Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Synttärikutsuista:

Vierailija
13.03.2009 |

Olis kiva jos kutsuissa mainittaisi onko vanhempien tarkoitus olla paikalla vai ei. Tuttujen kanssa toki helppoa kysyä, mutta mulle ainakin hankalaa kysellä tarhakavereiden äideiltä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kutsussa lukee "Matti" niin se on Matille, ei Matin äidille... Eiköhän tarhakavereiden synttäreille ole tarkoitus mennä vain lasten.

Vierailija
2/3 |
13.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä nyrkkisääntö on että jos tarhakavereita kutsutaan, vanhemmat EIVÄT tulee mukaan synttäreille ellei toisin mainita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä siitä kutsussa erikseen mainittaisiin jos haluttaisiin kaikkien vanhemmatkin paikalle. Tuskinpa moni haluaa ventovieraita ihmisia kotiinsa, luulisin... ja vierasmäärät nousee helposti aika mahdottomiin jos vanhemmatkin mukana...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä