Mihin tv-sarjaan olet koukussa? Miksi?
Mä oon seurannut Greyn Anatomiaa alusta asti. Välillä vähemmän aktiivisesti, mutta nyt olen taas innostunut! Just sopivaa aivot-narikkaan-hömppää, romantiikkaa, huumoria yms. Odotan iltaa ihan innoissani kun viime viikolla jäi jännään paikkaan. Kiva nähdä miten uudet parit lähtevät kehittymään.
Greyn Anatomia on ainoa jota seuraan viikottain, välillä oon katsonut Amazing Racea ja malliohjelmia, mutta tällä hetkellä en. Paitsi se Amazing Racen Suomi-jakso pitää nähdä.
Kommentit (45)
Uutishuoneeseen. Harmillista, kun se loppuu pian. Jo 10 jaksoa nähty ja enää kaksi jäljellä.
Mainio suomalainen sarja pitkästä aikaa!
Jännä ettei näissä kyselyissä kukaan ikinä mainitse Frasieriä. Sehän on kaikkien aikojen paras sitcom, tai ainakin painii siinä sarjassa.
Terapiassa on kyllä parasta tv:tä pitkään aikaan. Gabriel Byrne on hieno siinä roolissaan.
unohtu Dexter ja True Blood mikä on ehkä paras sarja mitä oon nähny. Alkaa varmaan syksyllä Suomessa, Jenkeissä tullut vasta 1 kausi.
Heroesin alku oli tosi hyvä, mut nyt se on menny ihan tosi huonoksi :(
nykyisin L-koodi( toivottavasti jatkuu pian), greyn anatomia, täydelliset naiset, nycin täydelliset naiset(harmi kun loppui), lipstick jungle, kotikatu jossain määrin.
frasierkin on hyvä mutta en ole siihen koukussa. serranos koukuttaa myös aina kun uudet jaksot tulee.
Tai en ainakaan myönnä sitä... Ainoa sarja josta olen kattonut kaikki jaksot on Vihjeet hukassa, ei ole mikään välttämättömyys mutta tulee aina katottua. Se on mielestäni paras sarja aikoihin ja ehdottomasti paras jenkkisarja ikinä.
Joo, Salkkarit tulee katottua aina kun sattuu olemaan kotona... Ei se edes ole kovinkaan loistava mutta jokin siinä "pakottaa" katsomaan...
Aina ei kaikkia jaksoja ehdi katsoa, mutta nämä on niitä joista tykkään.
Jos tulisi yhtäaikaa katsoisin Täykkärit.
Ja Frasier uppoo kyllä muhun, vaikken koukussa olekaan.
Jännä ettei näissä kyselyissä kukaan ikinä mainitse Frasieriä. Sehän on kaikkien aikojen paras sitcom, tai ainakin painii siinä sarjassa.
katson telkkarista tosi paljon sarjoja mutta ainoat mihin todella jään koukkuun on 24 ja pako. Niissä kun lopputekstit pamahtaa ruutuun niin tulee epätoivoinen olo että miten jaksan odottaa taas viikon!?
Siinä on hyvä käsikirjoitus, ohjaus ja näyttelijät.
En siedä näitä "Lost"-tyyppisiä jotka eivät pääty mihinkään. Haluan hyvin näyteltyä ja kirjoitettua, jossa on draaman kaari.
sitten McLeodin tyttäret.
Mitään ohjelmia en kyllä tallenna eikä tule suru puseroon jos menee ohi.
Seuratuimpia on myös luonto- ja historiadokkarit.
Ylen Kotikatsomon kausisarjat keväisin on vaan aina taattua tavaraa!
KOhta se taas loppuu ja sit taas koukutun Täydellisiin naisiin. (ei nauhoittavaa digiboksia)
En siis kovin helposti "jää koukkuun", mutta nyt yllätykseksekseni olen koukussa Lemmen viemään;D
Olen aina pitänyt noista saksalaisista sarjoista ihan sen kielen takia ja nyt kun aikoinaan aamuisin "osuin väkisin" tv:n ääreen aina juuri kun tuo Lemmen viemää alkoi (imetin vauvaa silloin samalla) niin nyt se on "pakko" nähdä, vaikka vauvasta on kasvanut jo taapero eikä enää edes tissitellä;D Koukussa siis ollaan ja tiukasti!
minullakin sellainen ainoa "pakko katsoa" sarja.
Uutishuone on pelastanut tämän kevättalven, on aivan loistava sarja. Toivottavasti tuolle tulee vielä jatkoa, harmi jos loppuu kahden jakson päästä.
lisäksi katson aina jos voin: Helppo elämä, Lost, Life, House. Mutta en nyt koe että olen mihinkään ohjelmaan koukussa.
Ruma Bettyyn.
Se on vaan niin ihana hömppä!
on vaan niin koukuttavan jännä ja hyvä sarja.
Se on niin räävitön ja hauska sarja, jäin todella koukkuun.