Mihin tv-sarjaan olet koukussa? Miksi?
Mä oon seurannut Greyn Anatomiaa alusta asti. Välillä vähemmän aktiivisesti, mutta nyt olen taas innostunut! Just sopivaa aivot-narikkaan-hömppää, romantiikkaa, huumoria yms. Odotan iltaa ihan innoissani kun viime viikolla jäi jännään paikkaan. Kiva nähdä miten uudet parit lähtevät kehittymään.
Greyn Anatomia on ainoa jota seuraan viikottain, välillä oon katsonut Amazing Racea ja malliohjelmia, mutta tällä hetkellä en. Paitsi se Amazing Racen Suomi-jakso pitää nähdä.
Kommentit (45)
Tai Lostin joku mainitsikin, se on hyvä. Mutta paras on Tähtiportti! Muita lemppareita/entisiä lemppareita: Stargate Atlantis, Heroes, Salaiset kansiot ym. Sci-fi-, fantasia- ja Alien-ohjelmat. :)
Tallennan viikon jaksot ja katson viikonloppuna :)
Tällä hetkellä seuraan myös Lostia, Heroesia ja Emmerdalea. Nämä on pakko nähdä.
No, mielelläni katson Ilman johtolankaa ja mikä onkaan Cold case suomeksi.
Sarjat, joihon todella olin koukussa olivat Harvoin tarjolla, Kova laki (se alkuperäinen) ja Rakkautta ja rimakauhua.
Kun asun ulkomailla. Lipstick junglea katoin sen verran kuin sitä kesti, Brothers and sisters, Salkkarit, kotikatu ja Metsolat! Sitä en ollut ikinä nähnytkään, joten nyt olen katsonut joka jakson.
saippuasarja päivien viemää, eikä se oo edes mun mielestä hyvä. =) juonenkäänteet on tosi töksähtäviä ja huonosti käsikirjoitettu. silti oon vähän koukussa siihen, joskaan ei harmita jos jaksoja jää välistä näkemättä.
muuten en juuri telkkaria katselekaan, paitsi joskus lasten ohjelmia muksujen kanssa.