Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kivaa Pärnussa?

Vierailija
09.12.2008 |

Olemme lähdössä Pärnuun pariksi päiväksi. Mitä kivaa siellä voisi tehdä 2-vuotiaan kanssa? Onko tietoa hyvistä ja halvoista shoppailu paikoista?

Mitä sieltä kannattaa ostaa? mikä siellä halpaa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo ennen joulua ollaan menossa, eli rannoista ei siis kamalasti päästä nautiskelemaan ;)

Vierailija
2/5 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvella ei ole paljoakaan tekemistä, kesällä ranta upea.

Kaikki ostopaikat keskittyvät siihen "keskustaan". Ei mitään erityismaininnan arvoista ostettavaa...samaa kamaa kuin Tallinnassa eikä hinnatkaan mitään mielettömän halpoja.

Italialaista ravintolaa suosittelen (nimi hukassa) annokset todella isoja ja hyviä eikä hinta päätä huimaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei halvemmalla niin ainakin samaan hintaan. Eli muuta elämystä kannattaa lähteä hakemaan. Yhdessäoloa ulkomailla yms.

Vierailija
4/5 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa oltu Pärnussa mutta kesällä. Voisin olettaa, että hiljainen paikka talvella. Kaunista varmasti on, jos on lunta.

Pieni paikka eikä siellä niin kauheasti aktiviteetteja ole. Rentoutumista ja oleskelua.

T 2

Vierailija
5/5 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut sellaisessa, jossa 4 isoa liukumäkeä - se oli siellä rannan alapäässä (naama rantaan, niin vasemmalle lähdettiin).

Siellä on hyviä ruokapaikkoja, mutta kun syö korttelin päässä keskuskaduista, nin ruoka on puolta halvempaa.

Shoppailua? Itse vihaan kaikenlaista shoppailua, mutta yhden päivän perheen kanssa kierreltiin keskustassa: siellä on ne samat kuin Suomessakin: sepälät jne - voihan sitä shoppailla...

Kesällä siellä on kiva pyöräillä, mutta nyt siitä tuskin on iloa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi