Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko pettäminen yleistä?

Vierailija
16.03.2009 |

Oletko sinä joutunut suhteessasi petetyksi tai oletko sinä itse pettänyt?

Kysyn tätä siksi, että aina kun joku kertoo täällä av-palstalla jotain miehestään (oli se sitten positiivista tai negatiivista), niin aina hän saa sellaista kommenttia muilta kirjoittajilta, että: "Miehesi varmastikin pettää sinua, kun se tekee noin ja näin".

Onko tuo edellä mainittu vaan kateellisten (petettyjen naisten) panettelua vai onko se pettäminen todella yleistä?

Itse olen elänyt siinä kuvitelmassa, ettei se pettäminen kuitenkaan olisi niin kovin yleistä. Ystäväpiiristäni en tiedä yhtään miestä tai naista, joka olisi jäänyt kiinni pettämisestä. Ehkä ovat taitavia pettäjiä tai sitten ympärilläni on onnellisia pariskuntia.

Itse en ole pettänyt, eikä mieheni ole jäänyt kiinni pettämisestä, enkä usko hänen pettävän.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en ole koskaan pettänyt ja aivan varmasti voin sanoa, että en koskaan petä. tosin olen ollut ns. toinen nainen, mitä kadun.

mieheni 3 edellistä suhdetta sen sijaan on kaatunut naisten pettämiseen. eli niin paljon kun täällä palstalla aina epäilläänkin miesten pettämistä, niin voinen sanoa, että kyllä naisetkin osaa.

joitain ihmisiä tuttavapiiristäni tiedän "harrastaneen" pettämistä, mutta kyllä siinä itselläni alkaa arvomaailma olemaan sen verran erilainen, että eipä jaksa ystävyyssuhdetta ylläpitää.

Vierailija
2/7 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkseni ei myöskään kukaan poikaystävistäni (3 kpl) ole pettänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä minua ole petetty

Vierailija
4/7 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotin toista lastamme raskausviikolla 28, kun mieheni jäi kiinni pettämisestä. En ollut epäillyt mitään. Jälkeen päin minulle on selvinnyt, että hän oli pettänyt koko 7 vuotta kestäneen suhteemme ajan. Onneksi tajusin erota heti, kun sain tietää pettämisestä...

Vierailija
5/7 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

havaitsin yllätyksekseni, että pettäminen ON yleistä. Kun ahdistuksissani ja huonon omatunnon vaivaamana avauduin asiasta ystävilleni, sain kuulla aika monesta vastaavasta kokemuksesta. Enemmän oli niitä, joilla oli itsellään ollut jotain avioliiton/pitkän suhteen ulkopuolista sutinaa, kuin niitä, joilla ei ollut ollut. Kenenkään liitto ei kuitenkaan ollut kaatunut pettämiseen, eikä kaatunut meidänkään, vaikka täällä av:lla ollaan aina laittamassa lusikoita jakoon niissä tilanteissa...

Vierailija
6/7 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saatan kommentoida, kärkkäästi että joku merkkien perusteella pettää. Itsekin olen piireistä joissa en tiedä kenenkään pettänään ja loppuun asti luulin ettei minunkaan mieheni...

Se tietopa oli sitten täysi isku päin kasvoja enkä toivo kenellekään samanlaista yllätystä. Ehkä siksi haluan herätellä toisiakin, että "ei sitä kukaan kohdalleen uskoisi, mutta ehkä mahdollisuus on myös että pettää."

Enkä koe olevani kateellinen. Sinisilmäinen, sen sijaan, ja tekee pahaa katsoa sivusta jos joku toinen on myös ja tulee siksi höynäytetyksi.

Vierailija
7/7 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taitaa naiset pettää entistä enemmän. Mulla on ainakin pari tuttavaa, jotka pettävät miehiään ja miehet pettävät heitä. Onnellisilta he silti vaikuttavat, joten kai sitä tuollakin tavalla voi elää. Kukin tyylillään... Mä meen tälleen perinteisesti, et en ole pettänyt ja ukkokaan tuskin on.