Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon ahdistus/masennus voi vaikuttaa maidontuloon?

Vierailija
08.03.2009 |

.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa kuinka paljon, mutta sillä on todella merkitystä! Itse imetän ja elämäni on välillä tosi uuvuttavaa ja unetkin saattavat jäädä vähiin, jolloin selvästi huomaa vauvasta ettei saa riittävästi maitoa.

Vierailija
2/6 |
08.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempieni luona käydessä minulta tuli aina liian vähän maitoa. Koin vierailut stressaaviksi ja olimme siellä aina muutaman päivän. En keksinyt mitään muuta syytä maidon vähenemiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin kärsinkin suihkutisseistä.

Vierailija
4/6 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lapsi oli yllättäen hengenvaarassa kun syntyi, oli "vika" joka oli jäänyt ultrassa huomaamatta. Vietimme ensimmäiset kuukaudet lastenklinikalla ja voitte kuvitella, että olin TOSI stressaantunut! Maitoa kuitenkin tuli yli lapsen omien tarpeiden, niin että oli oma pakastin täynnä ja vein sitä sinne lastenklinikallekin! Ja vielä kärsin kaksi rintatulehdustakin tuon liika tuotannon takia.

Vierailija
5/6 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli joko ettei tule tarpeeksi tai sitten ylituotantoa, stressistä johtuen..

Vierailija
6/6 |
09.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

molemmilla kerroilla paljon maitoa. Aina kun riitelin mieheni kanssa tai muuten olin yliväsynyt tai murheellinen niin maito tyssäsi tosi nopeesti! Palautui parissa päivässä jos tilanne korjaantui!

Tässä toisessa imetyksessä mies lopulta uskoi, kun näki selvästi kuinka vauva alkoi kitisemään ja tissit lössöt! Yritti olla muo suututtamatta!:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän