Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syötkö makeata lasten nähden, antamatta heille?

Vierailija
28.02.2009 |

Tossa yhdessä ketjussa jo kirjoitinkin, että kyl mä otan päiväkahvini kera jotain ja lapset on tottunut siihen, että aikuisilla on aikuisten etuja. Ei ne edes kerjää/huomaa, että syön. Joskus sitte taas herkutellaan yhdessä.

Oonko mä nyt ihan mettässä? On vaan pakko ottaa makeeta, että jaksaa paremmin (siis tyyliin yhden-pari fasupalaa). Enhän voi lapsille alkaa sellasia syöttämään päivittäin!

Muuten meillä terveellinen ruokavalio ja elämäntavat:)

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
01.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mä opetan esim niin että kun lapset perjantaisin saavat karkkirasiat niin pyydän nätisti jokaiselta että annatko pari äidillekin tai jos vaikka mummo on kylässä niin kehoitan tarjoamaan myös mummolle nameistaan. Ja antavat toki. Lapset 2v,4v,5v.

Musta on ihana, kun kolmivuotiaskin osaa karkkirasiansa avattuaan kiertää sen kanssa ja tarjota kaikille huoneessa oleville. Usein en siitä ota, mutta muistan aina kehua ja kiittää, kun pieni osaa tarjota :)

Vierailija
22/26 |
01.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska minusta se olisi tavattoman epäkohteliasta. Ja jos haluan lasteni olevat kohteliaita muille, minun pitää olla heille kohtelias.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
01.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mitä hemmetin piristeitä te käytätte lasten mentyä nukkumaan!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
24/26 |
01.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä lukiolaiset valvoo ihan yhtä kauan kuin me aikuiset, en viitsi yöllä syödä. Meillä on jokaisella lapsella viikkoraha sitä varten, että sillä saa ostaa karkkia. Eikös se siinä jo mene ihan tasan, sama summa jokaisella makeaan käytössä. Itse muistelen inholla niitä aikoja, jolloin lapsena piti tarjota omalla rahalla ostetusta karkista kaikille, ja kun se vaivalla säästetty karkkirasia kiersi koko kylässä olevan aikuisjoukon, se olikin sitten yleensä tyhjä. Itkuhan siinä sitten tuli lapselle.

Vierailija
25/26 |
01.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi on allerginen? Ettekö silloinkaan syö esimerkiksi mitään maitotuotteita lapsen nähden, kun hän ei niitä saa.

Vierailija
26/26 |
01.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syomme harvoin makeaa, mutta jos aikuiset syovat salmiakkia tai suklaata, lapsikin saa maistaa. Piristeita tai alkoholia kaytamme kerran-pari vuodessa ja aina lapsen mentya nukkumaan, joten mitaan selityksia ei tarvita. Minusta on halpamaista syoda herkkuja toisen edessa ja todeta, etta itsella on jotain ikaan tai statukseen liittyvia etuja.

Juuri näin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä