Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotteko "kemiaan", jonka tuntee vaikka ei tunne toista?

Vierailija
24.07.2022 |

Muutamia ihmisiä ollut elämän varrella, että pelkästä toisen näkemisestä tulee vaan niin voimakas tunne, että siinä ei ole mitään järkeä.

Osa on jäänyt tuntemattomaksi, mutta muutamaan tällaiseen ihmiseen on ollut mahdollisuus tutustua sen verran, että näin, että olivat hyvin sen tyyppisiä ihmisiä, jonka kanssa voisi ollakin paljon yhteistä. Mutta muuten elämäntilanne ollut sellainen, että ei ollut mahdollisuutta sen syvemmin tutustua.

Tarkoitan, että tämän hyvin lyhyen otoksen perusteella sanoisin, että ei se tunne ainakaan ihan tyhjästä tule, että ei se toinen ainakaan ihan "vääränlainen" ole ollut.

Mitä kokemuksia teillä?

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tuollaisia kokemuksia.

Vierailija
2/48 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä uskon. Salamarakastuminen, ei pääse irti.

Vierailija
4/48 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden ihmisen kanssa on käynyt näin ja molemminpuoliselta vaikutti, vaikka mihinkään sen kummempaan ei mahdollisuuksia ollut.

Vierailija
5/48 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vain sitä hyvän ulkonäön aiheuttamaa kiimaa.

Vierailija
6/48 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on ollut muutamia sellaisia kokemuksia.

Vierailija
7/48 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen tuntenut erittäin vahvaa yhteenkuuluvuuden tunnetta uuden ihmisen kanssa, en kuitenkaan täysin tuntemattoman. Elämäntilanteen takia päätin pysytellä hieman etäällä.

Vierailija
8/48 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko mihinkään kemioihin. Uskon viehätysvoimaan ja piirteisiin, joista viehätyn. Ei tarvitse tehdä asioista liian vaikeita.

Vierailija
9/48 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksuaalinen vetovoima pitää selittää joksiki "ylevämmäksi" - siksi "kemia"

Vierailija
10/48 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on ollut tällaisia joku 5 kpl koko elämäni aikana ettei tosiaan satu usein. 

Viimeisin yksi bussimies jonka kanssa kuljemme siis samaa työmatkaa. Harmi kun olen ollut kesälomalla enkä nyt ole nähnyt moneen viikkoon.

Vaikea tuollaisessa oikein tutustuakaan lähemmin kun molemmat arjen askareissa emmekä ole koskaan keskustelleet lainkaan.

Vierailija
11/48 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olen tuntenut erittäin vahvaa yhteenkuuluvuuden tunnetta uuden ihmisen kanssa, en kuitenkaan täysin tuntemattoman. Elämäntilanteen takia päätin pysytellä hieman etäällä.

Ajattelen häntä kyllä toisinaan..

Vierailija
12/48 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kyllä sen tuntee ja on todellista.

Eikä ainakaan mulla tule toisen ulkonäöstä vaan ihan jostain muusta. Tunne on ns käsinkosketeltava.

Vierailija
13/48 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vain himoa, jonka feronomit ym. saavat aikaan. Kun havaitsee himottavan näköisen kohteen, joka näyttää ja tuoksuu hyvältä (siis omaan vastustuskykyperimään sopivalta), niin sitä kuvittelee, että kyse on "kemiasta". Ja niinhän se onkin, mutta ei se ole mitään syvää henkistä yhteyttä, vaan silkkaa biologiaa.

Vierailija
14/48 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään. On vaatinut pitkän tuntemisen, ja salama on iskenyt vasta sitten.

Vierailija
15/48 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdesti on tullut tuo tunne. Eli kahden ihmisen näkemisestä. Ainoa selittävä tekijä on mielestäni se, että nämä ihmiset laukaisevat joitakin vaistonvaraisia kytkimiä aivoissa, jotka eivät ole tietoisuuden tasolla. Luultavasti ko. henkilöiden ominaishaju saa jonkin "P*ne sitä" -moodin päälle liskoaivoissa. Kummankaan kanssa ei tullut mentyä pidemmälle erinäisistä syistä, mutta en ikinä unohda heitä. Enkä ole mikään tunneihminen, vaan lehmänluonteinen insinööri. Tai yhtä kiihkeä. Nämä saa kuitenkin päässä salamoimaan. En osaa sitä selittää paremmin.

Vierailija
16/48 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin kanssa on kemiaa miten tulee toimeen ja yhteenkuuluvuutta. Joidenkin kanssa ei. Seksuaalista vetovoimaa tuntee joihinkin. Seksuaalinen vetovoima ja kemia tavallaan eri asioita koska kemiaa voi olla myös ystävyyssuhteissa eikä se silti mitään seksuaalista.

Vierailija
17/48 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Olen kokenut tuon. Uskon reinkarnaatioon ja tämän vuoksi luulen, että kyse on ihmisestä jonka tunnet entisistä elämistä ja sen vuoksi tulee se positiivinen tunne. Teidän ei ole tarkoitus muodostaa ihmissuhdetta tässä elämässä ja se estetään, mutta tiedät itse että hetken oli erikoinen yhteys. Jokaisella on oma elämänpolkunsa elettävä ja joskus kun "kuolet", tapaat taas tämän sielunystäväsi jonka tapasit tässä elämässä.

Tämä saa varmaan paljon miinuksia, mutta eipähän tuo haittaa :)

Vierailija
18/48 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ainaskin tietävät tuon tunteen, kun alakerta sen osoittaa.

Vierailija
19/48 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on vain himoa, jonka feronomit ym. saavat aikaan. Kun havaitsee himottavan näköisen kohteen, joka näyttää ja tuoksuu hyvältä (siis omaan vastustuskykyperimään sopivalta), niin sitä kuvittelee, että kyse on "kemiasta". Ja niinhän se onkin, mutta ei se ole mitään syvää henkistä yhteyttä, vaan silkkaa biologiaa.

Miksi näitä "kemiatyppejä" tulisi vain 5 kpl kokonaisen ihmiselämän aikana ja kuitenkin on seurustellut ihan toisten ihmisten kanssa eli muiden kanssa se himo vienyt tutustumaankin ja sänkyynkin asti, ainakin tuplasti useamman kuin nuo 5 jos kyse olisi vain feronomeista?

Vierailija
20/48 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Olen kokenut tuon. Uskon reinkarnaatioon ja tämän vuoksi luulen, että kyse on ihmisestä jonka tunnet entisistä elämistä ja sen vuoksi tulee se positiivinen tunne. Teidän ei ole tarkoitus muodostaa ihmissuhdetta tässä elämässä ja se estetään, mutta tiedät itse että hetken oli erikoinen yhteys. Jokaisella on oma elämänpolkunsa elettävä ja joskus kun "kuolet", tapaat taas tämän sielunystäväsi jonka tapasit tässä elämässä.

Tämä saa varmaan paljon miinuksia, mutta eipähän tuo haittaa :)

Tämä on mielestäni aivan yhtä hyvä selitys kuin mikä tahansa muukin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän