Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

vauvalle vaunut

Vierailija
12.03.2009 |

mitkä on niitä "hyviä" merkkejä? Esikoista odotellaan, ja isovanhemmat lupasivat maksaa meille vaunut, eli ei tarvii olla halvimmat mahdolliset. Siis mulla ei ole mitään käsitystä niistä... Eli mitkä on hyvät? Ajattelin että ainakin sellaiset isot pyörät, ja iso vaunukoppa, jonka voi nostaa pois vaunuista.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
13.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis tuplarattaat oli siinä linkissä minkä joku laittoi tänne ketjuun. En ole hakemassa sellaisia, vaan ihan tavallisia vauvanvaunuja.

Naapurirapussa näkyy joku pitävän rappukäytävässä, ajattelin että jos minäkin... Meillä ei tosiaan ole täällä kaksiossa tilaa niille.

Vierailija
22/27 |
13.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy talkkarilta, isännöitsijältä tms. onko ok säilyttää vaunuja rapussa. Luulisin että saa kunhan ne ei ole toisten tiellä ja itse tietenkin olet vastuussa niistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
13.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne pyörät mun mielestä yhtään pienet ole, ei oo ees käyny mielessä... ihan keskivertokokoiset ne minun silmiini ovat, onkohan kuva vääristänyt??? Mä oon menny niillä ihan jokapaikassa: rannalla, metsäpoluilla, lumisohjossa jne. Hyvin on menny, mihinkään ei olla jumiuduttu :).

Nyt kun muksu on kaksvuotias, niin arvostan erityisesti rattaiden keveyttä ja helppoa ohjattavuutta. Etenkin kääntyvät etupyörät saavat multa täydet pojot!

Vierailija
24/27 |
13.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että meille aikanaan tulee kunnon yhdistelmät ja ihan jotain pikkureissuja varten matkarattaat..

Vaunuiksi me ollaan ajateltu Emmaljungan Edge Duot, koska meillä tullaan paljon ulkoilemaan koiran kanssa lähialueilla ja sitten taas auto on ajateltu olevan, että tarpeen vaatiessa vaihdetaan tarpeeksi isoksi..

Matkarattaiksi Gracon Quattro Deluxet...

KP

Vierailija
25/27 |
13.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankitko erilliset parvikevaunut vai käytettekö yksiä? Tämä vaikuttaa kantamiseen.

Itse annan ääneni Bugabooille. Tänä talvena on ollut vain yksi vaikeampi päivä säiden puolesta Helsingissä (siis kesärenkailla). Jaksaa kantaa portaatkin ylös.

Vierailija
26/27 |
13.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä varmaan nukutan vauvaa parvekkeellakin, mutta en sitä varten taida raaskia ostaa toisia vaunuja.

Kiitos vaan kaikista vinkeistä. Täyyy tosiaan kysyä isännöitsijältä siitä vaunujen säilyttämisestä.

Ja mennä rohkasti kiertelemään niitä vaunuliikkeitä, niin saa varmaan paremman kuvan että minkälaisia malleja on tarjolla, ja että mitkä sopii meille parhaiten.

-ap

Vierailija
27/27 |
13.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

liikkeisiin koeajamaan kärryjä. Siellä ne muutkin käy niitä koeajelemassa. Jos näät kivat kärryt jollakin niin ihan rohkeasti menet kysymään niistä, esim. onko hyvä työntää, onko kömpelöt ja raskaat. ja mistä on hommannut.

minä tein noin kassajonossa, tarvitsin tuplakärryt ja edellä olevan nainen työnsi tuplia. kysyin häneltä rattaiden ominaisuuksia, sain koetyöntää niitä kaupassa ;))

ja ostinkin samanlaiset kärrty sitten myöhemmin.