Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Keksikääpäs mulle joku D:llä alkava positiivinen sana?
13.03.2009 |
Digeridoo.
Kommentit (45)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
D-kirjaimella alkavua positiivisia sanoja on tosi vähän tai no on niitä paljon. Itekkin etsin deellä alkavia positiivisiä sanoja mutten löydä järkeviä.
Minea Saarikoski kirjoitti:
D-kirjaimella alkavua positiivisia sanoja on tosi vähän tai no on niitä paljon. Itekkin etsin deellä alkavia positiivisiä sanoja mutten löydä järkeviä.
Ihme ettei kukaan ehdottanut vielä draivia. Myös dopamiini on vaikutukseltaan positiivinen.
Alue: Aihe vapaa
Daalia