Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä saisi/saa/sai sinut antamaan miehellesi pettämisen anteeksi?

Vierailija
10.03.2009 |

Siis jos miehesi jäisi/on jäänyt kiinni vieraissa käymisestä, niin oletko voinut antaa anteeksi?

Jos olet niin miten ja millä voimalla?

Oliko mies katuvainen, muuttuiko kun jäi kiinni?

Ottiko mies opikseen ja jäikö pettäminen siihen ?

-Mielessä pyörii-

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukutaidonta väkeä. Kysytään mikä saisi antamaan anteeksi, niin puolet tulee vastaamaan että en antaisi anteeksi. Olkaa vastaamatta sitten.

Mullakin lapset ja yhteinen historia oli ensisijainen syy anteeksiantoon ja miehen katumus. Humalaisen sekoilua, joka kuitenkin satutti ja kyllähän sen varmaan muistaa aina. Anteeksi olen kuitenkin antanut. Mies tuntui säikähtävän enemmän että menettää perheensä, meillä kolme lasta. Muutettiin muutamaksi viikoksi mökille lasten kanssa tapahtuman jälkeen ja tuntui olevan miehelle ylitsepääsemätön paikka olla ilman perhettä. Heräsi kai siihen millaista olisi elää ilman meitä. Toinen kerta jos tulisi, niin se luultavasti ei menisi enää läpi. Se olisi jo tyhmyyttä jos ei yhdestä kerrasta ota oppia.

Vierailija
22/29 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaa... Sanokaa se sit kaikille raiskausien ja pedofiilien uhreille, murhattujen omaisille yms. Jos tosissaan katuu tai oli kännissä ni hei,ei siin sit mitään... Joo,vähän radikaali vertaus, mutta rikos se on pettäminenkin, se on aviorikos! Ja minä en alkaisi olemaan kenenkään omantunnon helpottaja...

Ja tuosta kun joku sanoi,että heittäisi kaiken menemään... Mies sen päätöksen tekisi jo siinä vaiheessa kun vieraisiin menisi,en minä! Näin meillä... Älkää vetäkö niitä herneitä nenukkiinne =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaivaisin asialla päätäni. En ole itse pettänyt, mutta tiedän miten helppoa se voi olla. Seksi on vaan seksiä. Ja sitä paitsi mieskin on paremmalla tuulella.

Mutta jos on suhde, eikä halua, olla minun kanssani, niin sitten ero.

Vierailija
24/29 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran pettää niin kyllä moraali ja toimintatavat sitten jo tunnetaan. Lasten takia voi jatkaa, jos muuten on kivaa kimpassa edes silloin tällöin.

Kyllä se suhde voi näivettyä ja kuolla ilman pettämistäkin. Rakkaudesta ja raamatusta hokeminen ei paljon auta kun tunne katoaa lopullisesti.

Vierailija
25/29 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen ei ole rikosoikeudellisesti väärin, joten pikkasen tuo viestisi oli harhaanjohtava. Kukaan ei tee mitään lainvastaista jos panee avioliiton ulkopuolella.

jaa... Sanokaa se sit kaikille raiskausien ja pedofiilien uhreille, murhattujen omaisille yms. Jos tosissaan katuu tai oli kännissä ni hei,ei siin sit mitään... Joo,vähän radikaali vertaus, mutta rikos se on pettäminenkin, se on aviorikos! Ja minä en alkaisi olemaan kenenkään omantunnon helpottaja...

i]

Vierailija
26/29 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos kaksi ihmistä sopii jotain keskenään ja toinen pettää lupauksensa niin mä en nää mitään syytä jatkaa yhdessäoloa... Olis sitten kännissä tai vaan yhen illan juttu...

Pettäminen ei ole rikosoikeudellisesti väärin, joten pikkasen tuo viestisi oli harhaanjohtava. Kukaan ei tee mitään lainvastaista jos panee avioliiton ulkopuolella.

Vierailija
27/29 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun panon mä voin kyllä sulattaa, en sitä että on pitkäaikainen suhde.

Ja mun mielestä toi raiskausvertaus on surkea. Siinä on kyse rikoksesta, pettäminen ei sitä ole.

Meillä on lapset, joten en kovin helposti lähtisi heidän elämäänsä hankaloittamaan. Avioero on aina hankala lapsille, joka vaikuttaa loppuelämän ja voi myös vaikeuttaa lasten kykyyn luoda ihmissuhteita, itsetuntoon. Tuossa on aika paljon motiivia anteeksiantoon.

Vierailija
28/29 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänkin on antanut anteeksi minulle. Ja hänella on ollut tekoni jälkeen lupa käydä vieraissa. Mielipiteeni on se, että ei se vehje käytössä kulu. Sitä en ehkä voisi antaa anteeksi,että miehelläni olisi vuosia kestävä suhde johonkin toiseen naiseen. Seksi vieraan kanssa vielä menee, mutta tunteita ei mukaan saa tulla.

Lapset ja perheen kasassa pysyminen kai se tärkein syy anteeksiantoon on. Ei sitä yhteistä kumppanutta ja menneisyyttä halua heittää romukoppaan. Avioero oli todella lähellä, mutta lapset pelastivat liittomme. Olenko katunut? Eniten olen katunut ennen pettämistä tekemiäni valintoja sekä sitä, että päästin avioliiton niin huonoon jamaan. Itse pettämistä en ehkä niinkään kadu, koska ilman sitä liittomme olisi todennäköisesti todella huonossa kunnossa. Vieraissa käynti toimi todellisena herätyksenä, jonka myötä opimme että parisuhdetta pitää hoitaa. Ilman kunnon kriisiä sitä ei ehkä olisi tajuttu.

Vierailija
29/29 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänkin on antanut anteeksi minulle. Ja hänella on ollut tekoni jälkeen lupa käydä vieraissa. Mielipiteeni on se, että ei se vehje käytössä kulu. Sitä en ehkä voisi antaa anteeksi,että miehelläni olisi vuosia kestävä suhde johonkin toiseen naiseen. Seksi vieraan kanssa vielä menee, mutta tunteita ei mukaan saa tulla.

Lapset ja perheen kasassa pysyminen kai se tärkein syy anteeksiantoon on. Ei sitä yhteistä kumppanutta ja menneisyyttä halua heittää romukoppaan. Avioero oli todella lähellä, mutta lapset pelastivat liittomme. Olenko katunut? Eniten olen katunut ennen pettämistä tekemiäni valintoja sekä sitä, että päästin avioliiton niin huonoon jamaan. Itse pettämistä en ehkä niinkään kadu, koska ilman sitä liittomme olisi todennäköisesti todella huonossa kunnossa. Vieraissa käynti toimi todellisena herätyksenä, jonka myötä opimme että parisuhdetta pitää hoitaa. Ilman kunnon kriisiä sitä ei ehkä olisi tajuttu.