Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitääkö kissasi valjaista?

Vierailija
01.06.2024 |

Joskus  näen kissan narussa ja mietin, että näyttää koiran elämältä ja vähän luonnottomalta.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kysynyt, mutta täytyy ottaa joskus puheeksi

Vierailija
2/15 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyy pitävän, kun ei muuten pääse ulos. Ja siis oletko sitä mieltä, että koirien elämä on lähtökohtaisesti jotenkin huonoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyll mun kissa venkuloi sisällä kun laittaa päälle mutta kun pääsee haistelemaan metsän tuoksuja valjaissa niin unohtuu nopeasti. Lähtö aina vaikeaa.

Vierailija
4/15 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi pitää, yksi suostuu ja yksi ei suostu. Tämä joka pitää niin ulkoilee ja pyytää ulos. On niillä pieni kissatarha.

Vierailija
5/15 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko pitää kun irrallaan ei saa päästää ulos.

Vierailija
6/15 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietää jo pääsevänsä pihalle ja lähimaastoon nuuskimaan. Eka kertaa puettaessa kaatui jäykiltä jaloilta kyljelleen, oppi pian kuitenkin kuinka mukavaa on päästä ulos, eikä ole moksiskaan enää.

Vierailija
7/15 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää kyllä turvalliselta ja siltä ettei häiritse naapureita.

Vierailija
8/15 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina kun otan valjaat, niin iloisella ilmeellä vastaan kävelee ja selvästi ilmaisee yhteistyöhalukkuutensa niiden käyttöön. Yhtä selvästi ilmaisee sen, kun on tarpeeksi ulkona ollut ja takaisin sisälle tahtoo.

Vierailija
9/15 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyll mun kissa venkuloi sisällä kun laittaa päälle mutta kun pääsee haistelemaan metsän tuoksuja valjaissa niin unohtuu nopeasti. Lähtö aina vaikeaa.

Meillä ihan sama :) kovasti tykkää kyllä sitten ulkoilla, mutta vaan kesällä.

Vierailija
10/15 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän katti syöksyy ovelle valmiiksi, kun kuulee valjaiden kilinän. Herää ääneen vaikka  olisi nukkumassa.

Vierailija
11/15 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on harjoitteleminen oman kissan kanssa menossa. Pitää ensin sisällä harjoitella ettei pääse ulkona irti ja juokse auton alle. 🌞

Vierailija
12/15 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää päätellen siitä että kun menemme ulos niin pukee itse valjaansa ja minun vain tarvitsee pitää niistä kiinni ja sulkea klipsu.

Vierailija
13/15 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vissiinkin pitää, koska jähmettyy siihen paikkaan kun valjaat laittaa.  Nauttii täysin siemauksin.

Vierailija
14/15 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuun totuteltiin valjaisiin sisällä ja kun ei enää hangoitellut vastaan, siirryttiin ulos. Kesällä ulkoilua valjaissa aamusta iltaan, unet sentään sisällä. Käydään pitkiäkin kävelyjä, kissan tahtisesti. Talvella vähemmän.

Vierailija
15/15 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen kissani rupesi aina innokaasti naukumaan kun näki, että otin valjaat esille, koska tiesi että silloin tiesi että mennään ulos ja tehtiin yhdessä usein pitkiäkin lenkkejä luonnossa. Nykyinen kissa makaa mielenosoituksena visusti paikallaan jos laitan valjaat päälle, joten hänestä tuli sitten täysi sisäkissa.