Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mihin tv-sarjaan olet koukussa? Miksi?

Vierailija
11.03.2009 |

Mä oon seurannut Greyn Anatomiaa alusta asti. Välillä vähemmän aktiivisesti, mutta nyt olen taas innostunut! Just sopivaa aivot-narikkaan-hömppää, romantiikkaa, huumoria yms. Odotan iltaa ihan innoissani kun viime viikolla jäi jännään paikkaan. Kiva nähdä miten uudet parit lähtevät kehittymään.



Greyn Anatomia on ainoa jota seuraan viikottain, välillä oon katsonut Amazing Racea ja malliohjelmia, mutta tällä hetkellä en. Paitsi se Amazing Racen Suomi-jakso pitää nähdä.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana sarja

Vierailija
22/45 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salkkarit katsotaan tytön kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

CSi, siis se alkuperäinen Las Vegas, jonkun verran New Yorkia, muta Miami on ihan sieltä... Täyttä hömppää, mut niin kai on tarkoituskin. Katson kyllä usein myös Arto Nybergin. Joo ja Kova laki, se vanha, uppos kanssa.

Vierailija
24/45 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa hienosti toteutettu sarja!

Vierailija
25/45 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska ja erittäin mukava sarja.

Vierailija
26/45 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihana sarja :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/45 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasin kanssa samaa mieltä, terapiassa on ainut joka on pakko nähdä ja on todella mielenkiintoinen.

Vierailija
28/45 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on niin hauska.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/45 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vain on niin hulvattoman hauska.

Vierailija
30/45 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on vaan pakko nähdä niiden joka huoneen remppa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/45 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan mielettömän hyvä. Katon kaikki sarjat jenkkien tahtiin, niin ei tarvi olla 'tv:n orjana'. Lisäksi Damages Lost ja Kyle XY ovat sellaisia 'pakko ladata heti kun ovat netissä tarjolla'. Ugly Bettyä katoin ennen, nykyään en jotenki jaksa :(

Grey's anatomy on kans joskus ihan loistava, mut se Lexie on vaan NIIIIIIN ärsyttävä etten enää niin innolla uusia jaksoja odota.

Vierailija
32/45 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kevyttä, kilttiä, rentouttavaa huumoria



pushing daisies - käsittelee kuolemaa niin rennosti, että saa sen tuntumaan luonnollisemmalta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/45 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muodin huipulle

Vierailija
34/45 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erilainen poliisisarja. Coronation Street: englantilainen ikivanha sarja, joka on miljoona kertaa parempi kuin esim. suomalaiset Salkkarit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/45 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi katon Tehistä sekä Will ja Gracet on tallennuksella, niitä katselen aina sillon kun tekee mieli nauraa..=)

Vierailija
36/45 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aivan IHANA kaikenikäisille katsojille....Olen ehdottoman koukussa : ) Tulee vaan huonoon aikaan (aamuisin), joten pakko nauhoittaa.

Vierailija
37/45 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapiassa ja upea brittisarja Katu. Muihin en tuhlaa aikaa.

Vierailija
38/45 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotikatu ollut jo 15 v! Varmaan 2-3 jaksoa on vaan jäänyt näkemättä.

Vierailija
39/45 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnusmusiikki sykähdyttää yhä vieläkin kuten 1.kerralla kun katselin ohjelmaa 6 tai 7v tyttösenä ( eli yli 20v sitten ).

Vierailija
40/45 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydelliset naiset, Helppo elämä ja Mad men. House silloin kun se tulee.



Mihin toi Big love katosi Suomesta, jatkuuko vielä tv:ssä? Tykkäsin siitä, mutta kohta unohtuu kaikki, jos ei ajtkoa pian tule?