Miksi mieheni EI MYÖNNÄ MUTTEI KIELLÄKÄÄN kiinnostuneensa toisesta naisesta?
Olen epäillyt jonkun aikaa että olisi todella kiinnostunut ystävänsä tyttöystävästä. Olen kysynyt asiasta nätisti ja vähemmän nätisti, siis hermostunut ja huutanut, mutta varsinaista vastausta ei kuulu. Sanoo että ovat vaan kavereita ja ei kai hän nyt kaverilta naista iskisi, eli kiertelee.
Kommentit (39)
että pitäisikö minun soittaa mieheni ystävälle (naisen poikaystävälle) ja kysyä häneltä onko hän huomannut mitään. Mutta jos kaikki tämä onkin vain ja ainoastaan minun päässäni, eikä mitään olekaan tapahtunut ja heidän parisuhteensa kaatuu siihen...
toinen ei oikein jaksa/halua mitään tehdä.
Ota ero ap. Mitä siinä ihmettelemään? Et näköjään muutenkaan halua tehdä duunia suhteen eteen niin ei muuta kuin kannat vastakkain.
No sehän on helppoo, jos kumpikaan ei halua tehdä suhteen eteen töitä. Anna miehen mennä ja elä omaa elämääsi....
Sano miehellesi, että sanoo nyt suoraan mitä on tekeillä tai kysyt sen kaverilta mitäs sen vaimo puuhailee. Jos mies ei voi kieltää ihastumista ja pitää vielä yhteyttä ko ihmiseen, niin kyytiä sais minulta.
Saisitko luettua vaivihkaa miehen puhelimen viestit, lähetetyt ja saapuneet. Niistä saisit selville aika paljon, ei tarvii kun lukea muutama viesti.
Jos lapsia on niin pistäisin täyden stopin tolle ja sanoisin että joko nyt aletaan keskustella meidän suhteen tulevaisuudesta ja tarvittaessa haetaan ulkopuolista apua tai sitten käy suhteelle huonosti. Itse ainakin koen että lasten vuoksi siedän kyllä enemmän sellaista käytöstä mikä ei avioliittoon kuulu. Se ei toki tarkoita sitä että sitä voisi jatkaa senkin jälkeen kun on jäänyt kiinni.
Ja pienet ihastumisetkin ymmärrän pitkän liiton aikana. Mutta tämä ihastuminen tuntuu olevan vakavempaa ja syvempää. Soittelevat toiselleen ja viestittelevät. Kuitenkin jos näemme pareina jossain kaupungilla tai käymme kylässä, eivät huomioi toisiaan oikeastaan ollenkaan (siis mieheni ja nainen). Hyvä kun tervehtivät toisiaan. Aivan kuin yrittäisivät salata jotain.
Jos miehesi ja tämä nainen ovat niin hyviä ystäviä, että viestittelevät ja soittelevat toisilleen, niin kyllä tavattaessakin (vaikka puolisot ovat mukana) käyttäytyminen olisi normaalin sosiaalista. Korostettu välipitämättömyys kertoo, että he salaavat jotakin.
Miksi huudat ja raivoat vastausta tuollaiseen kysymykseen, johon ei edes ole oikeaa vastausta? Painostaminen on muuten aika oiva tapa ajaa mies suhteeseen... Jos epäilisin moista, en IKINÄ sanoisi sitä ääneen. Miksi aiheuttaa riitaa, jos varsinaista aihetta ei edes ole? Pientä ihastumista voi olla ilmassa joskus ja se menee parhaiten ohi kun sitä ei ruokita ja siihen ei kiinnitä huomiota.
Miksi huudat ja raivoat vastausta tuollaiseen kysymykseen, johon ei edes ole oikeaa vastausta? Painostaminen on muuten aika oiva tapa ajaa mies suhteeseen... Jos epäilisin moista, en IKINÄ sanoisi sitä ääneen. Miksi aiheuttaa riitaa, jos varsinaista aihetta ei edes ole? Pientä ihastumista voi olla ilmassa joskus ja se menee parhaiten ohi kun sitä ei ruokita ja siihen ei kiinnitä huomiota.
Kiinnostaisi tietää, että millä mekanismilla se asiasta kysely nimenomaan ajaa miehen toiseen suhteeseen? Eiköhän se ole vain tekosyy. Jolla saa taas oman vastuunsa siirrettyä toiselle.
Ihastuminen ei mene ohi sillä, että puoliso on kuin ei huomaisikaankoko asiaa. Se menee ohi jos on mennäkseen, mutta välinpitämättömyys ei ainakaan auta siinä!
Ihan ihme juttuja täällä viljellään!
Ota ero sitten kun olet niin varma.
Minä ihastun jatkuvasti. Maailma on täynnä ihania miehiä. En kuitenkaan tee asialle mitään.
Miksi miehesi ei saisi pitää jostain ihmisestä? Siksi että hän on nainen?
Miehen ja naisen välinen kaverisuhde voi olla ihan mahtava ilman mitään seksuaalisia virityksiä.
Mutta eihän se käy kun on heti joku haukka motkottamassa.
Ja pienet ihastumisetkin ymmärrän pitkän liiton aikana. Mutta tämä ihastuminen tuntuu olevan vakavempaa ja syvempää. Soittelevat toiselleen ja viestittelevät. Kuitenkin jos näemme pareina jossain kaupungilla tai käymme kylässä, eivät huomioi toisiaan oikeastaan ollenkaan (siis mieheni ja nainen). Hyvä kun tervehtivät toisiaan. Aivan kuin yrittäisivät salata jotain.
isona loukkauksena että siksikin vastaus on mitä on.
Itse toivoisin, että mieheni olisi ensisijaisesti uskollinen minulle, eikä kaverille.
Mutta sama juttu, jos on ihastunut, mutta ei mitään tee, niin eihän sille mitään voi. Se menee ohi. Mutta jos 'ylläpitävät' ihastusta pitämällä yhteyttä keskenään, en siitä pitäisi. Kertoisin tunteistani miehelleni, ja ainakin olettaisin, että rakastava mies lopettaisi sellaisen viestittelyn, jonka tietäisi loukkaavan omaa puolisoa.
Antaa mielestäni ymmärtää että jos nainen olisi sinkku, mieheni iskisi kimppuun samantien, vaikka seurusteleekin minun kanssani.
Ja todellakin MIKSI ei voi sanoa juuta eikä jaata kun kysyn onko kiinnostunut. Siksikö, koska ei halua valehdella sanomalla ei, mutta ei halua myöntää totuuttakaan sanomalla olevansa hyvin hyvin ihastunut?
Itse toivoisin, että mieheni olisi ensisijaisesti uskollinen minulle, eikä kaverille.
Mutta sama juttu, jos on ihastunut, mutta ei mitään tee, niin eihän sille mitään voi. Se menee ohi. Mutta jos "ylläpitävät" ihastusta pitämällä yhteyttä keskenään, en siitä pitäisi. Kertoisin tunteistani miehelleni, ja ainakin olettaisin, että rakastava mies lopettaisi sellaisen viestittelyn, jonka tietäisi loukkaavan omaa puolisoa.
minä kärsin siitä itse aika ajoin ja teen kaikkeni, että pääsisin eroon. Ajattelepa asiaa niin, että miehesi vain pitää tuosta naisesta ja rakastaa sinua, ei varmaan tunnu syytöksesi kivoilta. Jos miehesi rakastaa sinua ehdoitta ei myöskään tuossa kommentissa, ettei iskisi kaverin naista ole mitään ihmeellistä. Joskus on vaan kasvettava ihmisenä ja elettävä omien heikkouksiensa kanssa. Minulle se on mustasukkaisuus, jonka kanssa olen oppinut elämään. Minulla on takana monen monituista suhdetta, pidempiä ja lyhyenpiä, eikä miehet ole jääneet kiinni pettämisestä, mutta olen toisinaan kamppaillut itse mustasukkaisuuteni kanssa. Olen isättä kasvanut ja isäni on tehnyt äidilleni todella rumia temppuja, joista olen kuullut enimmäkseen aikuisena, luulen, että myös lapsena olen ollut korvana joka paikassa, vaikkei äitini olisi halunnutkaan altistaa minua niille asioille....nykyinen kumppanini on tehnyt paljon töitä, yrittämällä valaista minulle, ettei hän ole isäni, enkä minä äitini.....Tsemppiä sinulle. Keskity teidän suhteeseen, sillä jos miehesi pettää, et voi sitä estää, mutta siiheksi kannattaa elää teidän tarinaanne ilman ylimääräistä mustasukkaisuuden taakkaa. Minusta se, että miehesi ei uskalla kuin moikata tuota naista ollessanne porukassa, kertoo lähinnä siitä, että pelkää sinun takertuvan heidän väliseensä kanssakäymiseen, jos sen omin silmin näet.
Miehesi haluaa sekä syödä että säästää kakkua samanaikaisesti. Nähty ja koettu on.
Miehesi haluaa sekä syödä että säästää kakkua samanaikaisesti. Nähty ja koettu on.
Eihän tämä mukava tunne ole epäillä ja pähkäillä asiaa. Mutta koskaan aiemmin ei yli 10-vuotisen parisuhteemme aikana ole tarvinnut epäillä miestä. Olet varmaan kuullut sanonnan naisen vaisto kertoo, nyt minun vaistoni yrittää kertoa minulle jotakin.
Pientä ihastumista en pidä minään, niitä nyt tulee lähes jokaiselle. Mutta kun tämä ei enää vaikuta pieneltä. Eniten sairastan sitä että jos kerran ei ole ihastunut, miksi ei sano että ei, en ole ihastunut kyseiseen ihmiseen.
ap
Ei kai mies mitään vastaa kun heität ihan selvän kierrepallon kysymällä oletko ihastunut siihen ja siihen.
Ei mies sentään tyhmä ole ilmeisesti kysyt juuri tavalla johon vastaamalla tulee aina väärä vastaus kun oikeata ei ole olemassakaan.
Oikea vastaus olisi, EI EN OLE IHASTUNUT. Kysymys kuuluukin miksi jättää sen sanomatta.
Ei kai mies mitään vastaa kun heität ihan selvän kierrepallon kysymällä oletko ihastunut siihen ja siihen.
Ei mies sentään tyhmä ole ilmeisesti kysyt juuri tavalla johon vastaamalla tulee aina väärä vastaus kun oikeata ei ole olemassakaan.
toinen ei oikein jaksa/halua mitään tehdä.