monenko mies menossa tällä hekellä?
Kommentit (39)
mut kavereilla korjaamassa jotain ja hups venähti sopivasti siihen et lapset nukkuu... sit se istuu tietokoneella kaikki muu aika, eikä liikahda muutaku vessaan ja syömään...
olis mukva nukkua joku aamu pitkään, mut kun herran pitää saada unensa. tympiihän tää!
ole sen koommin näkyny. Kaikkein arsyttävintä ehkä on se, että mulla on jokin "vaisto" joka lukee miehen käytöksestä pitkin iltaa vinkkejä, milloin on Se ilta, että lähtee, mutta itse se ei sitä voi mulle sanoa, vaivihkaa vaan "livahtaa" omille teilleen jonkin verukkeen saattelemana - murrr! Niin, ja kuka se pitää lapset tosiaan hiljaksiin sitten aamulla, että pääkipu lähtee...? Joo-o. Kivaa on elämä näinä iltoina.
ulkona käy tosiaan aika harvoin, mut noita kaverikeikkoja aika usein. kausittaista. joskus joka ilta, joskus muutama ilta viikossa. Ei se vieraissa käy, koska saattavat pistäytyä kaverin kanssa tässä hakeen jotain työkaluja ja juomassa hätäsesti kaffit, ja sit tssa mennään.. väliin tuntuu, et olis helpompaa olla rehellisesti yksin näiden lasten kanssa, kun silloin olis se asenne, et nyt mä oon yksin ja tieto, että isännästä ei apua ole, tällä konseptilla tulee aina se pettymys, et taasko sä meet. jos mä meen niin joka välis soitetaan perään...
mun mies kanssa lähti,se joi eilen,tänään ja varmaan huomennakin...hyvä syy juoda kun ollaan sen tutuilla kylässä...aina tätä
Lähti siskolleen ja sen jo tiesin, miten tulee käymään. Pyysin, ettei turhaan valehtelisi palaavansa ihan kohta, kun tiedän, että juomiseksi se menee. Tulee taas keskellä yötä kolistellen haisemaan ja kuorsaamaan viereen ja huominen on pilalla krapulan takia.
Huomenna tulee toiselta mantereelta.
kun siitä kuitenkin kärsin? Mutta kun se on kuitenkin hyvin satunnaista (ehkä kerran tai sit 3 krt kuussa, vaihtelee) niin ei kai se ihan yksin riitä isoihin päätöksiin..en ole itsekään absolutisti, mutta paljon kelkassa painavat nykyään lapset, enkä juo yleensä paljoa kerrallaan. Hän kyllä mieluummin vetäsee kunnon kännit, mut tissutteleekin mielellään viikon mittaan oluen pari illassa...ja varsinkin sitten, kun huomaa, että en halua ottaa esim. lasisllista enempää, niin helposti lähtee muualle hakemaan seuraa =*( siis ei kuitenkaan naisseuraa, mut silti tuntuu kurjalta.
Lähti siskolleen ja sen jo tiesin, miten tulee käymään. Pyysin, ettei turhaan valehtelisi palaavansa ihan kohta, kun tiedän, että juomiseksi se menee. Tulee taas keskellä yötä kolistellen haisemaan ja kuorsaamaan viereen ja huominen on pilalla krapulan takia.
Sama meno jatkuu taas huomenna illalla tai jos oikein oikein paha krapula tulee, niin vasta ylihuomenna.
viikolla kävi yhtä kaverin remppaa auttelemassa. sanoi lähtiessä et tunti pari menee.. puol11 illalla tuli ja ennen kuutta lähti. jos mä oon poikennu kauppareissulla vanhempiani tapaamassa, niin täällä kotona on niin hiljaista miestä, kun on niin pettyny kun en pidä sanojani, kyläilen puoli iltaa ja lapset täällä oottaa äitiään.. jaa jaa..
ap
mun mies lähti tänään 17 viettään miesporukalla viikonloppua mökille. mut olin itsekin tänään ulkona. Lähdin klo 16 ja palasin juuri. Oli nääs lastenhoitaja. Miks ruikutatte. Menkää itsekin. turha tehdä itsestä martyyriä ja arjen sankaria. jos teitä haluttaa mennä hommatkaa lastenhoitaja. Meillä hoitaja 1-2 iltaa/vkossa. ja kaikki osapuolet ovat tyytyväisiä:) Nykyään kun toi hoitaja ei oo rahasta kiinni. Mlltä saa hoitajia 6,2e/h. ja siitä saa tehdä vielä kotitalousvähennyksen verotuksessa. Kun verottaja katsoo kotona olevan vanhemman työajaksi ma-pe klo 8-16. Eli jos ton ajan ulkopuolella ottaa hoitajan saa tehdä kotitalousvähennysken. ei jää kustannukseksi juuri mitään.
Minä kotona lasten kanssa (tosin koululaisten) ja purettavaksi jäi autokuormallinen hiihtolomakamaa eli pyykättävää ja paikoilleen laitettavaa, töissä saan painaa ylitöitä eli nyt kun toinen lapsistakin lähti anopille ja toinen menee viikonlopuksi leirille, niin toivottavasti saan jotenkin raivattua jotakin - kunnes herrasväki sunnuntaina klo 15 jälkeen rantautuu.
viikonloppuna touhutaan koko perheen voimin ulkona ja ollaan muutenkin yhdessä. Olen monesti kiittänyt sitä, että onneksi mulla on ns. kunnollinen mies joka ei ryyppää ja rellestä. Munaa silti löytyy...
oo toisia naisia kiikarissa, mut perhe on toissijainen asia. ja kyl mä huomaan, et ei se oo puhdasta kaverin jeesaamista toi meno, haluaa pois täältä rasittavasta arjesta...
Vei tosin mennessään meidän taaperon viikonloppukylään vanhemmilleen eli vaan isommat ja vauva kotona
ulkoilla kuin äidin voimin. Onx vähän katkeraa sivallusta..
Eli jos ton ajan ulkopuolella ottaa hoitajan saa tehdä kotitalousvähennysken. ei jää kustannukseksi juuri mitään.
[/quote]
ei ole kustannus kysymys... Miten sä uskot et tissi vauva jätetään hoitajalle noin vaan ja mistä hoitaja noin vaan. ei mun mielestä sylivauvan äidin tarvis viel kovasti olla menossa baareihin ja kovin pitkäks aikaa muuallekaan.. ei täällä ruikuteta, tääl halutaan vaihtaa kuule kohtalotovereiden kanssa ajatuksia...
jos ukko on joka helvetin ilta menossa, niin ennen pitkää se sullakin tuntuis pahalta. kun äijästä vaistoo sen halun lähtee perheensä luota pois, niin entistä enemmän takertuu lapsiin ja antaa niille sitä perheen tuntua ja tunnelmaa, mitä me ei kokonaisena perheenä oikeen päästä kokemaan... ap
vaan arkeen osallistumattomuus. jos muuten arki hoidetaan yhdessä ja mies silloin tällöin käy ulkona tms. se tuskin on ongelma. jos hoidat pääosin arjen yksin ja vapaa-ajat mies rellestää, ei siinä paljoa ratkota ongelmia lapsenhoitajalla parina iltana viikossa.
Miten sinä suhtaudut miehesi menoon/-hin? Minä olen pohtinut, mikä meillä on vinossa, kun mua ärrsyttää yli kaiken, kun se lähtee ryyppäämään. Minä en nuku kunnolla, ennenkuin se tulee kotiin haisemaan. Ja huominen on jo pilalla =(