Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksipäivät perheessänne, meillä ikävä kyllä mennyt siihen et

Vierailija
08.03.2009 |

arkisin ei jaksa ja lauantaisin ainoa päivä jolloin jaksaa, tätäkö tämä 2v tyttökaksoset , 4 ja 6v pojat lisänä

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä näe siinä mitään pahaa!

Kun on saanut nukkua tarpeeksi, ulkoillut, tehnyt kaikkea pientä ja kivaa ja lapsi menee aikaisin nukkumaan (kun ei nuku päikkäreitä kotona) niin aikaa ja jaksamista on paljon enemmän. Mä en ole koskaan tajunnut että tästä pitäisi huolestua :)

Vierailija
22/33 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis edes ollut seksiä tänä vuonna!

Vierailija
24/33 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies olisi valmis joka päivä pikaseksiin. Mä taas en saa siitä mitään irti - päinvastoin tunnen itteni käytetyksi. Ja joskus alkaa oikeasti tehdä mieli ja se on pahempaa, kun se loppuu kesken. Mä tarviin kunnon lämmittelyn ensin ja oikean mielentilan, muuten ei tuu mitään. Siksi meillä seksiä on aika harvoin, kun siihen ryhtyminen on niin työlästä:-( Väsymys vie yleensä voiton haluilta.

Vierailija
25/33 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaksi alle kouluikäistä lasta ja odotan kolmatta. Kyllä se tällä hetkellä siihen lauantaiseksiin on mennyt. Arkisin olen todellakin niin väsynyt, että menen nukkumaan klo 21. Mies jää vielä valvomaan.

Lauantaisin mies herää lasten kanssa ja antaa minun nukkua vähän pidempään + nukun usein päiväunet kuopuksen kanssa, niin sitten lauantai iltana jaksaa nauttia seksistä ihan kunnolla.

En minä ainakaan nauttisi mistään 3 minuutin seksistä puolinukuksissa arki-iltana.

Tämä on nyt tämä elämänvaihe (kun on pieniä lapsia ja vielä raskauden aikaista väsymystä). Joskus koittaa taas toisenlainen aika.

Vierailija
26/33 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja puhua mitä kumpikin haluaa. Itsellämme on 4 alle 6v lasta ja himot on kyllä pysyneet ihan normaaleina. On ihmisiä joille seksi on tärkeää ja sitten ihmisiä joille se ei ole niin tärkeää, molemmat on ihan ok mutta pitää tietää mitä toinen haluaa ja ollaanko samoilla linjoilla.

Meille seksi ja läheisyys on tärkeää. Meillä saatetaan jopa lasten hereillä ollessa mennä vessaan ja tehdä pikaiset...juuh, niin hirveitä me ollaan mutta kun himo on yllä ja päivällä/aamulla ei kumpikaan yleensä ole niin ylettömän väsynyt on hyvä touhuilla silloin. On meilläkin kuivia jaksoja, viime viikolla ei tehty kertaakaan mutta johtuu ihan siitä, että ollaan sairaina ja toinen jolloin en suostu tai oikeastaan en pysty rakastelemaan on jos meillä on riitaa, pienikin erimielisyys niin sellainen intiimi läheisyys oikein oksettaa. Ensin asioiden selvittely ja sitten läheisyyttä.

Eli suosittelen teille puhumista, puhumista ja puhumista. Selvittäkää mitä molemmat seksielämältänne haluatte ja onko teillä suhteessa jotain muuta ristiriitaa ja jos molemmat haluatte spontaanimpaa seksiä niin alatte selvittämään missä syy miksi ei onnistu. Se on teistä itsestänne kiinni. EI pidä alistua siihen, että tämä nyt on tätä kun on lapsia. Jos meillä menisi tilanne siihen, että olisi tietty päivä jolloin rakasteltaisiin niin ei onnistuisi, ensin sitä lauantaita odottaisi ja sitten jos onkin sellainen tunne ettei haluaisi niin tulee hirveitä suorituspaineita, pakko pakko pakko ....en tiedä, kuulostaa todella ahdistavalle!

Meillä lapset herättää yöllä vielä monesti ja aamullakin herätään jo kuuden maissa mutta joskus herättelen miehen kun käyn pienintä viiden aikaan nukuttelemassa ja tiedän, että nukkuu vielä ainakin puoli tuntia. Vaikka onkin herännyt monesti yöllä niin silti aamulla on virkeämpi kuin illalla ja voin sanoa, että aamu alkaa paljon paremmin kun ennen lasten heräämistä on touhunnut = )!! Jos rakastatte toisianne ja halut on molemmin puolin tallella niin kyllä te onnistutte löytämään aikaa läheisyydelle vaikka lapsia onkin. Ihan huuhaata, että lapset pitäisi jättää hankkimatta tuollaisen takia, HÖPÖHÖPÖ.

Monethan elää seksittömässä liitossa ja se on ok jos molemmat ovat siihen tyytyväisiä, mutta jos halutaan jotain muuta niin silloin asia täytyy selvittää!

Vierailija
27/33 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mami 31v.....oon yh....hellyys ois ihanaa.......vois mesettää...safir007@windowslive.com

Vierailija
28/33 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet täällä sanovat ,että yök 3min pikapano. Jos teillä on jo tuollainen ajatus niin silloin sitä ei tottakai pidä tehdä. Korostankin juuri sitä, että tehdään niin kuin molemmat tykkää ja arvostetaan sitä. Meillä nuo pikapanot on yleensä tulos siitä kun ensin olemme ohimennen pussailleet ja halailleet ja kosketelleet toisiamme intiimipaikoista (jälkimmäinen tottakai lasten silmiltä piilossa ; ) ). Joten kun on kostunut ja kiihoittunut kun monen tunnin aikana on ollut jotain säpinää niin ei se pahalle tunnu missään nimessä, päinvastoin! Mutta kaikki tavallaan ja niin miten se tuntuu hyvältä!! Halusin vain valottaa, ettei se pikapano tarkotakaan sitä, että kuivilteen vedellään ja vain mies saa siitä jotain ; ).

Vierailija
29/33 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaikki yhdessä tasossa ja vielä aika pieni talo muutenkin. Kaikki äänet kuuluvat, myös saunasta. Eri asia, jos olisi sellainen, kun eräillä tutuilla: sauna ja takkahuone kellari kerroksessa, keskikerroksessa olkkari ja keittiö ja makuuhuoneet yläkerrassa. Hyvähän silloin on kuksia, kun äänieristys on taattu. Enkä nyt tarkoita, että pitäisi kestää vaikka minkälaista metakkaa. Mutta kyllä siitä ihan perusnaimisestakin ääntä tulee...

Jos haluaa, varmasti jaksaa. Senhän voi hoitaa vaikka 3minuutissa.

Meillä on 4 pientä lasta (vanhin 8v, nuorin 4kk) ja silti seksiä on 2-7x/vko. Yleisin lienee nelisen kertaa viikossa. Sitähän voi tehdä milloin vaan!

-lahjon vaikka 30min lisäpeliajalla esikoisen katsomaan pienempien perään ja käydään kahdestaan miehen kanssa saunassa

-isommat pihalle, vauva nukkumaan ja sitten vaan....

-Pikku kakkosen aikaan pystyy ihan hyvin

-illalla viimeisenkin lapsen nukahdettua, joko pitkän kaavan mukaan tai pikaisesti

Vierailija
30/33 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin kun olin viel suhtees niin seksi kuihtui lasten jälkeen olemattomiin:(.....ois kiva vaihtaa ajatuksii vaik meses......safir007@windowslive.com

Vierailija
31/33 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielesta on ihan normaalia etta pikkulapsiaikana voi olla jaksoja jolloin seksi ei ole tarkeaa.

Suhteen hyvinvoinnista voi pitaa niina jaksoina muutenkin huolta.

Meilla toisen lapsen syntyman aikoihin oli noin parin vuoden tosi hiljainen kausi seksielamassa.. just tyyliin seksia kerran kuussa. Molemmat vaan oltiin vasyneita ja muut asiat oli silla hetkella tarkeempia.

Nyt taas tahti on aivan toinen. Lakanat pollyaa kuin oltais just rakastuneita ja kaikkea uutta kivaa on tullut myos kokeiltua :-).

Muistakaa etta ei se seksikertojen maara ole mikaan suhteen mittari ja pitkaan suhteeseesn mahtuu monenlaisia aikoja (tallakin rintamalla).

Vierailija
32/33 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset kasvaa, väsymys hellittää ja on taas aikaa itsellekin. Ja lapset voi laittaa joskus yökylään mummolaan, kummeille, kavereille tai hommata lapsenvahdin kotiin ja lähteä yöksi hotelliin.

Nainenhan on seksuaalisimmillaan nelikymppisenä, joten paras on teillä varmaan vielä edessäpäin! Meilläkin oli melkoisen pitkä kuiva kausi lasten ollessa pieniä, mutta nyt on aivan upea seksielämä taas ja itseasiassa paljon parempikin kuin nuorena. Onneksi mies jaksoi minun haluttomuuteni vaikka vuosia menikin tyyliin "kerran viikossa pimeässä peiton alla". Nyt iloitaan sitten senkin edestä.

Meillä on nykyään seksiä ainakin 3-4 kertaa viikossa, loma-aikoina enemmänkin. Ja kun joskus saadaan olla kotona kaksistaan rakastellaan monta kertaa päivässä ja keksitään kaikkea kivaa. Joskus harrastetaan kyllä myös pikaseksiä ja joskus haluan vain antaa miehelle suuhoitoa...se on niin ihanaa!

Vierailija
33/33 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitte toki mennä pariterapiaan, jos teillä siihen mahdollisuus, mutta kotikonstina tuohon ongelmaan on kaksinkeskeinen aika. Lapsi yöksi kummeilleen tai mummeilleen hoitoon ja vanhemmat rentoutumaan hotelliin tai ihan kotiokin.

[/quote]

Helpottais kyllä kun sais muksun joskus hoitoon, mutta on aika hankalaa kun toinen mummo asuu lähes 4 tunnin ajomatkan päässä ja toinen pyörittää omaa yritystä ja muutenkin jatkuvasti menossa vaikka missä, niin ei tuota hoitopaikkaa oikein meinaa järjestyä. Kummeilla on itselläänkin lapsia ja hoitavat vielä työkseenkin niitä, joten ei taida innostua jos viikonloppunakin tulis lapsi hoitoon... Hotelliin ei miestä saa, kun ei kuulemma halua mihinkään lähteä vaan olla kotona. Ja jos muksu on saatu hoitoon, niin ei miehellä ole kyllä ollut minkäänlaista aikomustakaan harrastaa silloin seksiä. Toisaalta mä olen niin väsynyt ihan koko ajan ettei mua seksi juurikaan jaksa edes kiinnostaa. En edes muista milloin olisin saanut viimeksi nukkua edes yhden yön ilman että muksu herättää tai miehen kuorsaus herättää tai miehen pyöriminen sängyssä herättää..

Ja jos ollaan kahdestaan kotona, mies ei ajattele kuin itseään ja tekee mitä haluaa ja se ei ole todellakaan seksi mitä miehen mielessä on. Kunhan on kaljaa, niin muulla ei ole väliä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi