Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedätkö mikä lihavissa naisissa on miesten mielestä kaikkein ärsyttävintä?

Vierailija
09.03.2009 |

Se, että nämä naiset kuvittelevat miesten himoitsevan kaikkia naisia yhtä lailla, tursuavista läskeistä ja roikkuvista poskista huolimatta. Ja näinhän se ei mene.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain seurapiiriprinsessasta goottikaunottariin, eri kokoisia ja näköisiä naisia, enimmäkseen hoikkia tai peräti laihoja. Minä olenkin sitten tälläinen 110kg valas ja seitsemättä vuotta rakastavan miehen vaimo, on lapsikin siunaantunut...ai miksi mies ei ottanut niistä hoikista kaunottarista ketään? Kysyin äsken asiaa ja vastaus oli "ne oli niin pinnallisia, koko ajan vaan vahtivat ulkonäköään ja sitä onko perse hyvän näköinen missäkin vaatteessa". Tajuan kyllä ettei tuo koske läheskään kaikkia hoikkia naisia, mutta siinä voi olla totuuden siemen. Itse olin muuten teininä hoikka ja tuli kieltämättä peilattua itseään vähän väliä kun tiesi olevansa hyvännäköinen. Lihoin pahan masennuskauden aikana nykyiseen kokooni, oma vikani se tietysti oli.

Vierailija
22/47 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä luulen, että moni ihminen on ihan sen kanssa kenen haluaa, oli se sitten lihava, entinen laiha tai pelkästään laiha. Toisille näistä tulee elämääkin tärkeämpiä asioita, toiset ei niin välitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se nyt päivänselvää, etteivät kaikki naisetkaan pidä samanlaisista, esim. hoikista miehistä.

Minulle on merkitystä vain oman mieheni mielipide. Hän todellakin ihailee isoja naisia, muitakin kuin minua. Ärsyttää on väärä sana, paremminkin häntä inhottaa laihat naiset, tai siis heidän ulkonäkönsä, ei muu. Mieheni ei ole mikään ruipelo friikki, joka ei saisi hoikkia naisia, kaikkea muuta. Onneksi olen juuri hänen vaimonsa.

Vierailija
24/47 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naisen pitää olla hoikka ja kaunis, pieni. Ei se ole nainen eikä mikään jos on läski. Moni mies on ottanut hoikan vaimon ja kun se on läskistynyt niin sitten mies häpeää sitä vaimoa, ne käy yleensä vieraissa ja en ihmettele ollenkaan.

Sitäpaitsi läskit haisee ja varsinkin kesällä se haju on kuvottava.

Vierailija
25/47 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietipä vähän sitä äläkä usko valmiiseen kauneusihanteeseen.

Vierailija
26/47 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietipä vähän sitä äläkä usko valmiiseen kauneusihanteeseen.

Mä olen aina ollut hoikka ja mulla ei oo koskaan ollut mitään paino-ongelmia, ei vaikka olen 2 lasta synnyttänyt. Jos lihoisin, niin laihduttaisin heti, läski ei ole kaunista katseltavaa, se on ihraa.

Vierailija
27/47 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se, että ne kokoajan valittaa "ku mä oon niin läski" ja muutenkin marisee että miksi sä mun kaa oot ku voisit olla jonkun hoikemmankin kaa... Ym. itsetuntovammaisten kitinää. eihän sitä kukaan jaksa kuunnella.

Vierailija
28/47 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ainakaan tykkää läskeistä!

Vierailija
29/47 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kuvittelevat. Lihavilla naisilla on suuri alemmuuskompleksi nimenomaan sen tähden, että ajattelevat olevansa epäviehättäviä vastakkaisen sukupuolen mielestä kuten varmaan ovatkin.

No joillekin miehille lihavatkin naiset kelpaavat, koska on pajon lihavia äitejä.

Vierailija
30/47 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä ainakaan miehet tuijottele sillä silmällä miehen kävelyttämää valasta..

miehen ei tarvii olla mustasukkainen naisestaan:D

läski vaimo on sellanen tuttu ja turvallinen,eihän kukaan muu sitä huolis..

miehen on sit kiva pitää hauskaa muiden sexyjen naisten kans.

ruokaa löytyy aina ja paljon,ei tarvii miettii laihduttamista eikä light-tuotteita.

Vierailija
31/47 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut se vajaus mitä monella tuntuu olevan korvien välissä ei niin helposti näy ja siksi sen arvosteleminen onkin hankalampaa. Oikeesti on surullista kuvitella et paino on se mikä ihmissuhteessa ratkaisee. Ihmisessä on paljon muitakin puolia. Surullista on ainakin olla painoindeksillä rakkautta ja läheisyyttä annostelevat miehen nainen. Todella surullista. Sairaalloinen lihavuus on luullakseni kantajallekin hankalaa ja myös epäterveellistä- ehkä suurin osa haluaisi olla vähemmän lihavia- mutta elämä ei ole niin yksinkertaista- ja on ihanaa että rakkaus, läheisyys, intohimo hyväksyy myös virheet ja epätäydellisyyden.

Miehethän kuolaa isopeppu-ja isotissinaisten perään- ja mielellään vielä se hikka lantio, koska se on biologinen vuiesti siitä että nainen on hedelmällinen mutta ei raskaana. Suurin osa miehistä ei oo kuitenkaan pelkästään munansa vietävissä vaan muistakin tasoja löytyy:)

Mä muuten opetan lapsilleni että ulkonäön arvosteleminen on rumaa ja että kaikissa ihmisissä on sekä rumuutta että kauneutta- niin ulkoista kuin sisäistäkin

Vierailija
32/47 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun hänen kyrvän pituus ei vaan riitä

Vierailija
33/47 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisia on olemassa kahta sorttia; sexyä ja sitten ällöihraepäkelpoa. ja mies on luomakunnan kruunu, aina ja kaikkialla ja valitsee sitten mielensä mukaan valaan tai sen sexyn???

Vain naiset voi olla näin tyhmiä. Eiköhän niitä miehiäkin ole joka junaan. Ootteko piukkikset koskaan aatellu, että sen lihavuuden alla voi olla todella viehättävä ihminen, jolla on hellä ja luottamuksellinen, onnistunut avioliitto miehensä kanssa? (joka muuten hänkin voi olla lihava?) Jos mä saisin valita painoindeksiä tuijottavan adoniksen ja rakkauteen kykenevän pyöreämmän miehen välillä- niin perheeni perustaisin kyllä jälkimmäisen kanssa:)

Vierailija
34/47 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kattelee aina naisia, ne kattelee nuoria ja vähän vanhempia ja laihoja ja vähän lihavampia ja kaikkia eri muotoisia. Vaikka oisit miss maailma niin sinun miehes kattelis muita naisia, miehet on semmosia. Jos on seksuaalisesti virkeä ja aktiivinen mies, niin kyllä se sekstaa vähän pulskemmankin naisen kans. Ainakin oma mieheni oli mun kans vaikka olin viimesilläni raskaana 25 kg normaalipainon yläpuolella. Kun en ollut enää raskaanaa, mies lauloi mulle että on maha pilalla ja kuoppa tilalla. Minun mies tykkää laihoista naisista ja haaveilee aina että oisin 10 kg laihempi, se ei kuitenkaan loukkaa minua, oisin mielelläni 10 kg laihempi. Urheilenkin aika paljon, mutta en viitti ottaa stressiä siitä olenko laiha vai en. Ei myöskään mieheni. Seksi on hyvää ja sitä on riittävästi.

Vierailija
35/47 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten se teitä hoikkia häiritsee jos minä olen lihava? Se ei kuulu teille pätkääkään. Samoin mieheni on ihan normaali mies, ei mikään friikki vain siksi että tykkää minusta ihroineni.

Vierailija
36/47 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joillekin miehille lihavatkin naiset kelpaavat, koska on pajon lihavia äitejä.

Todennäköisesti suhde perustuu silloin vähän muuhunkin kuin ulkonäköasioihin. Monet kyllä päästävät itsensä "lössähtämään" kun perhe perustettu, elämä kiireistä, eikä ehdi/jaksa keskittyä ulkonäköönsä.

Olen muuten useilta miehiltä kuullut että muutama liikakilo naisella ei haittaa, mutta joku painoaan sairaalloisesti tarkkaileva, kireä kukkakeppi ei viehätä. Toki sellaista on kiva vetäistä mutta puolisona sellaista ei jaksaisi.

Vierailija
37/47 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin olen huomannut että pikkaisen pyöreät on monesti paremmalla itsetunnolla varustettuja kuin painoaan maanisesti tarkkailevat laiheliinit.

Laiheliinit ovat yleensä kovin huolissaan mitä muut heistä ajattelevat ja sehän vaan kertoo huonosta itsetunnosta. Myös monet nuoret naiset ovat kovin riippuvaisia siitä että ulkonäkö pitää olla vimosen päälle, että vain siten voi olla hyväksytty muiden silmissä.

Näin keski-ikään ehtineenä mua ei voisi vähempää kiinnostaa jos jotain laiheliini hiirenhäntä blondia häiritsee mun muutama liikakilo.

Miehetkin tykkää enemmän naisista jotka osaa itsekin nauttia esim. seksistä vaikka olisi pari lisäkiloa kuin että nainen olisi sängyssä vaan esittelemässä hoikkaa kroppaansa ja teeskentelemässä miehen mieliksi orkkua.

Vierailija
38/47 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että nämä naiset kuvittelevat miesten himoitsevan kaikkia naisia yhtä lailla, tursuavista läskeistä ja roikkuvista poskista huolimatta. Ja näinhän se ei mene.

Harva mies haluaa kaikkia naisia! Eikä fiksuilla miehillä (tai naisilla) kriteerinä ole läskit, ulkonäkö, raha tms.

Ja ikäsi oli?

Vierailija
39/47 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ihanko tosissaan teillä on ongelmia kammarissa jos et ole lähellä alipainon rajaa? Miehesi taitaa olla melkoinen alfauros.

Itse en ole lihava, vaan perinteinen 5 kilon pudottaja. En saa millään raskauden jälkeen pudotettua tuota viittä. Siksi en koskaan hauku lihavia ihmisiä, ulkopuolinen ei voi tietää mitä painoon liittyy. Laihduttaminen ei ole psyykkisesti yksinkertaista. Voi olla mielenterveydelle eduksi jos pystyy pitämään itsestään vähän muhkeampana kuin joka päivä surra ulkomuotoaan. Siinä meni se elämä.

Kaikkien ihmisten elämä ei pyöri painon ympärillä! (valitettavasti itse en kuulu niihin...)

Vierailija
40/47 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisia on olemassa kahta sorttia; sexyä ja sitten ällöihraepäkelpoa. ja mies on luomakunnan kruunu, aina ja kaikkialla ja valitsee sitten mielensä mukaan valaan tai sen sexyn???

Vain naiset voi olla näin tyhmiä. Eiköhän niitä miehiäkin ole joka junaan. Ootteko piukkikset koskaan aatellu, että sen lihavuuden alla voi olla todella viehättävä ihminen, jolla on hellä ja luottamuksellinen, onnistunut avioliitto miehensä kanssa? (joka muuten hänkin voi olla lihava?) Jos mä saisin valita painoindeksiä tuijottavan adoniksen ja rakkauteen kykenevän pyöreämmän miehen välillä- niin perheeni perustaisin kyllä jälkimmäisen kanssa:)

tässä todistetaan taas se, että naiset on itsensä pahimpia vihollisia. Mä olen itse ylipainoinen, mutta ihan söpö. Mulla on sievät kasvot ja meikkaan ja laitan hiukset aina ja tykkään pukeutua nätisti. Teen tässä parhaillani elämäntaparemonttia ja tavoitteena on laihtua hieman. Tosin olen varmaan sittenkin jonkun mielestä liian lihava, mutta ei se mua haittaa. Mielestäni maailmassa on tärkeämpiäkin asioita niin kauan kun ei ole häiritsevän ylipainoinen.

Niin ja mulla on hoikka ja hyvännäköinen mies, joka muuten varmasti rakastaa vain ja ainoastaan mua ja haluaa vain ja ainoastaan mua=)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi