Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Kuinka kauan seksin harrastamisenne keskimäärin kestää?

Vierailija
10.12.2008 |

Olin ihmeissäni, kun luin, että perustsembalot kestää noin 10-15 minuuttia. Mä vasta lämpiäisin siinä ajassa.

Meillä aikaa seksin harrastamiseen menee noin 45-60 min, joista 15 min esileikkiin. Kumpikin saa 9/10 kerrasta orgasmin yhdynnässä.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä keskimäärin 30-45min.

Vierailija
2/14 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä yhdynnän osuus ehkä 15 min.

Joskus (harvoin) innostutaan vaan pikaisesti hoitamaan homma ja silloin menee 15-20 min.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joo kummatkin sai. Mä olen oikeastaan 24/7 lämmin eli isäntä pääsee itse asiaan ilman sen kummempia lämmittelyjä. Pääasia et edes joskus ehditään ja jaksetaan harrastaa seksiä ;).

Vierailija
4/14 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumpikin ehtii saada siinä ajassa.

Vierailija
5/14 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en todellakaan jaksais tunnin höyläystä!

Vierailija
6/14 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että esileikki on ihan yliarvostettua. Yleensä kuulemma naisetkin toivovat pääsevänsä suoraan asiaan.

Vierailija
7/14 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos "peruspano" riittää, et molemmat vain saavat, niin olisiko 15-30min. mutta jos sitten lisätään huolellinen suuseksi puolin ja toisin, vähän jotain leluja ja korkokenkiä ja anaaliseksiä niin kyllähän siinä saa vierähtämään vaikka 2h :D

Vierailija
8/14 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle riittää pieni hetki ja sitten haluan suoraan yhdyntään..

T: 8

Vierailija
9/14 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä paljoa esileikkejä ole, leikitään sitten siinä seksin lomassa :P

Yleensä menee n. tunti, josta sen pelkän "jyystön" osuus on varmaan 80% (mies on ihan tajuttoman kestävä, en ole aiemmin tuollaiseen törmännyt) ja välillä menee kolmekin tuntia kun leikitään dildolla, nuoleskellaan vuoronperään toisiamme, vaihdetaan anaaliin, vaihdellaan asentoja, huoneita ja keksitään kaikkea mahdollista kivaa :)

Vierailija
10/14 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joitten yhdyntä kestää max 2 min.? Ilmankos en saa orgasmia yhdynnässä. Esileikkiä enemmän, mutta itse akti on lyhyt kun mies laukeaa niin nopeasti. Sanoo ettei voi pidättää koska olen niin hyväntuntuinen, eikä asia ole muuttunut vaikka ikää molemmilla on jo 15 vuotta enemmän ja lapsia 5 kuin ensitapaamisella.

Vierailija
11/14 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli hetivalmis-kiuas täälläkin. Ja yhdyntä kestää sen 5-10 min. En ole kellottanut, mutta mutu. Ja olen enemmän kuin tyytyväinen seksielämääni (paitsi ne harvat kerrat kun mies on pahasti päihteessä, silloin yhdynnästä ei meinaa tulla loppua, silloin moneen kertaan ehtii miettimään kauppalistaa, uutta väriä makkarin seiniin ja sen perinteisin tulis jo) :-DDDD

Vierailija
12/14 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jaksaisi vaikka kuinka kauan mutta mä en :) Tuossa ajassa ehdin saada pari kolme kertaa ja sitten, kun tunnen, että nyt ei enää tule niin annan miehelle "luvan" tulla.

Meillä ei sen kummemmin enää leikitä vaan hoidetaan homma. Ennen lapsia jaksettiin leikkiä enemmänkin ja hiestä märkänä puhkuttiin :)

Vierailija
13/14 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä noin tunti menee "koko hommassa", yhdynnässä varmaan 15-25min... Vaihtelee kyllä aika rajusti ajoittain. Mutta me ollaan miehen kanssa kumpikin tyytyväisiä näin. :)

Vierailija
14/14 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 minuuttia kaikkineen, joista 10 min on miehen saamaa suuseksiä ja sitten panemista jotain 10 minsaa ja loppuu siihen kun mies saa orkun

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan