NYT PINOON KAIKKI MUKAVAT KOKEMUKSET
Tälläinen ketju sitten ikävien kokemusten vastapainoksi..
yleensäkin ikävistä kokemuksista puhutaan usein ja harvemmin mukavista.. se on tää suomalainen luonne.. joten kertokaahan mukavia kokemuksia raskauden ja synnytyksen ja lapsivuodeajan osalta.. mitä sukulaiset, ammattilaiset on tehneet sanoneet raskaudesta, synnytyksessä ja lapsivuodeaikana, mikä on teistä tuntunut mukavalta..
Kommentit (5)
Pitivät kiitettävästi minusta huolta, sain mm. pahoinvointia estävää lääkettä aina kun oli tarve. Empaattista porukkaa!
toi on tosiaan totta että niistä negatiivisista kokemuksista puhutaan ja hyvät kokemukset jää syrjään
itse olen saanut hyvää hoitoa neuvolassa.. vaikka olenkin ollut nuori ensisynnyttäjä (22v) minua on kohdeltu hyvin.. lastani ei ole heti luultu vahingoksi, vaan on onniteltu raskaudesta.. synnärillä sain myös todella hyvää hoitoa.. lapsivuodeosastolla oli todella perusteellista hoitoa ja tuntui siltä että aina uskalsi kysyä jos oli kysyttävää..
synnytin molemmat lapseni ja molemmat menivät hyvin ja kivunlievitys meni nappiin. Toisen lapsen kohdalla osasin jo vaatia palvelua, ja olin kyllä tyytyväinen sairaalassaoloaikaan. Minulle imetys oli tärkeä juttu, ja esim kun yksi yö oli todella tympeä hoitaja minua hoitamassa eikä yhtään ollut valmis auttamaan minua imetyksessä, sanoin siitä seuraavana päivänä, että ei mennyt kemiat yhteen edellisen yökön kanssa, niin jo oli seuraavana päivänä niin mainio hoitaja että paremmasta väliä ja tuntui etä se oikein asiakseen minun vointiani seurasi.
Mukavaa oli myös se välipalajääkaappi :)
Sain ihanan yllätyksen kun kaverit olivat järjestäneet vauvakutsut. Sain 2 tuntia ennen kutsujen alkamista viestin valmistautua lähtöön. Vasta perillä selvisi mistä oli kyse! Hyvää syötävää, ihania lahjoja, mukavaa seuraa...:) Eräs kaverini oli väsännyt jopa ison vaippakakun!
mukavuuksistaa, kai niitä on?