Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En pysty hyväksymään veljeni homoutta :(

Vierailija
16.03.2009 |

Hän muutti juuri avoliittoon miehen kanssa, olen tiennyt asiasta jo joitakin vuosia, mutta asia kalvaa jatkuvasti mieltäni. Suren sitä, että veljeni ei saa koskaan lapsia ja mietin mikä on mennyt pieleen, että veljestäni tuli poikkeava. Isämme ei edes tiedä asiasta, koska ei sitä voisi koskaan hyväksyä, meillä muillakin on ollut vaikeuksia asian kanssa.

Lapsilleni en ole kertonut totuutta veljen tilanteesta, vanhin on jo 10 ja varmaan joutuisi asiasta koulukiusatuksi.

Mietin miksi tämän asian piti tapahtua juuri meidän perheeseen.

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän aloituksen on PAKKO OLLA PROVO. Kukaan ei nykypäivänä voi olla noin ääliö. Eihän?

mä mielummin antaisin vaikka sata lasta mummoäideille ja homoille kuin tuollaisille imbesilleille. Toivottavasti ette enää lisäänny.

Vierailija
22/59 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä te ihmiset olette ääliöitä ja ahdasmielisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai mitä? Hän on ihan se sama, rakas (?) veljesi yhä edelleen, kuin aina ennenkin.

Olen aina ihmetellyt, mikä näissä homoasioissa niin hirveästi ahdistaa..? Ei minulle kuulu mitä he vällyjen välissä puuhaavat, en halua tietää. En myöskään halua tietää esim. vanhempieni seksielämästä, tai siskojeni tai ylipäätään kenenkään seksielämästä mitään yksityiskohtia!

Ihminen on ihminen. En osaa kohdella ihmisiä eri tavalla sen mukaan mitä sattuvat seksirintamalla tekemään. Eihän sillä ole mitään väliä!! Se, millä on väliä, millainen luonne ihmisellä on.

Itselläni muutama hyvä homo-ystävä, ja varsin ihania ihmisiä ovat he. En ikimaailmassa haluaisi heitä loukata millään ennakkoluuloilla. Ihan samalla tavalla tuntevia ja elämässä kolhuja saavat kuin kaikki muutkin. Enemmänkin kuin moni muu.

...olisitko edelleen yhtä avarakatseinen? Täällä on niin helppo päivitellä toisten tunteita/valintoja kun asia ei itselle ole ajankohtainen. Sitä ei voi tietä miten reagoi ennen kuin itse on OIKEASTI ko tilanteessa!

Vierailija
24/59 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sattuu olemaan yksi hyvä ystävä, joka on homo ja siinä on niin symppis ja mukava ihminen kuin vaan voi olla. Jos omasta pojasta tulisi homo, en pitäisi asiaa ongelmana ollenkaan. Miehelle se taas voisi olla kova pala purtavaksi. Musta homot/lesbot eivät ole sen ihmeellisempiä kuin heterotkaan.

Vierailija
25/59 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän aloituksen on PAKKO OLLA PROVO. Kukaan ei nykypäivänä voi olla noin ääliö. Eihän?

mä mielummin antaisin vaikka sata lasta mummoäideille ja homoille kuin tuollaisille imbesilleille. Toivottavasti ette enää lisäänny.

Olisi kiva tietää kuinka monella teistä "tuomitsijoista! on asiasta henk.koht kokemusta. Entäpä jos oma lapsesi olisi homo? Käsi sydämelle....

Vierailija
26/59 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua, miten se vaikuttasi mihinkään. Ainoa asia, mistä saattaisin olla huolissani, on juuri tällaisten ahdasmielisten ihmisten suhtautuminen.

Mulla on pari kaveria, jotka ovat homoja ja asuvatkin vielä yhdessä. Se on jopa mieheni mielestä ihan okei, että lapsemme ovat siellä hoidossa. Ne ovat jopa pussaanneet ja halailleet lastemme nähden. Ei ihminen voi määrätä omaa seksuaalisuuttaan, eikä sitä kehen rakastuu. Ja lapsillenikin opetan näin.

Vierailija
27/59 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homo, lesbo, gootti, hippi, punkkari..Kunhan elää lakien mukaan ja kunnioittaa toisia ihmisiä. En tule keskustelemaan lapseni omasta seksielämästä kovinkaan yksityiskohtaisesti.

Vierailija
28/59 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

perhe ole noin ahdasmielinen. Ehkäpä se on tosin se syy, miksi he viettävät joulut ja muut sukujuhlat meillä. Harmittavaa, että aikuisilta ihmisiltä puuttuu järki ja hyväksyntä.

Vierailija
29/59 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä hänen veljensä homoudella ole sen kanssa mitään tekemistä. Surullista. Kannattaa hakea apua!

Vierailija
30/59 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ei muuta tosiasiaa, että homous omassa perheessä ei olisi mikään iso juttu. Mun mielestä ihmisen luonne on niin paljon tärkeämpää kuin mikään muu.

Vierailija
31/59 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtaisin milloin vain tämän tilanteen ap:n, ja muiden homoveli-surkuttelijoiden kanssa, eli sen, että veljeni olisi mielummin homo kuin skitsofreenikko!

Tuhat kertaa parempi vaihtoehto jos sais valita oman veljen "kohtalon"...

oma veli on homo, hänellä on diagnosoimaton mielisairaus (joka kuitenkin on oikeuttanut sairauseläkkeen), jossa on piirteitä sekä skitsofreniasta että bipolaarisesta taudista, hän on yrittänyt useasti itsemurhaa ja lisäksi katkaissut välinsä koko perheeseen lopullisesti?

Näin täällä päin...

ja p.s. minustakin tuo homous on kyllä edellämainituista pienin "paha"

Vierailija
32/59 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin moni muu asia olisi paljon hankalampaa sulattaa.

Vierailija
33/59 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli se sitten lihavuus, homous tai silmälasit, jos kerta kotonakin lapset saa jo tällaiset aseenteet. Pelottavaa, millaiset ihmiset saavat kasvattaa lapsia. Väitän, että juuri tuollainen asenteellisuus on lapselle erittäin paljon haitallisempaa, kuin vanhat Lassien ulkoiluvaatteet.

jos teidän lastenne koulussa kiusataan, niin katsokaa ensin peiliin, että mitä te voitte tehdä toisin.

Vierailija
34/59 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin miksi tämän asian piti tapahtua juuri meidän perheeseen.

Vierailija
35/59 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
36/59 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä että sillä on "hinttieno"...

Vierailija
37/59 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homoushan ei tartu, ja niitä ihmisiä voi koskea :D.

Itselläni on sekä homo, että lesbo kavereita, ja ei tämä tule mitenkään esille esim. päivällispöydässä. Heillä nyt sattuu vain olemaan puolisonaan/ kumppaninaan samaa sukupuolta oleva ihminen.

Tärkeintä kuitenkin on, että on lähellä ihminen jota rakastaa, ja jonka kanssa jakaa elämäänsä. EIKÖ NIIN?

Mielestäni ap elää nyt vahvasti jonkun muun elämää kuin omaansa. Surullista sekin.

MInusta olet moukka. Ja sinun pitäisi sanoa siitä miten kammoksut erilaisuutta. Ja tietenkin jättää veljesi elämään sitä elämää, kun hän on itse itselleen valinnut. Etkä sinä voi siihen ap raukka vaikuttaa.

Vierailija
38/59 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko vaan provo? Toivottavasti.

Vierailija
39/59 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

AINAKIN MINÄ hyväksyisin asian ja tukisin häntä. Vanhemmilla on ehkä enemmän menneen maailman ajattelua painolastina kuin meillä nuoremmilla.

Miten ihmeessä jotain lasta kiusattaisiin siitä että eno on homo? Mistä sen koulukaverit edes saisivat tietää asiasta?

Vierailija
40/59 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ap:tä täysin. Terve reaktio on, että yleensäkin seksuaalivähemmistöjen seksuaalinen käyttäytyminen herättää inhotusta. Kyse ei ole mistään suvaitsemattomuudesta eikä homofobiasta. Tätä samaa ällötystä pitäisi myös homojen itsensä kokea omasta seksistään, mutta sitä ei voi edellyttää, koska ovat siitä kohdasta sairaita.

Tiedän tiedän, moni on eri mieltä, mutta tässä kiihkoton oma mielipiteeni.

Tärkeintä kuitenkin on, että on lähellä ihminen jota rakastaa, ja jonka kanssa jakaa elämäänsä. EIKÖ NIIN?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän