Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilmoitetaanko raskausajan verikokeista kuinka pian, jos on jotain probleemia?

Vierailija
11.03.2009 |

Mulla otettiin nämä kaikki perusnäytteet pari viikkoa sitten, mutta mitään ei ole kuulunut. no, se trimester-tulos tuli kyllä melkein heti ja oli normaali, mutta nämä muut hivit ja muut. Mua pelottaa aina tuo tulosten odottelu )):

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja itse ainakin soittaisin äidille heti jos niissä jotain hälyttävää olisi

Vierailija
2/3 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos on jotain vakavaa, niin soittaako ne pikimmiten? Voinko suurinpiirtein huokaista helpotuksesta, koska minuun ei ole otettu yhteyttä? Asun Helsingissä.



Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jäin kiinni veriseerumitestissä, heti soittivat ja olivat varanneet ajan sikiötutkimusyksikköön seuraavaksi aamuksi.