kattoo näytän mielestäni sopusuhtaiselta ja onhan tätä rintavarustusta! Ei voi pelkän pituuden ja painon perusteella sanoa onko joku lihava.
Pitäiskö tän pituisen sitten painaa 37 kg???
että sama paino voi koostua ihan eri asioista: toinen on läskiä läjjään ja toinen on sitten lihasta. Ja voin sanoa, että malli ja muoto on tällöin ihan eri!!
Pituuteensa ei kukaan pysty vaikuttaa, kiloihin kyllä. Jos vois valita koripalloilijavanhemmat itselleen ois juttu toinen.
Minullekin tuli ekana mieleen, että onpa lyhyt, mutta ei se nyt mikään moite ollut, vaan totuus, mitä tuli mieleen.
Ja se tuli myös mieleen, että miten ihmistä voisi arvioida joidenkin mittojen mukaan?
niin kukaan vastaantulija ei ajattelisi että onpa lihava ihminen. Olet "normaali".
Ja olen sopusuhtaisen ja naisellisen näköinen. Ennen olin 10kg laihempi ja rimpula ja A-kuppinen. Nyt C-kuppinen ja kurvikas.
Olen sinua 15 senttiä pidempi ja painan 5 kiloa enemmän, ja olen mielestäni sopusuhtaisuuden ylärajoilla.
Ainakaan minä en haluaisi olla noin pullea.
vain näkemällä, oletko ns. laiha läski vai treenattu ja lihaksikas.