Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mihin tv-sarjaan olet koukussa? Miksi?

Vierailija
11.03.2009 |

Mä oon seurannut Greyn Anatomiaa alusta asti. Välillä vähemmän aktiivisesti, mutta nyt olen taas innostunut! Just sopivaa aivot-narikkaan-hömppää, romantiikkaa, huumoria yms. Odotan iltaa ihan innoissani kun viime viikolla jäi jännään paikkaan. Kiva nähdä miten uudet parit lähtevät kehittymään.



Greyn Anatomia on ainoa jota seuraan viikottain, välillä oon katsonut Amazing Racea ja malliohjelmia, mutta tällä hetkellä en. Paitsi se Amazing Racen Suomi-jakso pitää nähdä.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saippuasarja päivien viemää, eikä se oo edes mun mielestä hyvä. =) juonenkäänteet on tosi töksähtäviä ja huonosti käsikirjoitettu. silti oon vähän koukussa siihen, joskaan ei harmita jos jaksoja jää välistä näkemättä.



muuten en juuri telkkaria katselekaan, paitsi joskus lasten ohjelmia muksujen kanssa.

Vierailija
42/45 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai Lostin joku mainitsikin, se on hyvä. Mutta paras on Tähtiportti! Muita lemppareita/entisiä lemppareita: Stargate Atlantis, Heroes, Salaiset kansiot ym. Sci-fi-, fantasia- ja Alien-ohjelmat. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tallennan viikon jaksot ja katson viikonloppuna :)

Tällä hetkellä seuraan myös Lostia, Heroesia ja Emmerdalea. Nämä on pakko nähdä.

Vierailija
44/45 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mielelläni katson Ilman johtolankaa ja mikä onkaan Cold case suomeksi.

Sarjat, joihon todella olin koukussa olivat Harvoin tarjolla, Kova laki (se alkuperäinen) ja Rakkautta ja rimakauhua.

Vierailija
45/45 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun asun ulkomailla. Lipstick junglea katoin sen verran kuin sitä kesti, Brothers and sisters, Salkkarit, kotikatu ja Metsolat! Sitä en ollut ikinä nähnytkään, joten nyt olen katsonut joka jakson.