Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset sukset 4v.lle?

Vierailija
27.02.2009 |

Mietin tuossa että ostasko vielä ne "harjottelusukset", jotka voi laittaa mihin kenkään vaan?

Vai jo oikeat?

Miten muilla?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niillä oikeasti voi nauttia hiihtämisestä. Meillä 3- ja 5-vuotiailla on molemmilla kärkisiteelliset sukset. Jos ei ole paljon rahaa, osta vaikka käytettynä. Ja suksia ei tarvitse joka vuosi hankkia, riittää että päivittää monot.

Vierailija
2/12 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen meidän pikkukylällä kiertänyt kaikki 4 suksipaketteja myyvät liikkeet ja kaikissa pienin mono ollut kokoa 29.

Meillä lapset 4v ja 5v ja heillä kenkä 26-27. Sovitimme niitä 29 monoja, mutta villasukankin kanssa olivat isot.

Harmittaa ihan hirmuisesti, itse kun INHOAN nuita remmisiteitä :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kolmevuotias hiihtänyt koko talven kärkiside-mallisilla suksilla.

Vierailija
4/12 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä ne sukset vaan käy lyhyeksi jossain vaiheessa. Toisekseen harva 4-vuotias vielä hiihtää paljon edes kärkisidesuksilla.

Vierailija
5/12 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahasta ei ole nyt kyse, kunhan mietiskelin.

Taidan katsella niitä oikeita suksia, onhan ne sitte siskolle myöhemmin sopivat..

ap

Vierailija
6/12 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostettiin tänä talvena 4 v täyttävälle pojalle joululahjaksi Intersportista tarjouspaketti kunnon siteillä ja monoilla, monojen koko 26. Viime talven hiihteli käytetyillä omiin kenkiin kiinnitettävillä suksilla ja tänä talvena hiihto sujunut paljon paremmin.

Vierailija
7/12 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka tilata liikkeeseen! Kun mulle tosiaan myyjä vaan totesi, että 29 on pienin ja siitä alaspäin pitää tyytyä remmisiteisiin.

Vierailija
8/12 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

harjoitussukset joilla tyytyväisenä hiihtää. Ens vuonna sitten oikeat. En mä kyllä pidä kovin järkevänä nyt helmikuun lopulla ostaa kalliita "oikeita" suksia...

Vierailija
9/12 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään tapauksessa niitä remmisuksia menee hiihtämisen maku jo heti alkuun. Kunnolliset oikeat sukset monoilla on meidän lapset saaneet jo yksi vuotiaana. Pituus -10cm omasta pituudesta, sitten kun osaa hiihtää voi ostaa oman pituiset sukset.

Vierailija
10/12 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt ostin Fidankirpparilta uudet 5 eurolla 31 kokoa.....Ja meillä kyllä tyttö on hiihtänyt jo 2 vuotiaasta lähtien ihan oikeilla siteillä.Nyt 5,5 vuotiaana vetää jo sellaiset 3 km ihan tosissaan.....Mut me asutaankin siellä missä o kunnon talvi.

Vierailija
11/12 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ne ovat oleet meidän 1 vuotiaalle juuri sopivat. Pituuttakin on tosin ollut noin 88-89cm ja sukset olleet 80cm. Suksissa nnn-side, joten niihin ainakin löytyy monoja tuota kokoa.

Itse olen meidän pikkukylällä kiertänyt kaikki 4 suksipaketteja myyvät liikkeet ja kaikissa pienin mono ollut kokoa 29.

Meillä lapset 4v ja 5v ja heillä kenkä 26-27. Sovitimme niitä 29 monoja, mutta villasukankin kanssa olivat isot.

Harmittaa ihan hirmuisesti, itse kun INHOAN nuita remmisiteitä :(

Vierailija
12/12 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niillä onnettomilla hikilaudoilla, jotka kenkiin laitetaan. Osta kunnon välineet. Meillä neljävuotiaalla on kilpatason sukset, mutta hiihtääkin monta kertaa viikossa, ja melko pitkiäkin lenkkejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme