BV ootko täälä
kuinkas miehen kanssa sen taksijupakan jälkeen. Ootteko puhunu asiasta?
Kommentit (25)
bv:n mies muka katos??
On multa menny sit jotain todella ohi, koska ketjua lueskelin..
mieki ymmärsin et oli aamusela kotona...
Juu, kyllä hän yöllä tuli kotiin, mutta oli ilmeisesti aamusella lähtenyt eikä vielä silloin ollut palannut kun minä pääsin viimeksi plussalle.. ja b v sanoi vielä, että hyvä niin koska ei takaa mitä tapahtuisi!
käsitin kyllä että jotain keskustelua oli asiasta heillä ollut, oliko sitte häipyny sen jälkeen?
toi kusipää nukkuu ja mä vihaan sitä=(
BV
toi kusipää nukkuu ja mä vihaan sitä=(
BV
Voi ei.. :(
vituttaa vaan kun mä en haluis riidellä ton esikon aikana ja mitä tää kaikki vaikuttaa vauvaan
BV
Noi on niin kurjia tilanteita ja tosiaan kun lapsikin on kotosalla niin ei varmasti viitsi riidellä..
Vauvalla on varmasti kaikki hyvin! :)
nyt mä saan onneksi vaan olla tämän illan,kunhan toi plussa vaan toimisi,perkule=)
No voihan pjaska... Otahan rauhallisesti!
No koita nyt vaan olla rauhassa ja rentoutua, anna sen paskan olla! :)
Joo, mäkin ihan miehelle valitin, että prkl ku plussa ei toimi.. Menee koko lauantai-ilta ihan pilalle! :D
No koita nyt vaan olla rauhassa ja rentoutua, anna sen paskan olla! :)
Joo, mäkin ihan miehelle valitin, että prkl ku plussa ei toimi.. Menee koko lauantai-ilta ihan pilalle! :D
mä olisin ollut ihan paniikissa jos olis alkanut supistelee,mutta onneksi toi masuvauva on kovaa tekoa=D
BV
No onneks kuitenkin masu-asukilla kaikki hyvin, anna sen ukkos vaan maata ja miettiä myöhemmin missä mennään. Toivottavasti tajuaa mitä voi menettää noilla tempuillaan
Hyvä hyvä, että masuvauva ottaa rauhallisesti, niin ei lisää sun stressiä yhtikäs eteenpäin..
-Nepsutin- kirjoittelin äskenkin noiden pisteiden takana! :D
vaikka mä olen usein ollut monille turhan kärkäs,mä pyydän anteeksi jos olen jotakuta joskus loukannut=(
BV
Hyvä hyvä, että masuvauva ottaa rauhallisesti, niin ei lisää sun stressiä yhtikäs eteenpäin..
Hups, en nyt ihan jokaisen pisteiden takana ole kuiteskaan! :D Ja tuo eteenpäin, hmm. piti kirjoittaa enempää! :D
tuli plussalla tämmönen teksti mulle
Huoltokatko
Foorumi on suljettu palvelinvaihdon vuoksi. Palvelinvaihdon arvioitu valmistumisaika noin klo 14.01
WHAAAAT???
en ole b v , mutta viimeksi kun pääsin plussalle niin hän kertoi, että miestä ei ole aamun jälkeen näkynyt! :/