Koulutuksesi ja millä rv:llä synnytit?
Kommentit (35)
Mä teen tutkimusta miten koulutus vaikuttaa raskauden kestoon
Itse olen Master of Political Sciences ja KTM
Raskaudet
42+3
ja 41
kolmas tulossa
Itse kysyisin myös muita sosioekonomisia tekijöitä kuten:
tulotaso, ikä
ja lisäksi ainakin
terveydentilaa/pitkäaikaisia sairauksia yms.
tarvitaan myös (teema)haastattelua tai kyselyä ja tarkempaa kuvausta ilmiöstä.
Mutta, tästä on jo tutkimuksia ihan riittävästi, sinun pitää ap saada jokin uusi näkökulma asiaan. En usko, että oikeasti olet tekemässä mitään tutkimusta asiasta, sillä et näytä olevan lainkaan perehtynyt aihepiiriin etkä tutkimusketodologiaan tai metodeihin. Alapa tutustua aiempaan tutkimukseen, keskustele opinnäytetyöohjaajasi kanssa ja mieti, mitä haluat selvittää ja miksi.
Filosofian maisteri (saksan kielen kääntäminen ja tulkkaus)
rv39+5, rv40+2 ja rv40+1
Pelkkä peruskoulu ja lapset syntyneet rv. 40+4, 40+4 ja 41.
Voisit tutkia, miten vaikka kolmannen raskauden syynnytysajankohtaa voisi ennustaa aiempien synnytyksien ajankohdan (monennellako raskausviikolla se taphtui) ja koulutuksen perusteella. Voisi kuvitella,että koulutus vaikuttaisi siihen miten ne muuttuvat suhteessa toisiinsa ja millaisen sarjan niistä saisi.
Jatkotutkimusta voisit tehdä siitä, miten tuosta sarjasta numeroita voisi kehittää mahdollisimman suuret voitot takaavan lottorivin, niin olisi jotain konkreettistakin hyötyä tutkimuksesta...
yo-merkonomi sekä fil.yo. Synnytys viikolla 41+3.
Onko sisälukutaidossani vikaa vai miksi en löytänyt moista kohtaa hänen teksistään? Voihan asiaa ihan huvikseen tutkia ilman tieteellisiä metodejakin :-)
Tämä on kyllä yksi hasssuimmista kyselyistä täällä ikinä ;)
T: KTM ja lapset 37+4 ja 38+2
Kummallinen kysely silti!
ytm rv 39+0, 41+0 ja 38+0