Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Keksikääpäs mulle joku D:llä alkava positiivinen sana?
13.03.2009 |
Digeridoo.
Kommentit (45)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Dianamaisen kaunis
Dadaismin osaaja
Deittaamisen asiantuntija
Dyykkausmestari
Dorkan vastakohta
Daavidmaisen komea
DNA:n riemuvoitto!
Demi-lehden vuoden lukijatar
Demi Mooren kaksoisolento
DI, mutta muuten kunnon ihminen
Da Vincin veroinen nero
Dubain piireihin sovelias
Duodecim-kirjoittaja
Diiva - sanan parhaassa mahdollisessa merkityksessä
Differentaaliyhtälöiden mestari
Domainin omistaja
Downton Abbey -katsoja
Dokkarien tekijä
Dekkarien kirjoittaja
Doris Dayn kaltainen
Dinaarimiljonääri
Da Capo -kertaaja :)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Huomattavasti hauskempi ketju kuin esim. "näitkö jo Parviaisen uusimmat solvaukset?!?".
Alue: Aihe vapaa
Mielellään adjektiivi. Kiitos avusta. -ap