Tiedätkö mikä lihavissa naisissa on miesten mielestä kaikkein ärsyttävintä?
Se, että nämä naiset kuvittelevat miesten himoitsevan kaikkia naisia yhtä lailla, tursuavista läskeistä ja roikkuvista poskista huolimatta. Ja näinhän se ei mene.
Kommentit (47)
kyllä on nyky nuorilla naisilla heikko itsetunto kun täytyy elää niin että mahdollisimman hyvin miellyttäis miehiä..
Ottakaa ny järkikäteen ja itsenäistykää ja eläkää omaa elämää eikä jonkun miehen.
pelottaa.....
ihmiset todellakin näin kapeanäköisiä... Voin kertoa että olen koko elämäni aikana kamppailut ylipainon kanssa, joskus enemmän joskus vähemmän. Voin kertoa että mieheni on omasta ja usean muunkin mielestä erittäin hyvännäköinen ja vähän nuorempana tehnyt myös mallintöitä. Hänellä oli ennen minua ihan helkkarin hyvännäköinen tyttöystävä (minun mielestäni), kuitenkin hän retkahti minuun "ällöön läskikasaan" sen verran että naimisissa ollaan. Minä tiedostan hyvin etten luultavasti ole himoittava kenenkään mielestä vartaloni takia, mutta toisaalta olen myös aina tienyt että olen keskiverto blondia fiksumpi joten sillä saralla minulla on paljonkin annettavaa.
Onko tässä ongelmana se että ne naiset jotka ovat mallin mitoissa, hyvännäköisiä, mutta lahopäitä, pelkäävät sitä tosiasiaa että tästä maailmasta löytyy miehiä jotka eivät todellakaan perusta suhdetta tai perhettä niin pinnallisiin seikkoihin kuin ulkonäköön??? Pelottaako että se mikä löytyy pään sisältä sekä sydämestä ovat ne seikat jotka merkitsevät jotain????
Minulla ei ole ongelmia myöntää että en ole tyytyväinen vartalooni ja koko ajan haaveilen siitä päivästä jolloin onnistun pudottamaan nämä loput +20kg. 10kg jo lähtenyt eli raskauden jälkeen oli todellakin reippaasti sitä ylipainoa. Tosin, en todellakaan tee sitä miesten takia!!! Teen sitä oman itseni sekä lapseni takia, haluan pystyä juoksemaan hänen kanssa ulkona vielä 5 ja 10 vuoden päästä. Jos mies jollain tavalla "vaatisi" painonpudotusta niin näyttäisin hänelle ovea, hän kannustaa minua ja kehuu uusia vartalonmuotojani, mutta ei ole missän vaiheessa kyseenalaistanut rakkauttaan minuun jos en onnistuisikaan.
kaikki laihat naiset on tiukkapipoisia ja ilottomia painoindeksin kyttääjiä ja lihavat rentoja, iloisia ja seksuaalisesti vapautuneita. Laihuuden uskotaan kertovan itsekurista ja siksi sitä usein ihaillaan. Monelle laihalle laihuus on kuitenkin luonnollista eikä sen eteen tarvitse tehdä erityisesti työtä. Moni laiha ei edes saa itseään lihomaan, vaikka muutaman lisäkilon haluaisikin.
mitä ongelmia lihavilla (siis kunnolla lihavilla, ei vaan vähän pyöreillä tai tukevilla) on kun eivät saa kontrolloitua syömisiään, harva kun tahtoo ehdoin tahdoin olla lihava.
Tosin on meillä myös yksi tuttu jolla on joku fiksaatio lihaviin naisiin, kaikki tyttöystävät ja avovaimot on aina olleet tosi lihavia (reilusti yli satakiloisia).
Kummasti vaan kauneuttaan ja perseen kokonsa pientä kokoa ihastelevat nelikymppiset eksyvät ulkonäköketjuihin kerta toisensa jälkeen...;)
on tosi surullista, että aikuiset naiset ja äidit (oletan) ovat näin pinnallisia ja ilkeitä
Tähän voisi yhtä viisaasti vastata, pehmusta laiheliini tyynyillä, ettei luiset kylki/lonkkaluut aiheuta mustelmia.
Missä teidän aivot ovat???
Ihan älytöntä keskustelua -ja itsekin tähän älyttömyyteen sotkeuduin, hyi minua =(