Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Itse olin illalla tunnin lenkillä, olen pettäjä muttakun

Vierailija
09.03.2009 |

mies on kaksi lauantai yötä pois kotoa, kertoi olleensa tekemässä meidän asuntoomme uusia ovia ja olleensa kahvilla vanhan tutun kanssa, MUN pitäis sitte uskoa sellasta.

Kamala riita eilen, siitä että hän käy joka helvetin ilta kahvilla kaverinsa kanssa ja joskus vieläpä kaksikin kertaa päivässä, yksin sitten olen kotona. Eilen lupasi olla menemättä mutta samantien kun puhelin soi nii joha oltii menossa taas. Tämä tapahtuu joka päivä, olen yksin kotona aamusta iltaan ja hän joka ilta ylitöissä jonka jälkeen lähtee vielä tunniksi kahville....

Eli tulee kuuden aikaa kotiin, lähtee vielä tunniksi pos, sitten odottaa mun olevan hyvällä päällä ja että mä sille vielä antaisin sitte illalla vaikka mun kanssa ei viitsitä aikaa viettää..

Nyt mulla on pinna alkanu täyttyä, sillä me ei koskaan tehdä mitään mitä mä haluaisin, aina se vaan tekee niinkun itseään huvittaa ja mun täytyy siinä samalla sit olla kanssa...

Koko päivän hän sai katsoa haluamiaan sarjoja koneelta enkä sanonut mitn kun en lähtenyt elokuviin nii olin itsekäs ja ajattelin itseäni.

Ainut asia mitä koskaa oon pyytäni sitä tekee mun kanssa on että lähtis edes puoleks tunniks mun kanssa kävelylle ulos!! Koskaan ikinä ei oo lähteny ja olishan se hyväks tulevalle lapselle munki olla joskus ulkona, samoin sille!

No kun tulin kotiin ku se lähti sinne kahvillensa nii oli se sitte uudestaa häipyny saman henkilön kanssa kaupungille jonka jälkeen MULLE pidettii kyselytunti että kenen kanssa olin plaa plaa...

Mulla on vieläkin niin paha mieli tästä asiasta, sillä mua kohtaanhan se on ollu inhottava ja asin syytöksiä mistä olin illalla aivan ymmälläni. Itkin koko illan yksin makuuhuoneessa ja miehen sielä käydessä kysyi vain että no mikä sulla on....???!

Oon vieläkin tosi loukkaantunu vaik aamulla ennen töihin lähtöä kysyin, että mikä siihen oikein illalla tuli, sanoi ettei tiedä... Sanoi vasta sitten että no anteeks, ei se olis pyytäny ellen olis ottanu asiaa puheeks....

Onko mulla siis oikeus olla vielä loukkaantunu niinkun musta tuntuu...? Kyllä siinä hormoonitkin oli osana, tänää rv 19+3... Mutta silti oon vieläkin niin loukkaantunu...

Pakko kirjottaa jonnekin... Tai olis kiva saada mielipiteitä... :/ Tai jotain...:(

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ette tekstistä ymmärrä että ongelmana on miehen menot ja jättää raskaana olevan avopuolison huomioimatta kokonaan nii tyhmiä olette!

Sain jo järkeviä vastauksia ilman että olisin alkanut selventämään..

Vierailija
22/22 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakaan kuullut mistään keskusteluryhmistä. Varmaan neuvolasta saisi tietoa siitäkin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla