voi luoja! meidät häät ohjelmassa
Kommentit (48)
mutta kerrassaan naurettavaa tuo Vapun vähättely ja manipulaatiokin on! Jos toiset ovat päättäneet, että polttarit järjestetään ei ehkä niin perinteisesti, niin eihän se millään käy, eihän kukaan voi haluta sellaisia polttareita!
miten polttarit kuuluu järjestää? Apua, sehän on täysin parin oma asia. tietty kiva, jos tasapuolisesti vaikuttaisivat siihen. mutta vapun kommentit kieltämättä melkein loukkaavia.
no kyllä mua ihmetyttää se miksi päättää omista polttareista - eihän se ole niiden idea.
Vaikuttaa siltä että morsian on suunnitellut polttarit ja päättänyt kaikki sulhasen puolesta. Kannattais varmaan sulhasen vetää pää täyteen polttareissa ja unohtaa naimisiinmeno tollaisen komentelijan kanssa. Mitäs sitten jos morsian ei saakaan kaikkea haluamaansa? Loppuuko se rakkaus sitten siihen? Ihan hirvee komentelija...
Tollaset kakarat vielä ymmärrä mitään. Muija on vaan niin mustis ettei uskalla päästää miestään poikien kans ryyppään. Ero tulee varmasti, aika pian todnäk kun poika vähän kasvaa ja tajuaa että parempiakin on!
Antaako sarjan tuottaja jotain kun saavat kerta kuvata...
Jos vaan toivoi, ettei mies ois humalassa jos jotain tilannetta tulee eteen
jolla oli "persoonalliset" hampaat, oli selkeesti mustasukkanen.
- Olin juomatta omasta vapaasta tahdostani, en sen takia, että vaimoni olisi minua kieltänyt. Juomattomuuteni taisi olla ongelma kaikille muille paitsi minulle itselleni, Tomi selvittää.
- Olin juomatta omasta vapaasta tahdostani, en sen takia, että vaimoni olisi minua kieltänyt. Juomattomuuteni taisi olla ongelma kaikille muille paitsi minulle itselleni, Tomi selvittää.
Morsian laittanut sanat suuhun ;D
morsiammelle ja mahdollisesti vauvalle yhdistelmänimi...
Kunnon pirttihirmu!
Tämäkin ohjelman nettisivuilta:
Naisia harvemmin mies ottaa vaimonsa sukunimen. Tomi kuuluu kuitenkin tähän vähemmistöön. Anna-Maria ei kuitenkaan tässäkään asiassa ollut se päättävä osapuoli, vaan nimen ottaminen oli Tomin oma valinta.
- Maria olisi ollut valmis ottamaan yhdistelmänimen, mutta minä halusin kaikille perheenjäsenille saman sukunimen. Niinpä päätin sitten vaihtaa sukunimeni.
pääasiassa kai haukkumassa ja mollaamassa hääparin valintoja.
Bestman oli mielestäni ohjelman suurin törppö, arvosteli, valitti ja naureskeli hääparin valinnoille. Ei ole bestmanin tehtävä tehdä polttareista sellaista kun itse haluaa vaan sellaiset kun sulhanen haluaa. Ja kunnioittaa sulhasen päätöksiä ja toimia niiden mukaa ja tukea sulhasta...
Halus vaan miehen itselleen polttareistakin, kun täyty muka lähteä sairaalaan. keksi koko hässäkän, kun ei mennytkään suunnitelmat juuri niinkuin hän oli tahtonut.
joka oli morsiamen itsensä aloittama. Ellei sitä jo poistettu. Siitä selviää tuo juomattomuus ja se että morsian oli tajuttomana viikolla 19 silloin polttari-iltana.
niin kauan kun sulhanen jaksaa olla tossun alla, tsemppiä! =)
että miten se viina voikin olla joillekin ihmisille se elämän tärkein asian.
Huh huh.
Miten jotkut jaksaa ihmistellä ja päivitellä toisen juomattmuutta niin kauan, että lopulta pilaavat häät kokonaan. Onpa kiva hääparille katsoa ohjelmaa ja seurata keskusteluja jälkeenpäin, kun heidän valintojaan noin arvostellaan.
Pakkoko sitä on AINA JUODA, jotta olisi hauskaa??
ja ihan samanlainen domina oli... ei hel..tti. Kaikista vaikeinta oli varmaan päästä siitä eroon.
Mutta tässä olikin kyse siitä että sulhanen ei ennen ollut mikän kuppiin sylkijä. Ihmettelivät sitä kuinka toinen voi hetkessä muuttua ja onhan se selvää että takana oli tämä morsian.
EI toista voi pakottaa olemaan juomatta jos toinen on sitä ennen tehnyt ja siitä tykännyt. Tuollaisilla ehdoilla päättyy avioliitto aika äkkiä ja molemmat ovat onnettomia. Koska tuskin määräys on koskenut vain juomista, eiköhän se ulotu monelle muullekkin elämän osa-alueelle.
Tottakai, jos ´toinen on raskaana voidaan sopia että alkoholia ei käytetä paljoa. Mutta kuten tosta huomas, morsian haluaa hallita kaikkea, niin polttareita kuin sulhastakin, ja tämä on vain kypsymättömyyttä, morsianhan oli vasta 19v.
Mitenhän nyt kun vauva on tullut, tuskin yhtään helpompaa on, mies ei saa todennäköisesti mennä mihinkään kun vaimokaan ei pääse...
neloselta tulee just katsooko kukaan , Melkoinen morsmaikku. Vappu Pimiäkin olin ihan äimänä morsiamen säännöistä.
sulhanen ei saa juoda omissa polttareissa ei saa lähteä minnekkään kun pitää kuulemma yhdistää sit polttariporukat illalla.
Voi mies raukkaa!