Unicefin lastenvaunut
Ihmettelin kun luin tuolta mtv3 keskusteluista ihan järkyttäviä kommentteja ihmisiltä tästä tempauksesta. Minusta Unicefin sissimainonta teko oli tosi hyvä juttu!
Jotkut olivat tosi vihaisia että heitä on nöyryytetty ja sanoivat ettei enää itse auttaisi Unicefia ja hylättyjä lapsia SEN takia. Millainen ihminen voi sanoa jotain niin julma oman pahan mielen takia???
Mitä mieltä täällä muut on?
Kommentit (4)
Asia on tärkeä, joten mun mielestä silloin voi vähän ravistellakin ihmisiä. Myös radiomainokset ovat aika tunteisiin vetoavia lapsen itkuineen. Vastaavanlaista mainontaa, siis tunteisiin vetoavaa ja jopa järkyttävää, ovat kaupalliset yritykset harrastaneet jo pitkään. Onko tämä kyseinen kampanja niin järkyttävä kenties juuri siksi, että tässä on kyse ihan todellisista asioista? Ihmiset eivät tykkää siitä, että epämiellyttävät totuudet tuodaan naaman eteen.
Ihan totta!
Kerrankin kun on jostain oikeasta asiasta kyse, ihmiset kauhistelee. Kyllä sitä viihteenä katsotaan vaikka mitä CSI:tä ja kauhuelokuvia, mut jos tuuan oikeasti työmatkalle jotain mikä saattaa saada hetken aattelemmaan että oikeastikin on jossain lapsia yksin, niin kyllä siitä suututaan.
Liityin äsken unicef äitiksi sähköpostilistalle, saapa nähdä mitä se nyt sitten tarkoittaa. Kiinnostaa kyllä miten kaikista lapsista pietään huolta, eikä vaan niistä omista, jos niistäkään!
Asia on tärkeä, joten mun mielestä silloin voi vähän ravistellakin ihmisiä. Myös radiomainokset ovat aika tunteisiin vetoavia lapsen itkuineen. Vastaavanlaista mainontaa, siis tunteisiin vetoavaa ja jopa järkyttävää, ovat kaupalliset yritykset harrastaneet jo pitkään. Onko tämä kyseinen kampanja niin järkyttävä kenties juuri siksi, että tässä on kyse ihan todellisista asioista? Ihmiset eivät tykkää siitä, että epämiellyttävät totuudet tuodaan naaman eteen.
anteeksi, vahingossa lainasin edellistä kun piti laittaa otsikko. Noo, yrittäkkää saada selvää. :D
miten paljon ihmisiä kulkee ohi.
Sanovat vain, kun nimettömänä voi sanoa. Samoin kuten moni parjaa äitiyspakkausta, mutta kukaan ei tee sitä omalla nimellään naama esillä.