Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selkä- ja niskavaivaiselle ERITTÄIN hyvä tyyny?

Vierailija
10.12.2008 |

Hoksasin tasan tänä aamuna, että mies tarvitsee joululahjaksi kunnollisen tyynyn. Se ostaa vuoden välein uuden tyynyn ja toteaa kaikki huonoiksi, niskaa särkee ja selkä on kipeä, päätä särkee jos nukkuu pitkään jne...

Itselläni on Ruskovillan akanatyyny ja aion ostaa miehellekin sen, jos joku ei osaa ehdottaa vielä parempaa.

Ideoita? Onko sellainen Tempur- tai muu "muistivaahtotyyny" mistään kotoisin?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa kokemusta ei ole, mutta olen kuullut todella paljon kehuja!

Vierailija
2/4 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kerran tilasi mulle muistaakseni hobby hallista sellaisen muotoillun tyynyn ja se oli tosi hyvä! Tuki niskaa mahtavasti. Mä en voi nukkua ollenkaan tavallisesella tyynyllä. Alku vuodesta etsein taas uutta tyynyä. Fysioterapeutilla oli viisi erilaista, joita sain kokeilla, mutta yksikään niistä ei ollut hyvä mulle. Tempur oli huonoin.

No, ostin sitten sellaisen, jossa on viisi eri lokeroa, jonka voi muokata omanlaisekseen. Lisätäytettäkin oli mukana. Siitä sain tehtyä mulle sopivan. Nimeä en muista. Sai tilattua mm. netistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sopivaa suositusta. Niskavaivat ovat kamalan yksilöllisiä ja sen vuoksi se tyynyn etsiminenkin on arpapeliä, täytyy vaan kokeilla erilaisia.

Meillä on miehen kanssa molemmilla niskavaivoja työn takia, ja meille on parhaiten sopinut aivan tavallinen, hyvälaatuinen höyhentyyny. Se muokkautuu hyvin tarpeiden mukaan ja palautuu pienellä pöyhimisellä.

Mutta en silti voi sanoa, sopiiko se juuri sinun miehellesi.

Selkäkipuiselle myös patjan valinta on tärkeä seikka.

Vierailija
4/4 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut tyynyt ovat täytteineen todella korkeita ja itselläni ainakin tuntuu kuin niska olisi jännittynyt ja huonossa asennossa, kun pää liian korkealla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi