Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Millaisia ikäviä kommentteja olet saanut yllättäen ventovieraalta vastaantulijalta?

Vierailija
02.03.2009 |

naamani lähelle ja huusi, että ruma ruma!! Kun siis kävelin kaikessa rauhassa kadula.

Kerran taas kun nousin bussiin pari nuorta poikaa sanoivat kovaan ääneen, että tuossa on niin ruma nainen ettei sen kans kehtaisi kulkea.

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
02.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähikaupassa yks tutun tuttu mummo minulle:"Herrajestas sentään, oot sä se 16-vuotias äiti? Voi sinua raukkaa..." En kyllä koe itseäni raukaksi...

Vierailija
22/66 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja uhkailua, naureskelua, osoittelua.. ihan tavallisella kauppamatkallakin. mutta ai niin, olen muslimi eli en varmaan kuulu tähänkään ketjuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

" mutta ai niin, olen muslimi eli en varmaan kuulu tähänkään ketjuun."

Vierailija
24/66 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ohiajavasta autosta joku huusi mutiaisen huora, mä käännyin kattomaan ja kundi ihan nolona huusi et sori väärä henkilö...

Vierailija
25/66 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkaa vinoilemaan, että nyt tähän aikaan lapsien pitäisi olla jo nukkumassa. Olin siis neuvolalääkäristä tulossa, alle vuoden ikäinen tyttöseni kitisi nälkäänsä ja väsymystään (joo, oli päiväuniaika, mutta lääkäriajat lopussa). Että pisti vihaks. En viitsinyt jäädä kiljumaan tätöselle, että tässä lumihangessako mun pitäis saada lapsi syötettyä ja nukkumaan.

Sama mummo on kuulemma terrorisoinut koko lähialueen äitejä. Hän tietää kaiken, hän jakelee pistäviä neuvojaan varsinkin silloin kun tilanne on muutenkin hankala sekä äidille että lapsille. Toisen kerran kun tapasin hänet, hän arvosteli lasteni pukeutumista. Oli kuulemma vääränlaiset vaatteet. Silloin aloin nauraa jo vasten kasvoja, ja menimme pois sanomatta hänelle sanaakaan.

Taitaa olla yksinäinen piruparka!

Vierailija
26/66 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajoin rauhallisesti pyörätien laidassa, joten ukolla oli kyllä tilaa aivan riittävästi. Ukko karjaisi kohdallani: "Mee huora muualle pyörinesi kunnon ihmisiä häiritsemästä!". Pysähdyin ja karjaisin äijälle takaisin: "Mene hoitoon vitun sekopää, tämä on pyörätie!". Äijä meni aika vaikeaksi, mutisi jotain ja jatkoi matkaansa.

Tämä tapahtui Tampereella joitain vuosia sitten, ja kävi mielessä, että mahtoiko kyseessä olla sama äjä, joka työnsi sen yhden pyöräilijän bussin eteen niin, että pyöräilijältä melkein lähti henki. Oli ainakin pitkään sairaalahoidossa.

Vierailija
27/66 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja meillä oli erimielisyyksiä siitä kävelläänkö käsi kädessä vai ei. Kun käveltiin käsi kädessä niin se ei ollut hyvä ja kun ei kävelty niin sekään ei miellyttänyt lasta. Siinä me sitten taitettiin matkaa kiukutellen. Yhdessä vaiheessa kun me ei kävelty käsi kädessä tuli nurkan takaa täti joka otti asiakseen kommentoida että "se on äidin asia pitää lasta kädestä kiinni jos lapsi sitä haluaa"...

Valhetelematta voin sanoa että mun teki mieli potkasta tätiä persiille.

Vierailija
28/66 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun minua huomattavasti vanhempi mies tuli aivan pokkana kysymään hintaani.

junassa kanssamatkustajalta 20mk kun mua oli niin kiva katsella... :X

Vierailija
29/66 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä odottelin kaveria joskus vuonna kivi ja kuokka Helsingissä Kampin bussipysäkkien luona siinä r-kioskin vieressä. Katselin että joku mies tulee myötälaitaisessa kohti ja kun se pääsi mun lähelle se antoi kaikki kolikkonsa mulle sanoi jotain saksaksi ja jatkoi matkaansa :D

Vierailija
30/66 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö niitä sieltä Aasiasta jo ihan tarpeeksi tuoda, niin ettei tarvis enempää lapsia maailmaan tehdä.

pari kommenttia on tullut tyyliin "ettekö saaneet suomalaista" ja "mitä noita tänne tuotte". Molemmilla kerroilla olen mennyt aivan shokkiin vihasta ja säikähdyksestä enkä ole osannut vastata mitään edes puolijärkevää. Kiva lapsillekin kuulla tuollaista :(

Vierailija
31/66 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja katsoi mua vihaisesti silmiin ja manasi samalla jotain. En tiedä mitä sanoi, möngersi jotain ulkomaan kieltä. Tulimme siis vastakkain ovista, ihan normaali tilanne keskellä päivää. Tuli mieleen, kun joku kertoi arabin istuneen bussissa takanaan ja haukkuneen huoraksi: onko arabimiehillä useinkin tapana manata länsimaisia (vapautuneita) naisia??

Vierailija
32/66 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

junaa odottaessa aseman penkillä kaulahuivia, ja joku täti tuli siihen katselemaan ja totesi sitten että: "Sä teet ihan paskaa, et osaa mitään" ja käveli sitten pois

Vierailija
33/66 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasten kanssa kerhoon kun vastaan tuli vanha romaninainen, nainen jotenkin havahtui mut nähdessään,katsoi tarkkaan ja totesi että "sinussa tyttö on kaaleitten verta" ja jatkoi matkaansa, tarkoittaen siis että minussa on romaniverta. Yksi isovanhemmistani on tosiaan romani mutta itse olen vaaleahiuksinen ja sinisilmäinen, enkä edes kotoisin tältä asuinpaikkakunnalta, enkä myöskään tuntenut naista joten säikähdin. Enkä siis pidä ikävänä romanijuuriani, eikä mummo ollut huonokäytöksinen vaan yksinkertaisesti pelästyin mummon mystistä olemusta ja sanoja.mistä ihmeestä se sen näki, ehkä sanoo kaikille.

Vierailija
34/66 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollessani noin 14-vuotias oltiin kävelemässä kaveriporulla mäkkäriin syömään kun pari teini-ikäistä lökäpoksyä istuivat mäkin edessä ja meitä katsellessaan huusivat minulle: " varo ettei kärpäset lennä nenään!" Omat sieraimet ei ehkä ole pienimmästä päästä muttei ollenkaan mitenkään silmiinpistävät.. tulihan siitä silloin paha mieli vaikk nyt aikuisena asia huvittaakin.

Asuimme hetken aikaa kerrostalossa nelisen vuotta sitten ja naapurissa asua aivan kamala teinipoika jolla ei muutenkaan ollut mitään käytöstapoja... poika oli kaverinsa kanssa parvekkeella kun tulin parkkipaikalle mieheni ja vauvani kanssa. Huikkasin jotain miehelleni ja samassa kuulin vain kun parveekkeelta kuului, taas se hevonen on tuolla ja pojat rupesivat hirnumaan :-( Kyllä siitä paha mieli tuli vaikka ymmärsinkin ettei voi hunosti kasvatetulta pojalta muuta odottaa. Ja sitäpaitsi olen ihan ok-näköinen..hevosesta aika kaukana niin ääneltä kuin ulkonäöltä...

Esikoisen ollessa pari viikkoinen vauva tuli ovellemme jehovan todistaja naisia ja menin avaamaan oven vauva sylissäni niin toinen tädeistä kysyi" onko tuo lapsi sinun oma?".... vastasin vaan et ei kun naapurilta varastin... olin kuulemma niin nuoren näköinen :-o minusta aika epäkohtelias kommentti!

Vierailija
35/66 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskaana ja lähdin kävelylle. Meno oli jo aika lyllerrystä ja hitaanlaista.

Olin sit kävelemässä suojatien yli kun mun takaa kuului jonkun nuorehkon miehen ääni "vauhtia läski". Huutaja istui autossa joka oli kääntymässä ja niitten piti odottaa että menen ensin tien yli.

En tiedä tajusko se että olin raskaana, mutta vaikka aikamoinen pallo kyllä olinkin ja tosiaan aika hitaasti liikuin, niin kyllä siitä itku tuli kun jatkoin matkaani!

Vierailija
36/66 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

söimme lounasta ravintolassa mikä on siinä muumilaakson rannassa. vanhempi poika oli jotain 4-5 vuotta ja ei meinannut ruoka maistua.

niinhän sitä sanotaan että kasvatuksen kolme kultaista tapaa kiristys, uhkailu ja lahjonta.

tosiaan ruoka ei maistunut ja olimme puhuneet jäätelöstä jälkiruokana. useaan otteeseen jouduimme asiasta mainitsemaan jolloin naapuripöydässä istuva hieno ruova sanoi että ei noin voi lapselle sanoa. olimme ihan ällikällä lyötyjä ja mieheni sanoi rouvalle että pitääkö lasta palkita siitä mitä se tekee vai ei tee.

kovasti yritti tulkuttaa kasvatuksesta ja ruokarauha meni lopullisesti.

Vierailija
37/66 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo muakin on hakuttu useat kerrat huoraksi..lapsille on tultu pahoittelemaan että voi teitä raukkoja kun äitinne on huora ja teidän isääkään kukaan tiedä..

Kerran olin lasten vaunujen kanssa menossa bussiin niin yx mummo potkaisi vaunuja että noitten kanssa et tänne ilmaiseksi tule..onhan näitä sattunu=)

Vierailija
38/66 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

naamani lähelle ja huusi, että ruma ruma!! Kun siis kävelin kaikessa rauhassa kadula.

Kerran taas kun nousin bussiin pari nuorta poikaa sanoivat kovaan ääneen, että tuossa on niin ruma nainen ettei sen kans kehtaisi kulkea.

Mm. että oon niin ruma, että mun pitäs kulkea paperipussi päässä...

Vierailija
39/66 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ns. vanha kansa

eräskin mummo cittarissa ihmetteli kun vauvan kanssa olin ruokaostoksilla että pakkoko tuota vauvaa raahata tänne kauppaan....

ei sitten ajatellu että ruokaakin tartteis ostaa yms. vauva oli ihan tyytyväinen, tykkää käydä kaupoissa.

Vierailija
40/66 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvipomppa päällä vaapuin kauppaan viimeisilläni, kun kännikala huuteli "Ruma läski, ketään et saa. Edes mä en huolisi." Mua kyllä vaan nauratti, koska ilmiselvästi olen saanut miestä (kerran ainakin).

Lapsena yksi humalainen nainen huusi mulle bussissa (istuin etuosassa sivuttain olevilla penkeillä, jossa kihersin ystäväni kanssa, taidettiin naureskella muille matkustajillekin) "nätti tyttö tuo toinen, mutta sinä olet kyllä ruma lapsi! Ja lopeta se hihittely tai revin sulta korvakorut korvista." Kehui jälkeenpäin olevansa tunnettu lastenlääkäri - niin varmaan joo! Lapsena tuo hyökkäys oli mulle aika kamala järkytys. Siihen asti olin pitänyt aikuisia ystävällisinä ja kivoina...