Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies tuli moikkaamaan mua/meitä kesken työpäivän, oli niin kova ikävä

Vierailija
12.03.2009 |

.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap, koita jaksaa näitä ämmiä ;). Meillä kahdeksas vuosi menossa (joka ei av:n mukaan ole vielä edes pitkä aika yhdessä parikymppisillä) ja mies soittelee joka lounastauko tai ainakin laittaa tekstarin jossa kysyy mitä minulle kuuluu. Samoin soittelee kun on ulkona jne., se vaan kuuluu hänen tapaansa eikä siinä ole mitään mustasukkaista.

Vierailija
22/29 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkautta ja sen erilaisia ilmaisumuotoja näyttää edelleen, 13 vuoden jälkeenkin, löytyvän. Nauttikaa ja pysykää onnellisina. Ymmärrän toki myös näitä naisia, jotka ensimmäisenä tulkitsevat asiaa sairaanloisena mustasukkaisuutena tai muuten jotenkin epänormaalina, sillä sitähän se on ihmisille jotka eivät itse elä samanlaisessa suhteessa. Kaikkien muiden suhteet ovat outoja tai viallisia jos poikkeavat heidän suhteistaan, hyvässä tai pahassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sen verran mitä lapsenhoidolta kerkeen. Välillä kyllä jutellaan että ei kirjoiteltais mitään koska sit kun nähdään ei oo enään mitään juteltavaa kun kaikki päivän jutut kirjotellaan mesessä. Kirjoitellaan ihan kaikesta välillä jopa tapellaan mesen välityksellä. Siinä on se etu että ei voi huutaa eikä tuu sanottua sillasia asioita mitä tulis jos riitelis kasvotusten:)

Vierailija
24/29 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä mies soittelee (on töissä ja minä kotiäitinä), mutta jos mies ei soita niin sitten minä.

Mustasukkaisuutta ei ole puolin eikä toisin. On vain mukavaa kuulla toisen ääni päivän aikana ja kysellä miten päivä on mennyt.

Vierailija
25/29 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kans samanlainen suhde, että ollaan yhteydessä toistemme kanssa paljon kun ollaan erossa. Nytkin lähdetään tytön kanssa miehen työpaikalle kahville jahka herää päiväunilta, joutuu olemaan myöhempään töissä seminaarin takia ja tuolla tavalla saadaan vähän lisää yhteistä aikaa. Muutenkin saattaa tulla kesken työpäivän käväseen auttaan jos tarviin apua ja tulee aina rokotustutkimukseen, neuvolaan tms mukaan, koska haluaa osallistua.

Osallistuva, aktiivinen mies on eri asia kuin mustasukkainen ukko.

Vierailija
26/29 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkautta ja sen erilaisia ilmaisumuotoja näyttää edelleen, 13 vuoden jälkeenkin, löytyvän. Nauttikaa ja pysykää onnellisina. Ymmärrän toki myös näitä naisia, jotka ensimmäisenä tulkitsevat asiaa sairaanloisena mustasukkaisuutena tai muuten jotenkin epänormaalina, sillä sitähän se on ihmisille jotka eivät itse elä samanlaisessa suhteessa. Kaikkien muiden suhteet ovat outoja tai viallisia jos poikkeavat heidän suhteistaan, hyvässä tai pahassa.

on se vaan sellanen mun rakas :)

Ymmärän minäkin heitä jotka eivät ymmärrä tätä mitä meidän elämä on, joku toinen voi pitää sitä jopa ahistava. Minusta se on vaan ohanaa

Vierailija
27/29 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, että sinäkin olet kaapannut tällaisen kommunikaattorin.

Minulla on samanlainen ihana mies! Tosin hyvin harvoin käy kotona ruokatunnin aikaan, mutta soittelee kerran pari päivässä. Meillä riittää muutenkin juttua. Höpöttelemme keskenämme niin perheen kuin maailmankin kuulumiset. Mies on myös paras kaverini.

Vierailija
28/29 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

noista katkerista kommenteista. Mun mies on ihan samanlainen. Soittaa vähintään kaksi kertaa työpäivän aikana. Lisäksi usein lähtee töistä ennen työajan loppumista vaimon ja kolmen lapsensa luo...niin ihanaa! Nytkin tässä odotan, että mies kurvaisi autolla pihaan, niin pääsisin oman ihanan mieheni syliin!

Vierailija
29/29 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on yhteisiä vuosia kasassa myös viitisenteoista. Ja kolme lasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän