Mihin tv-sarjaan olet koukussa? Miksi?
Mä oon seurannut Greyn Anatomiaa alusta asti. Välillä vähemmän aktiivisesti, mutta nyt olen taas innostunut! Just sopivaa aivot-narikkaan-hömppää, romantiikkaa, huumoria yms. Odotan iltaa ihan innoissani kun viime viikolla jäi jännään paikkaan. Kiva nähdä miten uudet parit lähtevät kehittymään.
Greyn Anatomia on ainoa jota seuraan viikottain, välillä oon katsonut Amazing Racea ja malliohjelmia, mutta tällä hetkellä en. Paitsi se Amazing Racen Suomi-jakso pitää nähdä.
Kommentit (45)
Salkkarit katsotaan tytön kanssa.
CSi, siis se alkuperäinen Las Vegas, jonkun verran New Yorkia, muta Miami on ihan sieltä... Täyttä hömppää, mut niin kai on tarkoituskin. Katson kyllä usein myös Arto Nybergin. Joo ja Kova laki, se vanha, uppos kanssa.
Pitkästä aikaa hienosti toteutettu sarja!
Kasin kanssa samaa mieltä, terapiassa on ainut joka on pakko nähdä ja on todella mielenkiintoinen.
Se vain on niin hulvattoman hauska.
Mun on vaan pakko nähdä niiden joka huoneen remppa...
aivan mielettömän hyvä. Katon kaikki sarjat jenkkien tahtiin, niin ei tarvi olla 'tv:n orjana'. Lisäksi Damages Lost ja Kyle XY ovat sellaisia 'pakko ladata heti kun ovat netissä tarjolla'. Ugly Bettyä katoin ennen, nykyään en jotenki jaksa :(
Grey's anatomy on kans joskus ihan loistava, mut se Lexie on vaan NIIIIIIN ärsyttävä etten enää niin innolla uusia jaksoja odota.
kevyttä, kilttiä, rentouttavaa huumoria
pushing daisies - käsittelee kuolemaa niin rennosti, että saa sen tuntumaan luonnollisemmalta
Erilainen poliisisarja. Coronation Street: englantilainen ikivanha sarja, joka on miljoona kertaa parempi kuin esim. suomalaiset Salkkarit.
Lisäksi katon Tehistä sekä Will ja Gracet on tallennuksella, niitä katselen aina sillon kun tekee mieli nauraa..=)
On aivan IHANA kaikenikäisille katsojille....Olen ehdottoman koukussa : ) Tulee vaan huonoon aikaan (aamuisin), joten pakko nauhoittaa.
Terapiassa ja upea brittisarja Katu. Muihin en tuhlaa aikaa.
Kotikatu ollut jo 15 v! Varmaan 2-3 jaksoa on vaan jäänyt näkemättä.
tunnusmusiikki sykähdyttää yhä vieläkin kuten 1.kerralla kun katselin ohjelmaa 6 tai 7v tyttösenä ( eli yli 20v sitten ).
Täydelliset naiset, Helppo elämä ja Mad men. House silloin kun se tulee.
Mihin toi Big love katosi Suomesta, jatkuuko vielä tv:ssä? Tykkäsin siitä, mutta kohta unohtuu kaikki, jos ei ajtkoa pian tule?
Ihana sarja