Selviytymispaketti tuleville vanhemmille (lahja)
Ideoita sisällöksi kaipailen. Hinta saisi olla siinä 40 euron luokkaa ja lahjoja voisi olla sekä tarpeellisia että huumoripitoisia. Itse olen miettinyt:
- pestäviä liivinsuojia (itsellä ei ainakaan ollut tarpeeksi etukäteen hankittuna)
- kestovaippa (ovat harkinneet niiden käyttöä ja kyselleet minulta neuvoja niiden hankintaan)
- korvatulpat
- Marimekon tuttipullo (tässä tietysti se vaara, ettei kaikki käytä ollenkaan, mutta itse en ainakaan raaskisi noita Marimekon pulloja omaan käyttöön ostaa, joten olisi 'luksusta')
- suklaata, sisua
- oisko ihan tyhmä joku hesen lahjakortti tms...? Kun aika vähäistä oli itsellä ruuanlaitto ekoina viikkoina synnytyksen jälkeen. Muuten veisin itsetehtyä ruokaa, mutta en pääse itse heti katsomaan vauvaa 500 km päähän, vaan tuttu vie paketin ohikulkumatkalla.
Mitä muita ideoita? Ja kommentteja noista..
Kommentit (6)
mutta asutaan tosiaan yli 500 km päässä toisistamme ja itselläkin vauva joten en uskalla luvata : (
Mitä jos askartelisit hätäensiapuoppaan eli vihkon josta löytyy esim. vinkit rikkoutuneisiin rinnanpäihin, teidän parhaat vauvan itkun rauhoitus hyssytysasennennot jne.
Neuvoja isälle kuinka auttaa äitiä imetyksen maailmaan. Eli tekee vaimolleen valmiiksi ruokaa ja kantaa voileipää ja juomaa sinne sohvalle,
Ja sen suuntasia juttuja huumorillä maustettuna.
Pehmeä lasku höyhensaarille. On loisatava kirja, kun ajattelee tulevaisuutta.
Oppaan tilalta voisi myös liittää tavaroihin pienen kortin, joissa selitettäisiin niiden käyttöä ja tilanteeseen liittyviä vinkkejä.
Lisää kiitos : ) t. ap
Minäkin tartteen vinkkejä, joten nostan tätä enkä tee uutta!
muuten vaativaa vauvaa. Tai ihan helppoa vauvaa :)