Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapseni ystävä (18v) on niin huonossa kunnossa, että pitäiskö lähteä viemään hänet sairaalaan?

Vierailija
01.03.2009 |

Ja mihin (Hgissä)?



On ollut koko viikonlopun täällä meillä, itkee ja itkee vaan ja sanoo, ettei jaksa. Mitään ei ole tapahtunut yhtäkkiä, on vaan ihan veto pois.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psyykkistä vai fyysistä?

Vierailija
2/7 |
01.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai vaikuttaako itsemurha-alttiilta. Soita aamulla vaikka terveyskeskukseen ja kysy, mitä tehdä. Mites tämän nuoren omat vanhemmat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuosta mitään tule. Jos vaikka päivystyksessä alkais selvitä asiat. Olis ihan kamalaa, jos hänelle tapahtuisi jotain.

Vierailija
4/7 |
01.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sinne tarvitsee lähetteen terveyskeskuksen päivystyksestä...



Aikuisten eli 16 vuotta täyttäneiden terveyskeskuspäivystys:

Marian sairaalassa puh (09) 310 63231 tai (09) 310 6611/vaihde

Malmin sairaalan terveyskeskuspäivystys puh. (09) 310 67468 tai (09) 310 6611/vaihde

Öisin Marian sairaalan päivystyspoliklinikka puh. (09) 471 63466 tai Malmin sairaalan päivystyspoliklinikka puh (09) 310 67204.





Kannattaa soittaa ensin ja kysyä, tiedätte sitten että olette menossa oikeaan paikkaan.

Vierailija
5/7 |
01.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellanen olo että ei jaksa yksinkertasesti enää niin auroraan vaan.

Vierailija
6/7 |
01.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ottaisin vanhempiin tai muihin läheisiin yhteyttä mikäli asuu kotona vielä. En osaa neuvoa tahoa mihin voisi toimittaa hoitoon koska asun toisella puolella suomea.



Joltain mielenterveysongelmalta tuo kuulostaa. Olet hyvä ja välittävä ihminen kun kannat huolta toisista! Kannattaisi kysellä jostakin paikkakunnan päivystävästä numerosta neuvoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
01.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta siellä joutuu jonoon. Mutta huomenna aamulla voisi myös viedä nuorten kriisipisteeseen sörnäisiin. Missä sen vanhemmat on, voisko niille soittaa? Jotain on taatusti tapahtunut, jos ei nyt niin aiemmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi