Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mihin tv-sarjaan olet koukussa? Miksi?

Vierailija
11.03.2009 |

Mä oon seurannut Greyn Anatomiaa alusta asti. Välillä vähemmän aktiivisesti, mutta nyt olen taas innostunut! Just sopivaa aivot-narikkaan-hömppää, romantiikkaa, huumoria yms. Odotan iltaa ihan innoissani kun viime viikolla jäi jännään paikkaan. Kiva nähdä miten uudet parit lähtevät kehittymään.



Greyn Anatomia on ainoa jota seuraan viikottain, välillä oon katsonut Amazing Racea ja malliohjelmia, mutta tällä hetkellä en. Paitsi se Amazing Racen Suomi-jakso pitää nähdä.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on niin räävitön ja hauska sarja, jäin todella koukkuun.

Vierailija
2/45 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutishuoneeseen. Harmillista, kun se loppuu pian. Jo 10 jaksoa nähty ja enää kaksi jäljellä.



Mainio suomalainen sarja pitkästä aikaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

house

Vierailija
4/45 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä ettei näissä kyselyissä kukaan ikinä mainitse Frasieriä. Sehän on kaikkien aikojen paras sitcom, tai ainakin painii siinä sarjassa.



Terapiassa on kyllä parasta tv:tä pitkään aikaan. Gabriel Byrne on hieno siinä roolissaan.

Vierailija
5/45 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

unohtu Dexter ja True Blood mikä on ehkä paras sarja mitä oon nähny. Alkaa varmaan syksyllä Suomessa, Jenkeissä tullut vasta 1 kausi.



Heroesin alku oli tosi hyvä, mut nyt se on menny ihan tosi huonoksi :(

Vierailija
6/45 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyisin L-koodi( toivottavasti jatkuu pian), greyn anatomia, täydelliset naiset, nycin täydelliset naiset(harmi kun loppui), lipstick jungle, kotikatu jossain määrin.



frasierkin on hyvä mutta en ole siihen koukussa. serranos koukuttaa myös aina kun uudet jaksot tulee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/45 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai en ainakaan myönnä sitä... Ainoa sarja josta olen kattonut kaikki jaksot on Vihjeet hukassa, ei ole mikään välttämättömyys mutta tulee aina katottua. Se on mielestäni paras sarja aikoihin ja ehdottomasti paras jenkkisarja ikinä.



Joo, Salkkarit tulee katottua aina kun sattuu olemaan kotona... Ei se edes ole kovinkaan loistava mutta jokin siinä "pakottaa" katsomaan...

Vierailija
8/45 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ei kaikkia jaksoja ehdi katsoa, mutta nämä on niitä joista tykkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/45 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulisi yhtäaikaa katsoisin Täykkärit.

Ja Frasier uppoo kyllä muhun, vaikken koukussa olekaan.

Jännä ettei näissä kyselyissä kukaan ikinä mainitse Frasieriä. Sehän on kaikkien aikojen paras sitcom, tai ainakin painii siinä sarjassa.

Vierailija
10/45 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

katson telkkarista tosi paljon sarjoja mutta ainoat mihin todella jään koukkuun on 24 ja pako. Niissä kun lopputekstit pamahtaa ruutuun niin tulee epätoivoinen olo että miten jaksan odottaa taas viikon!?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/45 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on hyvä käsikirjoitus, ohjaus ja näyttelijät.

En siedä näitä "Lost"-tyyppisiä jotka eivät pääty mihinkään. Haluan hyvin näyteltyä ja kirjoitettua, jossa on draaman kaari.

Vierailija
12/45 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten McLeodin tyttäret.

Mitään ohjelmia en kyllä tallenna eikä tule suru puseroon jos menee ohi.

Seuratuimpia on myös luonto- ja historiadokkarit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/45 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylen Kotikatsomon kausisarjat keväisin on vaan aina taattua tavaraa!



KOhta se taas loppuu ja sit taas koukutun Täydellisiin naisiin. (ei nauhoittavaa digiboksia)

Vierailija
14/45 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis kovin helposti "jää koukkuun", mutta nyt yllätykseksekseni olen koukussa Lemmen viemään;D



Olen aina pitänyt noista saksalaisista sarjoista ihan sen kielen takia ja nyt kun aikoinaan aamuisin "osuin väkisin" tv:n ääreen aina juuri kun tuo Lemmen viemää alkoi (imetin vauvaa silloin samalla) niin nyt se on "pakko" nähdä, vaikka vauvasta on kasvanut jo taapero eikä enää edes tissitellä;D Koukussa siis ollaan ja tiukasti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/45 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minullakin sellainen ainoa "pakko katsoa" sarja.

Uutishuone on pelastanut tämän kevättalven, on aivan loistava sarja. Toivottavasti tuolle tulee vielä jatkoa, harmi jos loppuu kahden jakson päästä.

Vierailija
16/45 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäksi katson aina jos voin: Helppo elämä, Lost, Life, House. Mutta en nyt koe että olen mihinkään ohjelmaan koukussa.

Vierailija
17/45 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vaan aivan loistava sarja.

Vierailija
18/45 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma Bettyyn.

Se on vaan niin ihana hömppä!

Vierailija
19/45 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja Selviytyjät.

Vierailija
20/45 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vaan niin koukuttavan jännä ja hyvä sarja.