Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis ihanko totta, jos menisin yöllä kahdelta lääkäriin sairauden takia, lääkäri ei

Vierailija
01.03.2009 |

voisi kirjoittaa sairaslomaa, mutta jos menisin neljä tuntia myöhemmin, niin voisi?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos toteaa että et kykene töihin

Vierailija
2/8 |
01.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerroppa missä näin voi olla, toi on ihan höpölöpöä... Siis töitä sulla vai lääkärillä... Hih. Vai tiedätkö etukäteen sairastuvasi tiettynä päivänä, siis sillon kun sulla on töitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onks tää joku vitsi... Miksei voisi? Onko siellä sähköt poikki vai lääkärillä kadet kispsissä?

Vierailija
4/8 |
01.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
5/8 |
01.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerroppa missä näin voi olla, toi on ihan höpölöpöä... Siis töitä sulla vai lääkärillä... Hih. Vai tiedätkö etukäteen sairastuvasi tiettynä päivänä, siis sillon kun sulla on töitä?

olen nyt siis todella sairas ja soitin päivystykseen, että saisinko sairaslomaa huomiselle päivälle (nyt 39,5 kuumetta ja korva halkee), jos tulen. Eivät voi kirjoittaa kuin vasta huomenna, kun se on työpäiväni.

Vierailija
6/8 |
01.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kyllä ne yöpäivystyksessä saattaa sanoa, että aamulla omalle lääkärille

Mun mielestä yöpäivystykseen kuuluu vain välttämättömät käynnit. Tietenkään en väitä, ettetkö voi olla niin kipeä, ettet selviä aamuun, mutta yöpäivystys ei ole sitä varten, että kirjoitellaan sairaslomatodistuksia.

Näin mulle itelle kerran sanottiin, kun yritin mennä tk:n iltapäivystykseen ja sanoin tarvitsevani seuraavaa päivää varten sairaslomatodistuksen.

Aamulla soitto töihin, että menet lääkäriin ja sitten toimitat sen töihin, kun palaat töihin.

Vierailija
7/8 |
01.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kyllä ne yöpäivystyksessä saattaa sanoa, että aamulla omalle lääkärille

Mun mielestä yöpäivystykseen kuuluu vain välttämättömät käynnit. Tietenkään en väitä, ettetkö voi olla niin kipeä, ettet selviä aamuun, mutta yöpäivystys ei ole sitä varten, että kirjoitellaan sairaslomatodistuksia.

Näin mulle itelle kerran sanottiin, kun yritin mennä tk:n iltapäivystykseen ja sanoin tarvitsevani seuraavaa päivää varten sairaslomatodistuksen.

Aamulla soitto töihin, että menet lääkäriin ja sitten toimitat sen töihin, kun palaat töihin.

Vierailija
8/8 |
01.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli menet nyt sinne lääkäriin ja saat sairaslomaa todennäköisesti 3 päivää (tämän, huommisen ja ylihuommisen).

olen nyt siis todella sairas ja soitin päivystykseen, että saisinko sairaslomaa huomiselle päivälle (nyt 39,5 kuumetta ja korva halkee), jos tulen. Eivät voi kirjoittaa kuin vasta huomenna, kun se on työpäiväni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän