Miksi mieheni EI MYÖNNÄ MUTTEI KIELLÄKÄÄN kiinnostuneensa toisesta naisesta?
Olen epäillyt jonkun aikaa että olisi todella kiinnostunut ystävänsä tyttöystävästä. Olen kysynyt asiasta nätisti ja vähemmän nätisti, siis hermostunut ja huutanut, mutta varsinaista vastausta ei kuulu. Sanoo että ovat vaan kavereita ja ei kai hän nyt kaverilta naista iskisi, eli kiertelee.
Kommentit (39)
niin erittäin todennäköisesti miehesi lopulta kiinnostuu kyseisestä naisesta tai jostakusta muusta naisesta. Ei kukaan jaksa kuunnella tuollaisia vihjauksia loputtomiin, en minä ainakaan jaksaisi.
En todellakaan nakita miestani. Eka kerran kun kysyin asiasta, heitin sen vähän naureskellen, että onkos joku nyt päässyt rakastua räpsähtämään. Sen jälkeen mies oli kuin seipään niellyt. Siitä se ihmetys lähinnä lähtikin ja jatkui kun viestittelyt ja soittelut ilmenivät.
on kaksi eri asiaa tuntea jotain ja tehdä jotain. Se tunteminen ei tässä ole se pääasiallinen ongelma.
osoittaa sen, että mustasukkaisuutesi on todella ahdistavaa, ap. Miehesi ei halua "lietsoa" harhojasi enempää. Ei ihme ettette pysty keskustelemaan avoimesti. Minäkin menisin lukkoon jos olisi tuollainen syyttelijäpuoliso.
Sinäkö olet mamma, jonka täytyy vahtia hänen elämäänsä? Ja mitä se sinulle KUULUU, millainen miehesi sisäinen elämä on 100%? Voisit keskittyä esim. kahdenkeskisen aikanne virkistämiseen syyttelyn sijasta.
koska juuri noin ne avioliiton kaatavat sivusuhteet alkaa, ystäväpiirissä ja hiljaa hivuttaen.
Onko vaara todellinen, siinä olennaista siis olisi tietää, tapahtuuko heidän välillään jotain sopimatonta, onko puheluissa tai viesteissä enemmän kuin ystävällinen sävy jne.
Elämäniloisen ja hauskan. Sen sijaan että kiukuttelulla ajat miehen toisen syliin.
että vaimon pitäisi koko ajan olla hehkeä, jotta ei ajaisi miestään muiden syliin. Parishteeseen sitoutumisen pitäsi tarkoittaa sitä, ettei joka sekunti tarvitse pelätä ja kilpailla.
.Jos rakastat jotain päästä se vapaaksi,jos se tulee takaisn se on sinun jos ei sitä ei koskan ollutkaan.
Siis miehesi soittelee ja viestittelee ystävänsä tyttöystävän kanssa?!En minä ainakaan viestittele ja soittele mieheni ystäville jatkuvasti, minun korvaan kuulostaa kyllä ihmeelliseltä ystävyydeltä. Jos kyseessä on ihan ystävyydestä, hän varmasti voi näyttää mitä viestejä ovat lähetelleet. Jos ei, niin kyseessä on suhde.. Paras väline tähän on keskustelu. Kerrot, että asia vaivaa sinua ja haluat nähdä viestit ja jos mitään salattavaa ei ole, niin hän sen voi tehdä. Jos ei suostu, niin ilmoita, että jos teidän avioliitto mitään hänelle merkitsee, lopettaa tuon "ystäväsuhteen"
miehelle asiasta koko ajan ja joka päivä? Olen ottanut asian puheeksi 3 kertaa kuukauden aikana. Enkä ole tunteja nalkuttanut putkeen. En syytä miestäni pettämisestä vaan olen kysynyt miten asia on.
Kuten jo aiemmassa viestissäni kerroin, koskaan aiemmin ei tarvinnut pähkäillä moista asiaa miehen taholta. Nyt vaan tuntuu ettei ole ihan puhtaat jauhot pussissa, kummallakaan.
Jos mieheni mielestä olisi ahdistavaa käydä kyseisen parin luona kylässä (minun kyttäämisen takia), miksi sinne suostuisi lähtemään minun kanssani. Luulisi että ajatuskin ahdistaisi...
Jos on ihastunut, niin kyllä se ohi menee.
Mä näen miehestäni heti kun se on ihastunut. Se on nimittäin niin pöllö, että se alkaa HAUKKUA mulle ihastuksensa kohdetta. Siitä puhutaan ja puhutaan.
Joskus myös olen ollut vieressä, kiun se on pitänyt samanlaista iskupuhetta kuin aikoinaan minulle. Kerran olin 8 kk raskaana ja silloin hatutti. Kohde oli just semmoinen nätti blondityttö, josta on aina haaveillut.
ikävä kyllä enää en jaksa välitää. Tosin en kyllä halua myöskään mennä ukon kanssa minnekään, missä pitää silmäpeliä tms. Uimarannoille en viitsi mennä enää ollenkaan, kun ukko tiiraa kaikkia hyvän- ja vähemän hyvännäköisiä. k
"Olen ottanut asian puheeksi 3 kertaa kuukauden aikana. "
Eihän mies voi sanoa "en ole ihastunut", jos hän kerran on. Relaa nyt vähän. Kukapa meistä ei joskus ihastuisi ulkopuolisiin.
Eri asia sitten on, tekeekö asialle jotain vai ei. Et voi mitenkään vaatia miestäsi olemaan ihastumatta. Uskollisuutta sinulla taas on oikeus odottaa.
ja siksi tilanteesi ei ole todellakaan mukava. Kun luen tekstiäsi ap, en osaa ajatella sinua nalkuttavana kyylänä. Ja jos aistit juuri näiden kahden kesken olevan jotain kenties menossa tai syntymässä, etkä ole aiemmin muiden kohdalla samanlaista epäillyt, niin epäilyysi voi hyvinkin olla syytä.
Pahinta kai on näissä jutuissa se, että monet leimaavat sinut hysteeriseksi ja turhia kuvittelevaksi. Siihen ei kai nyt muu auta kuin selvittää asia.
Jos miehelläsi on vipinää tämän ystävänsä naisen kanssa, hän ei sitä tule sinulle kertomaan. Pystytkö siis saamaan asian muulla tavalla selville?
Kerronpa, miten minulle kävi ex-poikaystäväni kanssa vuosia sitten: mies alkoi käydä tervehtimässä vanhempiaan entistä innokkaammin ja peruutteli tapaamisiamme, isänsä kun oli niin kurjassa kunnossa. Siinäpä vasta perhekeskeinen mies! Hieno juttu, ajattelin, kunnes aloin miettiä, että isän ja pojan suhde on aivan liian tiivis, kun ei ollut ihan kuolemansairaasta isästä kyse. Ja kun käyntejä oli niin monia ja ne jatkuivat niin monta viikkoa
Läheisyyskin alkoi vähetä ja jossakin vaiheessa kysyin tietenkin, josko kyse nyt kuitenkin on toisesta naisesta. Mies ei tätä tietenkään myöntänyt, syytti minua jopa luulosairaaksi ja hysteeriseksi. Häpesin jopa sitä, että epäilin häntä.
Naisen vasito kuitenkin sanoi, että kaikki ei ole niin kuin oli ollut. Ja niinpä päätin tarkistaa asian hyvän ystäväni avustuksella. Kun seuraavan kerran mies peruutti tapaamisemme mennäkseen sairaan isänsä luo, lähti samalla myös ystäväni autolla katsomaan, minne poikaystäväni auto kurvasi. Ei ollut kurvannut isän luo vaan siirretty vain korttelin toiselle puolelle piiloon, mistä poikaystäväni käveli takaisin kotiinsa naisen seurassa, joka odotti tätä talon edessä.
Sinne minäkin sitten kipaisin. Soitin iloisesti ovikelloa ja kun mies avasi oven hypähdin kaulaan ja sanoin iloisestii, että olinkin nähnyt hänen autonsa korttelin toisessa päässä - isälle meno kaiketi olikin siirtynyt.
No - miehen takaa ilmestyi ventovieras nainen, joka sananmukaisesti kävi kimppuuni...
Minulle oli valtava helpotus tajuta, että vaistoni oli olut oikeassa. Sitä miestä en jäänyt kaipaamaan. Raivostutti vain, ettei hän ollut uskaltanut kertoa, että hän oli ihastunut toiseen. Tai ehkä hänellä olikin ajatus pitää rinnan kahta naista?
Muuten - toinenkin nainen jätti miehen jonkin ajan kuluttua.
Enpä usko, että kertomukseni rauhoitti sinua, mutta olisi hyvä, jos sinulla olisi mitenkään mahdollista selvittää tilanne muutoin kuin "kysymällä" sellaiselta, joka ihan taatusti kieltää ihastumisensa tai suhteen (jos sellainen siis on).
Eihän tämä mukava tunne ole epäillä ja pähkäillä asiaa. Mutta koskaan aiemmin ei yli 10-vuotisen parisuhteemme aikana ole tarvinnut epäillä miestä. Olet varmaan kuullut sanonnan naisen vaisto kertoo, nyt minun vaistoni yrittää kertoa minulle jotakin.
Pientä ihastumista en pidä minään, niitä nyt tulee lähes jokaiselle. Mutta kun tämä ei enää vaikuta pieneltä. Eniten sairastan sitä että jos kerran ei ole ihastunut, miksi ei sano että ei, en ole ihastunut kyseiseen ihmiseen.
ap
Tai ehkä se sitä, että pitkässä suhteessa tuntee toisen jo niin hyvin, että huomaa kun kaikki ei ole ihan kohdallaan. Minun entinen suhteeni päättyi kun sain lopulta varmuuden siitä, että exäni oli rakastunut opiskelutoveriinsa. Heilläkin oli alkuun tiivis ystävyys, jossa en nähnyt mitään pahaa, kunnes jossain vaiheessa aloin aavistella ilmassa jotain uutta ja näin painajaisia tästä naisesta ja exästäni. Kun kerroin miehelle näistä unista, mies meni tosiaan vaikeaksi eikä tiennyt minne silmänsä laittaisi.
Sain myös kuulla kaikenlaisia verukkeita siitä miksei hän päässyt opiskelijatovereidensa illanvietoista kotiin nukkumaan. Milloin ei kulkenut junia, milloin ei ollut varaa taksiin. Koko ajan mietin vain kotona, että miten tyhmänä mies minua oikein pitää. Kun en enää jaksanut tilannetta, soitin miehen parhaalle miesystävälle, jonka tiesin olevan suoraselkäistä sorttia. Tämä kaveri kertoi minulle heti, että yhteisissä illanvietoista tämä minun mieheni ja nainen poistuvat yleensä yhdessä. Kaveri oli vielä pahoillaan kun ei ollut oma-aloitteisiesti minulle kertonut.
Paskamaista koko hommassa oli se, että pääkaupunkiseudulla ei noin vain sormia napsauttamalla saa asuntoa ja jouduin exäni kanssa asumaan samassa asunnossa vielä parisen kuukautta. Tuona aikana hän ikään kuin kostoksi raahasi tätä naisystäväänsä kotiimme ja lopun voitte vain kuvitella. Onneksi minulla oli ja on hyviä ystäviä, joiden luona saatoin asua kunnes sain asunnon. Kun minä häivyin kuvioista, katkesi myös exän uusi suhde, joten lienikö pelkkä seikkailu, joka oli tarkoitettu suhteemme lisämausteeksi.
Ota ero ap. Mitä siinä ihmettelemään? Et näköjään muutenkaan halua tehdä duunia suhteen eteen niin ei muuta kuin kannat vastakkain.
Voi vain kuvitella ap:n nalkittamassa äijää.