Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

/\/\/\/\/\¤¤¤¤HUHTIHIPPUSTEN MAALISKUU¤¤¤¤/\/\/\/\/\

01.03.2009 |

Vilmalla on nyt menossa aikas raivostuttava vaihe- neiti kiipeilee joka paikkaan eikä sitten osaa tulla pois, sitten huutaa ja tulee kolinalla alas :(

Kävely sujuu jo oikein hienosti! Kengätkin ostin, mutta neiti ei tahdo edes seisoa ne jalassa, aloittaa vaan kaamean huudon!

Nyt en kerkiä sen enempiä kirjoittelemaan, palailen myöhemmin!!

Tuija + Vilma 11 kk

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostetaanpa näin viimeisen päivän kunniaksi meidät vielä ekalle sivulle:)

Ei mulla mitään ihmeellistä asiaa tosin ole, mutta ajattelin kurkata mitä tänne kuuluu ja hiljaista vaikuttaa olevan! Vilmalla olisi sitten huomenna 1 v neuvola syntymäpäivän kunniaksi! Käyn sitten kertoilemassa tuoreita mittoja.

Eilen käytiin muuten Vilman ja anopin kanssa shoppailemassa, kun anoppi lupasi Vilmalle ostaa kengät lahjaksi. Vaan eipäs se niin helppoa ollutkaan! Ajattelin, että käydään oikein kenkäkaupassa ja saadaan amattilaisen palvelua ja oikeankokoiset kengät, mutta meidän kenkäkaupassa ei kuulema enää nykyään myydä ollenkaan lastenkenkiä!!!! No kierreltiin sitten marketteja, vaan löytyi ainoastaan YHDET kengät kokoa 18:( Ottaa kyllä päähän kun täältä ei löydy mitään!!!

No mutta eipäs mulla sitten muuta ollutkaan, huomisiin!!!

Tuija + Vilma huomenna 1v!!!!!!

Vierailija
22/22 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana keväinen päivä! Aurinko paistaa ja paljastaa likaiset ikkunat =D . Onneks Saagan synttäreihin on vielä kaks viikkoa aikaa niin ehtii sitä ennen pesemään.

Aika hiljaista täällä onkin, onkohan niin että lapset on jotenkin "helpossa" iässä niin ei tarvitse sitä vertaistukea niin ei tule kirjoiteltua. Vai onko hippusten äidit lähteneet töihin?

Meillä tuntuu jotenkin kaikki sutjahtaneen paikoileen tässä viime aikoina, ei pahemmin mitään valitettavaa siis =) . Saaga nukkuu yöt ja syö hyvin, on iloinen ja kiltti. Tissimaidostakin on luopunut minun onnekseni päivisin, illalla ja aamulla syö vielä tissiä. Ja hyvä niin. Mä nautin kotiäitiydestä.

Noista kengistä muuten, mulla oli tässä taannoin ihan sama ongelma, kun en meinannut löytää talvikenkiä Saagalle mistään. Ja mä etsin sentään helsingistä, että kuvittelis löytyvän! Ei löytynyt tarpeeksi pieniä, pelkkiä töppösiä vaan tai liian isoja. Tai sitten niitä H&M:n "tosi tukevia" talvisaappaita... Saatiin sitten Saagan serkun vanhat ja nythän jo kohta lenkkareillakin pääsee. En vaan oikeen tykkää käyttää ensikenkinä kenenkään vanhoja, ettei tule sitten mitään astuntavirheitä. Mutta ei kai sais sitten lähteä niin pikkuisena kävelemään =( .

- vanilja ja Saaga 11,5kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla