Lue keskustelun säännöt.
Elohiiri silmän alla, millä saisi pois?
26.03.2009 |
Puoli vuotta jo vaivannut. Onko jollain hyviä vinkkejä. Magnesium ja B-vitamiini kokeiltu, ei apua.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
wikipediasta löysin tälläisen:
"Silmän seudun elohiiri on useimmiten ohimenevää, lihaksen venyttely ja hieronta (kuten krampissakin) auttaa. Sen mahdollisia syitä ovat silmien siristelyn aiheuttama lihasväsyvyys (silmälasien virhe, usein väärä tasapainotus tai hajataitteisuuden korjaus). Kaikilla esiintyy käytännössä joka päivä elohiirtä jossain lihaksessa, mutta useimmat eivät niitä huomaa. Ääreishermosairauksissa elohiirtä voi esiintyä mm. lihasten kuihtumiseen liittyen."
eli kannattaa käydä tarkastuttamassa näkö.